• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Richie
    Ik zie dat hailey bang is en verdrietig en ik stop met raar doen. Ik doe mijn jas uit en sla die om haar heen. 'Rustig maar.. Het komt wel goed...' fluister ik zachtjes.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Brandon Kilian Noway.
    'Je en zoals ik al zei. ik kan toveren.' riep ik sarcastisch naar Richie toen die zei dat hij wel kon helpen. 'en Jaden. dan is het tijd om dat nu te leren. daarij zo moeilijk is het niet.' Ik goode het andere uiteinde van het zeil naar hem toe. 'HIe span deze aan die tak daar.' en ik wees naar en tak achter hem boven zijn hoofd. Ik haalde mijn schouders op toen Summer vroeg waarom ik lachde. ik wist niet waaor ik lachde of waar ik om lachde.' ik lach toch altijd?' Grijnzde ik terwijl ik haar een punt van het zeil aangaf en haar vroeg deze aan een stok te binden. zelf pakte ik het rolletje touw en zakmes weer op en begon alles goed vast te maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Er gaan nog veel meer dingen gebeuren, wie wil trouwens als eerste verdwijnen, of als eerste spullen hebben die kwijtraken?]


    That is a perfect copy of reality.

    Jayden
    Ik ving het zeil dat Brandon naar me toe gooide. 'Oké, ik help wel' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    [ik wil wel spullen kwijt zijn straks maar i kwil nog niet verdwijnen. want ik bedoel hallo. niemand is ergens zonder Brandon., ;x haha nee grapje., xd]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oké, you're te first xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Hailey Robberts
    'hoe weet jij nou of het goedkomt, over een week is misschien iedereen dood' zeg ik chagerijnig.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon Kilian Noway
    Ik kniks goedkeurend naar Jayden en richt me daarna op Hailey. 'Er zit nog wat brood in me tas. pak dat maar als je wilt.' Ik zou niet ontkennen dat ik zelf ook enorme honger had. maar net zoals de tent. moest alles hier gedeelt worden om te overleven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Richie
    'Weetje je moet niet zo pessimistisch doen. Weet ik veel maar we zijn met veel, we hebben tenminste nog eten en ik eet nauwelijks wat, Bo volgens mij ook niet en ik kan jagen. Waarom zouden we dood gaan?' vraag ik aan haar. Ik doe aardig en zij kat het meteen af, ik weet niet waarom maar dat voelde stom.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden
    'Ik heb ook nog wel eten&drinken mee' zeg ik terwel ik bezig ben met de tent.


    That is a perfect copy of reality.

    [ ik moet gaan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mimimi]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [tot morgen!]


    That is a perfect copy of reality.

    [Doei, zonnenstraaltje!., xd]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hailey Robberts
    'vind je het heel gek? wat is hier nou weer positief aan?' zeg ik nog steeds mopperend. 'en tuurlijk gaan we vanzelf dood, we zijn kinderen, Brandon is de oudste, maar hij gedraagt zich als een klein kind, en kinderen kunnen niet voor zichzelf zorgen, daar heb je ouders voor, en dan kan ik nog veel meer argumenten opnoemen'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”