• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oh ik dacht dat het handiger was. Ik lees namelijk zelf nogal snel over een post heen ;3]

    Madeline

    "Ik zou het jammer vinden, maar als jij je daar beter bij voelt dan hou ik je niet tegen," Ik kijk op. 'Ik wil je geen onnodige zorgen geven Irial.' Mompel ik. Ik heb gezien hoeveel het van mijn eigen ouders vroeg.

    Liam

    "Maar één vraagje, wie is Tatjana?" Ik verslik me in mijn koffie. 'T-Tatjana? Ik ken helemaal geen Tatjana.' Ik kijk haar niet begrijpend aan. Tatjana, Tatjana.. Ik ken echt geen Tatjana. Nog nooit een ontmoet zelfs..

    Faye
    "We zullen eerst een nieuwe kaart voor jou gaan kopen, goed? Stap maar in, mevrouw." Ik grinnik en stap in de auto.
    "Dank u wel, meneer." antwoord ik beleefd en wanneer ik op mijn stoel zit doe ik meteen mijn gordel vast en kijk even uit het raam totdat Rey naast me komt zitten en ik een kus op zijn lippen druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dank u wel, meneer."
    Ik ga ook in de auto zitten en stop de sleutel in het contact. Ik kus haar teder terug wanneer ze haar lippen op de mijne drukt.
    "Hop hop," zeg ik ongeduldig wanneer de garagepoort maar langzaam omhoog gaat.
    Ik start de motor, en tik een deuntje op het stuur met mijn vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hop hop," Ik grinnik even als ik hem met zijn vingers op het stuur zie tikken.
    "Stuk ongeduld." zeg ik lachend, wetend dat ik in feite precies hetzelfde ben en kijk hem geamuseerd aan als ik een deuntje uit zijn getik kan ontcijferen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Jouw posts zijn nogal makkelijk te spotten tussen die van Burlington en Forbes.]

    Atreyu

    "Veel warmer."
    Ze laat zich wat onderuit zakken. Ik druk mijn lippen even in haar hals en op haar schouder. Dan laat ik mijn kin er weer op rusten. Het blijft even stil, maar niet op een ongemakkelijke manier. Ik gun haar de tijd een beetje wakker te worden. Onbewust laat ik mijn vingers nog steeds op en neer gaan.
    "Welk ontbijt zal ik straks voor mijn prinses maken?" fluister ik. "Hm, toast met spiegeleieren? Roerei met spek? Pannenkoeken?"
    Ik hou mijn mond en laat haar er rustig over na denken. Het maakt me niet uit, voor haar is geen moeite me te veel.

    Irial

    "Ik wil je geen onnodige zorgen geven Irial," zegt ze terwijl ze me aankijkt.
    Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk haar vragend aan. Ik leg een hand op de hare en schuif dichter naar haar toe.
    "Denk je dat ik me geen zorgen zou maken als je nu naar huis gaat?" vraag ik zo rustig mogelijk. Ik zou me waarschijnlijk de hele dag afvragen of ze wel therapie krijgt, of haar ouders me niet haten, of ze nog terug wil komen. Ik schud even mijn hoofd alsof de gedachten er als het ware weg mee zulllen zijn.

    Camargue

    Ik voel me even als hij zich in zijn koffie verslikt en wrijf over zijn rug om het over te laten gaan.
    "T-Tatjana? Ik ken helemaal geen Tatjana," zegt hij dan.
    Ik barst in giechelen uit. Eigenlijk had ik het nog langer willen volhouden, maar ik kan het hem gewoon niet aan doen.
    "Ken je me nou nog niet?" lach ik. "Na al die jaren, Liam, zou je het toch door moeten hebben als ik je in de maling neem."
    Ik schuif wat verder zijn schoot op zodat ik dichter tegen hem aan zit en kijk hem onschuldig aan. Ik druk een kusje op zijn lippen en zet een pruillip op.
    "Cammie is sorry," zeg ik met een kinderlijk stemmetje, net als vroeger.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Stuk ongeduld."
    Ik grinnik.
    "Ben jij geduldig, dan?"
    Ik schakel de handrem uit en rijd de oprit af. Ik zet de radio aan, en let dan weer op de weg.
    "Kies maar een zender ofzo."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Welk ontbijt zal ik straks voor mijn prinses maken? Hm, toast met spiegeleieren? Roerei met spek? Pannenkoeken?"
    "Hmm?"
    Genietend denk ik na.
    "Fruit met Trey. Of Chocoladesaus met Trey. Oeh, aardbeien en slagroom met Trey. Seks met Trey, hmmm."
    Nog steeds heb ik mijn ogen gesloten, maar er speelt een brede grijns om mijn lippen.
    "Wat maakt mij dat nu uit. Je moet me niet te hard verwennen, dat is niet goed."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ben jij geduldig, dan? Kies maar een zender ofzo." Ik grinnik en begin wat met de knopjes te spelen totdat ik op een standaard zender uitkom. Drive By van Train weerklinkt er door de speakers.
    "Ik ben heel erg geduldig, dat heb je gisteren wel gemerkt dacht ik toch zo." beantwoord ik zijn vrij nog even en kijk hem grijnzend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [True x')]

    Madeline

    "Denk je dat ik me geen zorgen zou maken als je nu naar huis gaat?" Ik denk even na. Ik weet niet hoe ik moet reageren. Moet ik hem uitleggen dat zelfs mijn ouders het soms niet aan konden. De jaren hiervoor was ik onhandebaar geweest en geloof me dat was geen pretje. Misschien was de kliniek de beste optie..?

    Liam

    Camargue kust me en giechelt. "Cammie is sorry," Ik rol met mijn ogen. 'Jij bent een gemeen klein meisje weet je dat?' Ik sla mijn armen rond haar middel en leg mijn wang tegen die van haar. 'Ik was even bang dat ik echt zoiets gezegt had.'

    Rey

    "Ik ben heel erg geduldig, dat heb je gisteren wel gemerkt dacht ik toch zo."
    Fronsend staar ik naar de baan, terwijl ik even het nummer meeneurie.
    "Ehm, vertel het nog eens even? Na al die jaren begin ik echt wel tekenen van dementie te vertonen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ehm, vertel het nog eens even? Na al die jaren begin ik echt wel tekenen van dementie te vertonen." Ik grinnik en haal mijn schouders op.
    "Dat ik zo ontzettend geduldig ben. Ik kan altijd uren wachten op dingen en verassingen, oh echt, geloof me. Die wil ik niet eens weten." zeg ik sarcastisch en grinnik.
    "Maar je lijdt dus aan dementie?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat ik zo ontzettend geduldig ben. Ik kan altijd uren wachten op dingen en verassingen, oh echt, geloof me. Die wil ik niet eens weten. Maar je lijdt dus aan dementie?"
    Ik knik lachend.
    "Blijkbaar wel."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd.
    "Ik heb namelijk niet het flauwste benul waar je over bezig bent. Ik bedoel, naar waar je verwijst, van gisteren."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Hmm? Fruit met Trey. Of Chocoladesaus met Trey. Oeh, aardbeien en slagroom met Trey. Seks met Trey, hmmm."
    De opties die ze me voorschotelt, worden steeds aantrekkelijker. Ik besluit mijn mond te houden om te kijken waarmee ze nog voor de dag komt. Als ze die stijgende lijn aanhoudt, dan wordt dit geheid een dag om te koesteren.
    "Wat maakt mij dat nu uit. Je moet me niet te hard verwennen, dat is niet goed."
    Er verschijnt een brede grijns op mijn lippen. Ik lik er even over en zwijg nog even voor ik antwoord.
    "Niet verwennen. Oké, geen seks met Trey voor jou," zeg ik kalmpjes. "Maar wat die andere suggesties betreft: in welke volgorde wil je dat?"
    Ik bijt even speels op haar oorlel.

    Irial

    Ze blijft stil en ik voel mijn radeloosheid toenemen. Ik heb geen idee wat ik moet doen, wat ik moet zeggen. Nog steeds vraag ik me af of ze wel wil dat ik haar help.
    "Ik hou van je," zeg ik stil. "En ik wil je nog steeds helpen. Ik weet alleen niet wat het beste is voor jou. Dat moet je zelf beslissen."
    Ik zucht en drink van mijn thee omdat ik me anders geen houding weet te geven.

    Camargue

    "Jij bent een gemeen klein meisje weet je dat? Ik was even bang dat ik echt zoiets gezegt had."
    Ik knik met een onschuldig glimlachje terwijl zijn armen om me heen glijden. Als zijn wang tegen de mijne rust, krijg ik nog een opstoot van giechelen.
    "Dat klein neem je terug," zeg ik. "En hoewel ik je ten volste vertrouw, mocht je het echt over ene Tatjana of gelijk wie gehad hebben, dan had ik er toch niet doodleuk naar gevraagd?"
    Waarschijnlijk zou ik haar dan een niet al te vriendelijk bezoekje gebracht hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ik heb namelijk niet het flauwste benul waar je over bezig bent. Ik bedoel, naar waar je verwijst, van gisteren." Ik lach even en haal mijn schouders op.
    "Ach ja, het zou zomaar kunnen dat ik het misschien ietwat verdraaid heb." zeg ik grinnikend en kijk hem even aan. Zijn blik houdt hij gefocust op de weg.
    "Als je aan dementie lijdt hoor je trouwens wel thuis te zijn, met verpleging en zo.." Lachend haal ik het gesprek van gisteren weer op.
    "Of weet je dat ook niet meer?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Niet verwennen. Oké, geen seks met Trey voor jou. Maar wat die andere suggesties betreft: in welke volgorde wil je dat?"
    "Wie zegt dat dat het beste was uit het lijstje?"
    Geamuseerd kijk ik hem aan.
    "En welke volgorde? Pff..."
    Ik denk even na, en kijk hem dan glunderend aan.
    "Allemaal tegelijk, natuurlijk."
    Zachtjes grinnik ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.