• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Richie
    'Ja is goed.' ik loop ook in de richting van de tent.


    [moet ook gaan eigenlijk :(]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    Na een tijdje zijn we eindelijk bij de tent. Ik wist niet echt hoe ik mijn excuses aan moest bieden dus deed uiteindelijk maar niets. 'ik ga slapen, slaaplekker' en dook de tent in. Mijn hand gebruikte ik als kussen.

    [goede afsluitpost. ik ga nu echt slapen!]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ik ga ook maar eens slapen. Morgen om 7 uur op me werk zijn ;c dus weltrusten en slaap kakker in dat donkere bos xd]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Caitlin
    'Haha ga jij maar lekker blazen' lach ik 'we kunnen het proberen met nat hout, maar ik denk niet echt dat dat lukt'. 'trouwens ik dacht dat Xanna ging slapen.Maar hoord ze hier niet ergens te liggen dan?' zegt Brandon en ik kijk verbaast om me heen. 'zij is niet ook in der eentje op pad gegaan he' gaat hij verder. 'Nee denk het niet, ze was toch niet boos ofzo? En ik denk wel dat ze snapt dat het niet slim is om nu alleen weg te gaan' zeg ik. 'zullen we der gaan zoeken?'


    Always look on the bright side of life.

    [truste en wedden in mijn droom vecht ik met die beer :p]

    Richie

    'Welterusten.' ik wilde eigenlijk nog wat zeggen maar dat laat ik zitten. Ik ga tegen een boom zitten en val zo in slaap.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ik ga ook slapen. @gelaarsdeKat succes met je gevecht :p haha]


    Always look on the bright side of life.

    [Tot morgen iedereen, ik ga namelijk ook]


    That is a perfect copy of reality.

    Brandon Kilian Noway
    'de binnenkant niet. Die is enkel misschien een beetje vochtig. Daarbij moeten we het wel proberen, want we moet de dieren op afstand houden. Want blijkbaar loopt hier een hongerige beer rond.' merk ik op als ik Richie weer zie aanlopen en die meteen gaat zitten om te slapen. 'Weltsrusten.' wens ik hem toe en draai me dan weer naar Caithlin. 'blijkbaar is e toch niet zo slim. Want toch is ze weg. En ik denk niet dat ze zomaar verdwenen is. Net als mijn vest trouwens.' ik wist even niet meer wat nou verantwoordelijk was. Haar gaan zoeken. Iets wat betekende dat wij waarschijnlijk ook verdwaald raakte of hier voor een vuur zorgen zodat de rest niet aangevallen werd. 'We maken eerst een vuur en als ze dan nog niet terug is. Gaan we haar wel zoeken.' zei ik geïrriteerd. Waarom moest iedereen hier er de helletocht zomaar vandoor gaan?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Richie

    Ik rek me uit en zie brandon en caitlin staan.
    Ik krabbel zachtjes overeind en ga bij ze zitten. 'Wat gaan we doen dan? Xanna is weg dat weet ik. En ik kan al weer wel lopen dus ik ga wel jagen en ik pas op voor beren oke?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Brandon Kilian Noway
    'een vuur maken en jij gaat daarmee helpen inplaats van jagen. Of je kan lopen of niet het word te donker. De kans dat je verdwaald raakt, over iets struikeld of wat dan ook u te groot.' ik wilde niet dat we nog iemand kwijt raakte. 'we hebben nu voldoende eten ik heb nog boterhammen en ik hoorde net iemand die ook nog brood bij zij had en we hebben bessen. Dus morgenochtend gaan we wel samen jagen.' stelde ik voor terwijl ik overal en bergen takjes vandaan haalde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [bben er live vanuit de auto. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [waar ben je dan heen. Fijne vakantie trouwend allemaal. Gewoon no school :)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [weekje zeilen in Friesland. Klinkt saai haha. Jij ook fijne vakantie!]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [wat nou vakantie ik moet gewoon de Elle week werken ;c zelfs op konningendag! ;o maar jullie veel plezier met je vrije dagen. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [awh vervelend ;( maaar bedankt! hihi]

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 14:16 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”