• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Tuurlijk, ik ga elke dag shoppen. Hier is een telefoonwinkel?" Ik moet even lachen om zijn woorden en stop even wanneer ik de winkel in me opneem. Ik haal mijn schouders op en knik. Het maakte me vrijwel niets uit waar ik mijn nieuwe nummer en zo vandaan zou halen, als ik maar een nieuwe zou krijgen.
    "Dan wordt het deze winkel." zeg ik zachtjes en trek Rey mee de winkel in. Ik had eerlijk gezegd geen flauw idee hoe dit geregeld moest worden, aangezien mijn vader dit altijd voor me deed.
    "Heb jij enig idee hoe dit te werk gaat?" vraag ik daarom nogal beschaamd aan Rey.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dan wordt het deze winkel. Heb jij enig idee hoe dit te werk gaat?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Volgens mij helpt het niet als je vraagt naar 300 gram gehakt, en vijf kilo aardappelen."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Vraag gewoon naar een telefoonkaart, van het bedrag dat je wil, en voila."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Volgens mij helpt het niet als je vraagt naar 300 gram gehakt, en vijf kilo aardappelen. Vraag gewoon naar een telefoonkaart, van het bedrag dat je wil, en voila." Ik rol met mijn ogen en steek mijn tong naar hem uit.
    "Oh, ik dacht toch echt dat je hier uit kon gaan en zo." zeg ik sarcastisch en loop dan uiteindelijk maar naar de kassa om naar een normale telefoonkaart te vragen, wie ik na een aantal minuten in mijn handen geduwd krijg en netjes afreken.
    "Klaar," zeg ik tevreden tegen Rey en glimlach kort.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Oh, ik dacht toch echt dat je hier uit kon gaan en zo. Klaar."
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Je leeft nog!"
    Ik neem haar weer mee naar buiten.
    "Kom, nu kunnen we iets gaan drinken, en dat ding in je gsm steken."

    [Ik ben weer weg :c]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wie zegt dat dat het beste was uit het lijstje? En welke volgorde? Pff... Allemaal tegelijk, natuurlijk."
    Ik rol met mijn ogen, daar trap ik niet in. Door de manier waarop ze gisteren kreunde ben ik er wel zeker van dat dat het beste uit het lijstje is.
    "Had me dat even laten weten voor ik in bad ging," fluister ik. "Ik zal er lief uit zien, met chocolade en slagroom en fruit op me."
    Ik bijt opnieuw even op haar oorlel terwijl ik mijn armen om haar middel laat glijden. Mijn lippen verplaatsen zich naar haar hals en ik zet er plagerige kusjes neer.

    Irial

    "Ik hou ook van jou Irial daarom wil ik je geen pijn meer doen of tegen je liegen."
    Ik kijk haar vragend aan, op dit moment komt ze heel jong over. Ik schraap mijn keel even en vraag vervolgens om verduidelijking.
    "En dat je hier zo blijven betekent dat je dat wel zou doen? Waarom sluit het een het ander uit, dat hoeft toch niet zo te zijn?"
    Ofwel bedoelt ze het anders en ben ik nog niet wakker genoeg. Zou ook niet verwonderlijk zijn, zo geweldig heb ik namelijk niet geslapen.

    Camargue

    "Dan had je het net zo subtiel aangepakt als bij de italiaan weetje nog? Die blonde serveerster. Maar je blijft klein Cam hoe hoog je hakken ook mogen zijn."
    Ik trek mijn neus op als de herinnering bij me boven komt, ik ben er niet trots op dat ik zo jaloers ben, ik weet dat Liam me niet zou bedriegen, maar dat serveerwicht had gewoon haar mond moeten houden.
    "Nou, ik mocht haar gewoon niet," mompel ik. Ik kijk hem met een klein glimlachje aan. "Maar wat ik tekort kom in lengte heb ik in persoonlijkheid te over, niet?"
    Ik trek een schattig gezicht en druk een kusje op zijn neus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Je leeft nog! Kom, nu kunnen we iets gaan drinken, en dat ding in je gsm steken." Ik rol met mijn ogen en glimlach even, laat me door Rey mee naar buiten slepen en knik. Drinken klinkt goed en ik heb zeker wel even de tijd nodig om uit te vinden hoe ik dat nieuwe kaartje in mijn mobiel moet steken.
    "Ik was bijna dood geweest bij de kassa," zeg ik lachend en pak zijn hand beet.
    "Waar was je?" Ga ik overdreven verder en grinnik even. Mijn ogen laat ik glijden over de etalages van de winkels.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik was bijna dood geweest bij de kassa. Waar was je?"
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Ach, ik stond op de uitkijk. Als het echt zo erg was geweest, was ik snel te hulp geschoten."
    Grinnikend loop ik naast haar, op zoek naar een cafeetje.
    "Kies jij maar, mij is het om het even."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Had me dat even laten weten voor ik in bad ging. Ik zal er lief uit zien, met chocolade en slagroom en fruit op me."
    Ik giechel zachtjes.
    "Vertrouw je me niet? Ik zal mooi alles opeten en -likken."
    Onschuldig kijk ik hem aan.
    "En ik zal mijn best doen, niet te hard te bijten."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ach, ik stond op de uitkijk. Als het echt zo erg was geweest, was ik snel te hulp geschoten. Kies jij maar, mij is het om het even." Ik glimlach en knik, kijk even naar de uitgestalde terrasjes.
    "Goed dat ik dat weet." zeg ik nog vlug, als antwoord op zijn eerste zin. Ik kijk even rond tot mijn oog op een klein cafeetje valt, niet erg groot.
    "Die?" zeg ik vragend, niet wetend welke café's redelijk zijn hier of welke juist afschuwelijk. Het zag er in ieder geval leuk uit. Niet al te druk, maar daar houd ik ook niet van.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Die?"
    Ik knik.
    "Is goed."
    Glimlachend ga ik met haar naar binnen, op zoek naar een tafeltje. Ik kies een gezellig tafeltje uit, waar we samen op een bankje kunnen zitten tegen de muur.
    "Ga jij maar eerst zitten."


    [Ik ga leren xx]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [En ik ga naar m'n werk. (: xo]

    Faye
    Ik volg Ret het cafeetje binnen, waar hij stopt bij een tafeltje en me glimlachend aankijkt
    "Ga jij maar eerst zitten." Ik knik en schuif het bankje op.
    "Dankjewel," zeg ik vlug, waarna ik genoeg plaats voor hem overlaat op het bankje. Met mijn voeten trippel ik wat op de grond en laat het zakje van de telefoonmaatschappij op de tafel dwarrelen. Mijn vingers laat ik over het kleine menukaartje glijden dat op de tafel ligt en bestudeer hem even.
    "Wat wil jij drinken?" vraag ik dan nieuwsgierig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dankjewel. Wat wil jij drinken?"
    Ik kijk even op de kaart en denk na.
    "Ik denk dat ik gewoon voor een Ice-Tea ga. Jij?"
    Terwijl zij nog kiest, kijk ik even rond, om de aandacht van een van de serveersters te trekken. Ik neem alvast mijn portefeuille tevoorschijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik kijk op. 'Als ik hier bij je blijf dan is de kans er eerder denk je niet?' Vraag ik hem en strijk een pluk haar uit mijn gezicht. Ik wil bij hem zijn maar hem ook niet verliezen. Ik wil hem geen pijn doen.

    Liam

    'Ja je maakt het helemaal goed op die manier.' Ik glimlach even en druk een kusje op haar wang. 'Ik hou van je Cam.'

    Atreyu

    "Vertrouw je me niet? Ik zal mooi alles opeten en -likken. En ik zal mijn best doen, niet te hard te bijten."
    Ik grinnik even en blijf gewoon haar hals kussen. Mocht ze me vragen een hele dag met haar in bed te liggen, ik weet niet of ik zou kunnen weigeren. Het is gewoon alles aan haar dat me aantrekt. De glans van haar haren, haar geur, haar witte tanden, haar gezicht en goddelijk lichaam. Het is de manier waarop ze me doet lachen en me doet zweven zonder me te ver te laten gaan.
    "Hmm, maar goed ook, als je te hard bijt zal ik je namelijk moeten straffen," fluister ik.

    Irial

    "Als ik hier bij je blijf dan is de kans er eerder, denk je niet?"
    Mijn mond valt open van verbazing en onbegrip. Het enige antwoord dat ik haar kan geven is het schudden van mijn hoofd.
    Ik sta op en loop even heen en weer terwijl ik als een gek op mijn piercing zuig, zoekend naar de woorden die me momenteel ontgaan.
    "Je-" probeer ik. Ik schud opnieuw mijn hoofd en ijsbeer nog wat verder. Ik dwing mezelf stil te staan en kijk haar strak aan. "Je hebt anders wel bewezen dat je achter mijn rug om ook heel wat uithaalt," flap ik eruit.

    Camargue

    "Ja je maakt het helemaal goed op die manier. Ik hou van je Cam."
    Ik knik goedkeurend en kijk hem verliefd aan. Mijn vinger haak ik in de hals van zijn t-shirt en ik trek hem wat dichter naar me toe.
    "Waar heb je dan wel over gedroomd?" fluister ik tegen zijn lippen aan.
    Met een speelse blik kijk ik hem even in de ogen terwijl ik mijn lichaam tegen het zijne aan druk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hmm, maar goed ook, als je te hard bijt zal ik je namelijk moeten straffen."
    "Echt?"
    Lipbijtend kijk ik hem aan.
    "Hoe ga je dat doen?" vraag ik zacht.
    Ik laat me nog wat meer onderuitzakken en leun genietend tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen en wacht geduldig op een antwoord, terwijl ik zachtjes een liedje neurie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.