• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Richie
    'Ik heb me voor een groot deel zelf opgevoed.' zeg ik snel. 'Sorry ik moet niet zo bot zijn. Als jij wilt mokken en zeuren dat we dood gaan dan doe je dat maar.' zucht ik. Ik wil geen ruzie, zeker niet met deze koppijn en last van mijn been, wat ik tegen niemand zeg.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden
    'En zo weet je dat Hailey weer een 15jarige is' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Hailey Robberts
    Ik werp Jayden een boze blik toe. Daarna sta ik op en loop richting het bos zonder iemand wat te zeggen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon Kilian Noway
    'Tfoe.' antwoord ik beledicht. 'Vanwege mij zit jij nu wel droog hoor.' Ik rol met mijn ogen en richt me dan weer op de grote tent. Die ook weer dankzij mij. bijna af is nu. terwijl ik uit mijn ooghoeken naar Hailey kijk die nu het bos in loopt. 'Verdwaal ze!' Roep ik haar nog na.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Richie
    Ik Krabbel met moeite overeind, negeer mijn koppijn en been, en hink zo snel als ik kan achter Hailey aan. 'Wacht nou!' roep ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    Always look on the bright side of life.

    Jayden
    'Sommige meiden ook' zeg ik tegen Brandon.


    That is a perfect copy of reality.

    [er is nu een grote tent en Hailey is net boos weggelopen, je kan gewoon bij het kamp weer zijn ofzo?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Brandon heeft een klein tentje gemaakt en is nu met de grote tent bezig, samen met jayden en Summer. Richie is verminkt omdat hij een beer probeerde te vangen en Hailey loopt nu boos weg en Richie wil achter haar aan.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hailey boos en Richie er achter aan, meer niet eigenlijk...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    GelaarsdeKat schreef:
    Richie
    Ik Krabbel met moeite overeind, negeer mijn koppijn en been, en hink zo snel als ik kan achter Hailey aan. 'Wacht nou!' roep ik.


    [@Hailey/annemellark...]

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xSunlightx schreef:
    [Wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]

    [De tent staat, Hailey is boos op Jayden:$, en misschien kan je terug komen van eten zoeken]


    That is a perfect copy of reality.

    Brandon Kilian Noway
    Lachend kijk ik naar Jayden.'ze spreekt zichzelf nu alleen heel erg tegen omdat ze in haar eente wegloopt. ik beodel ze is bang om dood te gaan. maar volgens mij is de kans groter dat je dood gaat als je in je eentje door dit bos gaat lopen. daarbij begint het nu toch echt donker te worden.' Ik weet dat ik nu eigenlijk achter haar aan moet gaan, omdat het onvrandwoordlijk is haar nu te laten gaan. Maar om te zeggen dat ze niks aan me had als oudste, vond ik toch echt iets te ver gaan. OUdste of niet. een Klier of niet en hoe onvolwassen ik ook was. ik was de enige die hier al wat voor elkaar gekregen had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ ow axcht, ik moet nog wat kwijt zjn he., oke komt zo meeten., ;x Dan gaat het echt beginnen!. xd]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [grapje, zag ik niet. ;p]

    Hailey Robberts
    Ik blijf stug doorlopen ookal hoor ik iemand wat roepen. Dan struikel ik oppeens over een tak wat een schaafwond veroorzaakt. 'moet ik weer hebben' mompel ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”