• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Je hebt anders wel bewezen dat je achter mijn rug om ook heel wat uithaalt," Ik kijk hem terug aan. 'Ja..' Prevel ik. 'Wat wil je nu zeggen, stuur me dan weg als je dat liever hebt.' Ik zet de thee weg en sta ook op.

    Liam

    "Waar heb je dan wel over gedroomd?" Ik glimlach en kus haar. 'Over jou natuurlijk.' Mompel ik tegen haar lippen aan. Ik draai haar om zodat ze recht tegen over me zit op mijn schoot.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:05 ]

    Faye
    "Ik denk dat ik gewoon voor een Ice-Tea ga. Jij?" Ik laat mijn vingers over de verschillende dranken glijden en blijf hangen bij Dubbelfris.
    "Dubbelfris voor mij," zeg ik glimlachend tegen hem en leun wat tegen hem aan, opzoek naar een serveerster.
    "Betaal jij of ik?" vraag ik dan aan hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dubbelfris voor mij. Betaal jij of ik?
    Ik doe een teken naar een serveerster en bestel een Dubbelfris en een Ice-Tea.
    "Ik betaal wel."
    Ik druk een kus op haar slapen en kijk haar glimlachend aan.
    "Als je dat aan kan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik betaal wel. Als je dat aan kan?" Ik grinnik even en haal mijn schouders op, berg mijn portemonnee op en glimlach even.
    "Ik denk dat ik het wel overleef." breng ik uit en druk mijn lippen kort op de zijne. Hierna gooi ik mijn mobiel op de tafel, haal het klepje er vanaf en pulk wat aan het kaartje.
    "Gewoon erin steken en dan werkt het, toch?" vraag ik nog even voor de zekerheid voordat ik het doe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Gewoon erin steken en dan werkt het, toch?"
    Ik kijk even naar het toestel.
    "Ik denk het wel. En dan gewoon de code ingeven die op het kaartje staat."
    Ik help haar met het dingetje erin te klikken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik denk het wel. En dan gewoon de code ingeven die op het kaartje staat." Na even te hebben gerotzooid met het kaartje, kijk ik dan toch uiteindelijk tevreden naar het resultaat.
    "Volgens mij is het gelukt." zeg ik trots en druk een kusje op Rey zijn wang.
    "Ik wist wel dat we het konden!" Lachend kijk ik hem aan en klap enthousiast in mijn handen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Volgens mij is het gelukt. Ik wist wel dat we het konden!"
    "Yay!"
    Grinnikend geef ik haar het kaartje met het nummer en de codes.
    "Wij zijn gewoon geniaal."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen. Ik voel me niet zo goed.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ah, oké, beterschap dan! (: xxxxx]

    Faye
    "Wij zijn gewoon geniaal." Ik glimlach en knik, neem de spullen van hem aan en neem mijn nieuwe telefoonnummer even in me op.
    "Geef jouw mobiel eens," vraag ik aan hem en laat mijn vingers over mijn eigen toestel glijden voordat ik hem weer op de tafel neerleg.
    "Alsjeblieft?" Licht smekend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Geef jouw mobiel eens. Alsjeblieft?"
    Ik grinnik en neem mijn gsm uit mijn broekzak.
    "Ehm, oke?"
    Ik geef het ding aan haar.
    "Waarom heb je het nodig?"
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Waarom heb je het nodig?" Dankbaar neem ik zijn mobiel aan en kijk even op het blaadje dat voor me ligt. Sierlijk toets ik het nummer in onder de naam Faye en geef hem dan weer terug.
    "Voor als ik verdwaal." zeg ik nep-zielig en kijk hem dan grinnikend aan.
    "Dan bel ik je en kan je me uit de nood komen redden."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Voor als ik verdwaal. Dan bel ik je en kan je me uit de nood komen redden."
    Ik grinnik even en stop mijn mobiel weer weg.
    "Awh, maar ik laat je helemaal niet ontsnappen, hoor."
    Ik betaal voor het drinken en neem rustig een slok.
    "Waar wil je seffens eerst heen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Awh, maar ik laat je helemaal niet ontsnappen, hoor." Ik voel mijn wangen rood kleuren en glimlach even.
    "Waar wil je seffens eerst heen?" Ik sla mijn handen om het glas heen en neem een kleine slok, waarna ik hem glimlachend aankijk.
    "Maakt mij niet veel uit, de eerste de beste kledingwinkel." zeg ik grinnikend. Als ik maar kleding vind, dan vind ik het wel best. Ik hoefde niet perse dure merkkleding, het was ook zeker niet dat ik dat zou kunnen betalen.
    "We zien het wel," zeg ik vervolgens en druk mijn lippen kort op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Maakt mij niet veel uit, de eerste de beste kledingwinkel. We zien het wel."
    Ik kus haar teder terug en knik.
    "Goed plan."
    Ik neem nog een slok en kijk even rond. Er zijn nog niet zoveel mensen, goed.
    "Wat voor kleren zoek je eigenlijk?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat voor kleren zoek je eigenlijk?" Ik kijkk hem even nadenkend aan. Wat vind ik mooi? Ik haal vlug mijn schouders op, neem een slok van mijn drinken en haal met mijn hand een pluk haar uit mijn gezichtsveld.
    "Niet al te felle kleuren, gewoon, lichte kleuren, shirts, spijkerbroeken, rokjes, jurkjes. Ik vind het allemaal wel leuk." leg ik uit en kijk hem glimlachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.