• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [ik had een zeil, Richie.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    'dat is niet grappig, het was echt eng!' zeg ik boos tegen Richie. 'en de meisjes slapen in de tent, ik ga echt niet buiten slapen hoor'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Summer

    "Dit meen je niet hé?" vroeg ik twijfelend aan Brandon terwijl ik nog een keer naar de lucht keek. "Trouwens mijn woorden van net neem ik dan ook maar weer terug" zei ik serieus


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brandon Kilian Noway
    'Nou, wat dacht je van Brandon. aangezien Brandon die tent gemaakt heeft.' Begin ik in de derde persoon te praten. terwijl ik sirieus naar Richie kijk die ik in de tent heb gelecht. maar al snel schiet ik in de lach als ik Summer hoor zeggend at ze haar worden van net terug neemt. 'Hallo ik ben goed. maar ik kan niet toveren he. ik kan er toch ook niks aan doen dat we geen zeil of niks hebben.'

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 20:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Minghags schreef:
    [Hij heeft er twee gebruikt. nee maar wie had er een zeil dan? want dat wist ik neit, vandaar dat ik brandon 3 poncho's heb laten gebruiken. ]
    Branodn Kilian Noway
    'Nou, ik zit tenminstne droog. dat kunnen we van jullie niet zeggen.' Grijns ik, terwijl ik het tentje weer uitkruip.
    'Ja, en met die tentstokken komen we ook heel ver als we geen zeil hebben.''grinnik ik, starent naar een paar stokken die doeloos stokken staan te wezen.

    [Bo heeft zeil, en ik had de stokken]


    That is a perfect copy of reality.

    Hailey Robberts
    'ik!' zeg ik gelijk. Ik ga dus niet buiten slapen, dan vries je dood en er kunnen overal vieze dieren lopen.

    [sorry van mijn korte stukken, zit op ipod. ;p]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie
    Ik grijns. 'Oké, meisje.'
    'Maar Brandon en ik zijn gay volgens jullie dus wettelijk zijn we ook meisjes.' ik knipper overdreven met mijn wimpers.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Maar Brnaodn weet niet dat er een Zeil is, want daar was hij niet bij. dus nu moetne jullie even roepen ow maar ik heb zeil want dan kan Brandon een echte grote tent maken., ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bo
    Ik kom aanrennen met mijn zeil. 'Hier een zeil!' roepi k hard en gooi hem naar Brandon.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    'doe niet zo flauw' zeg ik lachend. 'Wie heeft hier een deken ofzo? ik heb het koud'
    Ik was helemaal doorweekt door de regen, en vroor nu dus echt dood.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon Kilian Noway
    'Ja, daar heeft mijn vriendje gelijk in. dus wij hebben net zoveel recht om in de tent te slapen. daarbij heb ik nogsteeds het meeste recht, want ik heb hem gemaakt.' zei ik gemeen. 'Nee, grapje. ik hoef niet zo zeer in de tent. zolang mijn spullen maar droog staan.' en op dat moment krijg ik een zeil n mij arme geworpen. 'Kijk Bo. aan jou hebben we wat!' grijns ik. 'En nu wel iedereen helpen graag!''Roep ik naar de groep terwijl ik het eerste uiteinde tussen wat takken span.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayden
    'Ik ben niet zo'n geweldige tentenbouwer, dus mijn hulp kan je niet echt geweldig gebruiken' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Summer

    "Zij kunnen wel toveren en ik help wel met die tent opzetten" zei ik lachend. "Trouwens waarom lach je nu eigenlijk?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Richie
    'Ik help wel.' ik probeer overeind te komen maar zak weer neer. 'Ik kan ook Hailey warmhouden?' ik doe heel homo achtig met mijn handen. 'Kom maar klein kindertje van me.' ik doe heel vaag maar knipoog even naar Hailey.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    'ik help niet' zeg ik. 'ik wil naar huis, ik ben vies, het is hier koud en er is nieteens normaal eten' Ik lijk net een klein kind, maar het boeit me even niet wat mensen van me denken. We zijn hier pas een uur en er is al iemand gewond. Er kunnen nog veel ergere dingen gebeuren. Een groep kinderen kan niet overleven in de natuur.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”