• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Dankje]
    Caitlin
    Na een half uur te hebben gezocht naar het 'kamp' zie ik een bekend deel en al snel ben ik weer bij de anderen. 'Hehe, wat een groot bos' mompel ik. 'Ik heb een paar bessen gevonden en een meertje waar we eventueel kunnen vissen' zeg ik blij en ik laat mijn bessen zien die ik in een bakje had gedaan die ik had meegesmokkeld van het echte kamp.


    Always look on the bright side of life.

    Richie
    Ik blijf op een afstand staan. 'Mag ik je helpen of kan je het helemaal alleen op lossen?' vraag ik aan haar en kijk haar aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    'ik kan het best alleen oplossen' zeg ik terwijl ik weer ga staan. Ik probeer wat aarde van mijn broek te vegen, wat niet lukt. 'die broek was nieuw' mompel ik weer.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Bradon Kilian noway
    'Caitlin je bent de beste' Grijns is terwijl ik het laatste punt vastknoopt en de grotetent nu echt af is. heel de open plek is nu vrij van de regen en nu kan ook echt eidereen droog slapen. Ik kruip snel het kleine tentje weer in om mijn tas en vest te pakken maar mijn vest is spoorloos. 'Ik had hier mijn vest toch opgehangen?' Vroeg ik voor bevestiging aan de rest teriwjl ik de tent weer uit kwam. Ik werd toch niet gek?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hahah, aant einde begint het echt]

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:33 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [maar brandon is net zijn vest kwijt?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Richie
    'Dan niet.' ik loop stug langs haar. 'O en eh..' ik draai me om. 'Als je wilt dat je vandaag nog dood gaat dan zal ik vooral zo door blijven gaan. Daarmee bedoel ik dat weglopen van mensen die je kunnen helpen, maar onee... niemand kan je helpen want je kan het zelf zo goed.' ik weet niet waarom ik zo kwaad ben. Ik loop weer terug richting de tent maar ik heb eigenlijk geen zin om terug te gaan.

    [please ff geen versnelling want ik zit net in een leuk gesprek met Hailey >P]

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:33 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aangepast (:


    That is a perfect copy of reality.

    Jayden&Xanna
    Jayden zegt ' Zo die tent staat. Xanna loopt er meteen in. Jayden zegt ' Eeh zus Brandon en ik mogen eerst'


    That is a perfect copy of reality.

    Caitlin
    'Waar moet ik die bessen neerleggen, voordat ze worden gejat door een beer ofzo' zeg ik. Het valt me nu pas op dat er een grote tent staat 'He wie heeft deze tent gebouwt?' vraag ik bewonderend. Mij was dat echt niet gelukt om zo'n tent te bouwen.


    Always look on the bright side of life.

    Hailey Robberts
    Fijn, ik haat het als mensen boos op me zijn. 'sorry!' roep ik maar naar Richie. 'niet boos zijn alsjeblieft'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jayden.

    'Door mij en Brandon' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Brandon Kilian Noway
    'Ja 'Zus' ik en Jayden mogen eerst. en door wie dacht je dan. Enkel in en Jayden kunnen zowiets prachtigs maken.' Grijns ik naar Xanna en Caitlin. 'Je ik wild een zakje uit mijn vest pakken, maar die is dus weg. Dus better gaat de dief bekennen. want ik hou niet van die kinderachtige spelletjes.' Zucht ik terwijl ik mijn tas neergooi.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:41 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Richie
    Ik zucht, ik kon ook niet boos zijn op Hailey. 'Wat ben jij dan zelf?' vraag ik aan haar, maar mijn stem klinkt kalm.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden
    'Ik heb hem niet' zeg ik. Ik loop naar me tas. Ik pak er wat uit.
    [Xanna is de eerste die verdwijnt]


    That is a perfect copy of reality.