• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Niet al te felle kleuren, gewoon, lichte kleuren, shirts, spijkerbroeken, rokjes, jurkjes. Ik vind het allemaal wel leuk."
    Ik knik.
    "Oke, ik zal er mee op letten, goed?"
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Oke, ik zal er mee op letten, goed?" Ik knik goedkeurend en laat mijn handen om het glas heen rusten.
    "Klinkt als een goed idee." Glimlachend kijk ik hem aan, me afvragend met wat voor kleren hij aan gaat komen.
    "Zolang je maar niet met tijgerprintjes aankomt, vind ik het prima." zeg ik grinnikend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Klinkt als een goed idee. Zolang je maar niet met tijgerprintjes aankomt, vind ik het prima."
    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "He, ik kan ook braaf zijn, hoor."
    Ik drink lachend nog wat ice-tea.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "He, ik kan ook braaf zijn, hoor." Grijnzend kijk ik hem aan en haal mijn schouders op.
    "Oh, echt?" vraag ik geamuseerd en neem nog een slok van mijn drinken.
    "Vertel dan eens wanneer jij niet braaf bent?" Ik grinnik en kijk hem nieuwsgierig aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Oh, echt? Vertel dan eens wanneer jij niet braaf bent?"
    Ik doe alsof ik nadenk.
    "Als jij stout bent."
    Geamuseerd kijk ik haar aan.
    "Of in bed."
    Ik grinnik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Als jij stout bent of in bed." Ik trek mijn wenkbrauw even op en kijk hem grijnzend aan.
    "Hoe moet ik dat opvatten?" vraag ik lachend en kijk even naar mijn glas, waarna ik mijn blik weer op hem richt.
    "Ik vond je gisteren nog behoorlijk braaf, namelijk."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hoe moet ik dat opvatten? Ik vond je gisteren nog behoorlijk braaf, namelijk."
    Ik grinnik.
    "Ik maakte maar een grapje, hoor."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Zo erg ben ik niet."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik maakte maar een grapje, hoor. Zo erg ben ik niet." Ik kijk hem lachend aan en friemel wat aan mijn vestje.
    "Ach, ja, had altijd gekund dat je het meende." zeg ik grinnikend en neem nog een slok van mijn drinken, waarna ik mijn glas wegschuif.
    "Misschien had ik het wel graag een keer willen meemaken." Ik tik met mijn vinger tegen zijn neus aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ach, ja, had altijd gekund dat je het meende. Misschien had ik het wel graag een keer willen meemaken."
    Ik grinnik.
    "Misschien zullen we het er binnenkort nog eens over hebben."
    Ik druk een kusje op haar lippen en drink mijn ice-tea leeg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Misschien zullen we het er binnenkort nog eens over hebben." Ik voel zijn lippen op de mijne voor heel even en kijk hem speels aan.
    "Je bent daar wel een stuk zekerder over dan gisteravond." breng ik erop in en kijk even naar zijn lege glas.
    "Vanwaar die drastische verandering?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Je bent daar wel een stuk zekerder over dan gisteravond. Vanwaar die drastische verandering?"
    Ik grinnik weer.
    "Ik zei misschien."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Ben je klaar?"
    Ik knik even naar haar glas.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik zei misschien. Ben je klaar?" Ik grinnikte en knikte automatisch.
    "Oh ja, dat is waar. Vergeten." antwoordde ik lachend en keek hem glimlachend aan. mijn glas zette ik naast de zijne neer en knoopte een knoop van mijn vestje uit pure verveling dicht.
    "Het idee beviel me eerlijk gezegd wel." zeg ik zachtjes en steek mijn tong uitdagend uit.

    [Ik ga naar bed toe, morgen moet ik werken dus ben pas laat thuis. Welterusten, xoo]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Het idee beviel me eerlijk gezegd wel."
    Ik kijk haar geïnteresseerd aan.
    "Oh echt?"
    Ik grijns even.
    "Wel, je weet wat ik ervan denk."
    Ik neem haar hand in de mijne en glimlach.
    "Rustig aan," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wel, je weet wat ik ervan denk. Rustig aan," Ik trek mijn wenkbrauw op, verstrengel mijn vingers in de zijne.
    "Ik heb niet gezegd wanneer, meneer." antwoord ik grinnikend terug.
    "Dat kan morgen zijn, maar ook volgende week, of over een paar maanden?" Ik kijk hem geamuseerd aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik heb niet gezegd wanneer, meneer. Dat kan morgen zijn, maar ook volgende week, of over een paar maanden?"
    Ik knik en druk glimlachend een kus op haar slapen.
    "Oh, voor we het vergeten."
    Ik haal mijn gsm boven.
    "Dan kunnen we de sms'jes rondsturen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.