• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Hailey Robberts
    'ik heb nooit gezegt dat ik boos was op jou of iemand anders' herinner ik hem.

    [echt nogmaals sorry voor de korte stukjes!]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon Kilian noway
    'Nou lekker dan. wie heeft hem dan wel? ik bedoel dat ding heeft echt neit opeens pootjes gekregen, ik kan echt niet opeens toch wel toveren en dan blijft er nog over dat hij of gejat is of er hier spoken zijn en dat laatste lijkt me wel heel sterk.' \grom ik terwijl i kmijn tas voor de zoveelste keer openrits en mijn pakje sigareten tevoorschijn haal. Die had ik wel vedient na 2 tenten opzetten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Caitlin
    'Wauw goed gedaan. Volgens mij moet ik vaker weg gaan, wie weet wat er dan opeens staat' lach ik. 'Maar ik heb hem ook niet, hoe ziet je vest eruit?' vraag ik aan Brandon.


    Always look on the bright side of life.

    Richie
    'Zo klink je anders wel schat.' zeg ik en hink naar haar toe, ik probeer zo min mogelijk te laten zien dat ik niet normaal kan lopen en het lukt aardig vind ik.

    [je hoeft niet gelijk iets heel ergs te denken hij is een flirter dus hij zegt snel schat, weet niet of Hailey dat weet maar nu weet jij het iig :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bradnon Kilian noway
    'Doe maar niet. want de voglende keer dat er wat staat heb jij meegeholpen.' Grinnik ik. 'Uhhm., zwart met een wit Him logen op de rug.' geef ik antwoord op haar vraag, terwijl i knu echt een sigaret opsteek en het pakje in mijn broekzak doe. bang dat deze straks ook gejat is. 'Maar. moeten we geen vuur gaan maken ofzo. ik bedoel het word nu echt bijna donker.'

    [Haha, brandon liep in het begin echt een uur hand in hand met Summer. en dat betkende ook niets., dus ik ben niet bepaald degen die snel denkt dat je nu een richie nu een relatie met haar wild., xd]

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Xanna.

    'Ik ga slapen, ben moe' zeg ik. Ik loop de tent in. Al gauw hoor ik het gepraat niet meer.


    That is a perfect copy of reality.

    [-Xanna verdwijnt-]


    That is a perfect copy of reality.

    [oewww, spannend.. xd]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hailey Robberts
    'ik ben je schat niet' zeg ik tegen hem. 'die was wel boos' zeg ik er lachend achterna.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Xanna.

    Ik voel de grond onder mij verdwijnen. Ik geef een gil, en dan... Dan ben ik oppeens ergens anders. Een heel donkere plek waar ik ben.


    That is a perfect copy of reality.

    Caitlin
    'He ik heb anders wel die bessen en een meertje gevonden' zeg ik plagend. 'Hmm nee niet gezien, sorry. Maar hoe wil je een vuurtje maken, al het hout is nat van de regen'.


    Always look on the bright side of life.

    [ik ga slapen, tot morgen! :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [1 Misschien wilt ie dat wel xD
    2 het was eigenlijjk voor annemellark maar pech xD]

    Richie
    'Ik ben een flirter, dat soort dingen flap ik er uit, sorry.' zeg ik oprecht en voel me ongemakkelijk.

    [weeeh... tot hopelijjk morgen]

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 22:11 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Brandon Kilian Noway
    Lachend schut ik mijn hoofd. 'Ja ja doe maar stoer.' maar daarna haalde ik mijn schouders op. 'Droogblazen?' ik wist het niet. 'Kijkt hier niemand naar die survival progama's Discovery?" ik had vaak zat zo'n progamma gezien. Maar toen wist ik nog niet dat ik het ooit zou nodig hebben. 'trouwens ik dacht dat Xanna ging slapen. Maar hoord ze hier niet ergens te liggen dan?' vroeg ik terwijl ik rondkeek maar Xanna nergens zag. 'zij is niet ook in der eentje op pad gegaan hè.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hailey Robberts
    'maakt ook niet uit' zeg ik. 'kom we gaan terug, het wordt bijna donker'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”