• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Niet lachen, ik ben doodmoe :c]

    Rey

    "En bedankt. Heel erg aardig van je om te laten zien hoe een hond zich gedraagt. Weer wat geleerd."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Dat is graag gedaan, lieverd."
    Ik druk een kus op haar neus en kijk haar geamuseerd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ja, dat vind ik een goed idee. Zo, dan heb je toch geen koud. Hup hup, zo kan ik niet slapen."
    Ondertussen heeft ze me een deken in de handen gestopt en is ze zelf weer in bed gekropen. Ik grijns even en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Nou, welterusten," zeg ik.
    Moeite om mijn boxershort weer aan te doen, maak ik niet.
    Ik draai me om en barst in een geluidsloos lachen uit terwijl ik me naar de woonkamer begeef waar ik me op de bank neer vlei. Erg vind ik het niet, ik heb al vaker op de bank geslapen zodat zij mijn bed kon hebben. En de kans dat ze hier straks naast me staat is groot. Als ik mijn ogen sluit, merk ik pas hoe moe ik ben.

    Camargue

    Ik kan alle hulp goed gebruiken maar ik wil je eigenlijk graag ermee verrassen... Ik hou van je."
    Ik kijk hem glimlachend aan. Hij is geweldig, ronduit geweldig.
    "Ik kan je suggesties geven, geen letterlijke woorden. Of je kan bij de anderen ideeën gaan vragen. Volgens mij weet die mooie jongen van Fedea wel met woorden om te gaan. En ik hou ook van jou, Liam. Met heel mijn ziel. Ik zou met niemand anders willen trouwen, hier liggen."
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de zijne.

    Irial

    "Dus het is therapie of de kliniek?" hoor ik Madeline zeggen.
    Ik frons mijn wenkbrauwen en voel mijn kwaadheid wat weg ebben. Ze blijkt het deze keer wel echt te menen. Geruisloos open ik de deur, voorzichtig genoeg zodat ze me niet kan horen. Ik leun tegen de deurpost aan en kijk naar het gebroken meisje met de telefoon in haar handen. Ik hoop dat ze met therapie geholpen kan worden. Voor mijn part mogen die sessies zelfs hier doorgaan als ze zich er beter bij voelt. Maar ze moet genezen, dat staat buiten kijf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nou, welterusten."
    Stilletjes blijf ik liggen, maar na een tijdje trippel ik naar de woonkamer. Ik leun op de rugleuning van de zetel en kijk hem aan.
    "Het is toch een beetje koud zonder jou," zeg ik zacht.
    Ik wrijf even over zijn wang.
    "Kom je terug bij me liggen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ah, ga dan vroeg naar bed vandaag! Hoe was je weekend? (:]

    Faye
    "Dat is graag gedaan, lieverd." Ik voel mijn wangen rood worden bij zijn woorden en voel zijn lippen op mijn neus drukken.
    "Daar ben ik blij mee, kan je me binnenkort helpen met mijn schoolwerk." zeg ik lachend en geef hem een aantal kleine kusjes terug op zijn lippen.
    "Je bent vast heel goed in Spaans en geschiedenis en zo." Ik grinnik even en haal mijn hand door zijn haar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Er verschijnt een brede grijns op mijn gezicht als ik getrippel hoor. Ze deed er langer over dan ik had verwacht, maar uiteindelijk is het resultaat hetzelfde.
    "Het is toch een beetje koud zonder jou. Kom je terug bij me liggen?"
    In een onverwachtse beweging trek ik haar over de rugleuning heen en zorg dat ze dicht tegen me aanligt. Het deken leg ik zorgvuldig ook over haar. Mijn ogen zijn inmiddels gesloten.
    "Ik lig hier prima," zeg ik slaperig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ben ik ook van plan ;3
    En het was echt super. Ik mis iedereen nu al :c]

    Rey

    "Daar ben ik blij mee, kan je me binnenkort helpen met mijn schoolwerk. Je bent vast heel goed in Spaans en geschiedenis en zo."
    Ik kijk haar even grijnzend aan.
    "Dus je vraagt mij om jouw leraar te spelen?"
    Lekker kinky.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    Ik gil even wanneer hij me plots over de leuning trekt en ik naast hem beland.
    "Ik lig hier prima."
    "Mooi zo."
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen en kijk hem glimlachend aan. Onbewust leg ik mijn hand op mijn hand op mijn buik, en wanneer ik het doorheb laat ik ze bewust liggen. Ik nestel me dichter tegen hem aan.
    "Ik hou van je, Trey," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dus je vraagt mij om jouw leraar te spelen?" Ik trek een wenkbrauw op als ik hem zie grijnzen en knik dan.
    "Je verstond me, toch?" fluister ik in zijn oor en grinnik even.
    "Ik weet ook dat ik een grote achterstand heb in biologie." zeg ik plagend en druk mijn lippen onder zijn slapen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Mooi zo."
    Ik grinnik als ze een kusje op mijn lippen drukt en geniet er van. Net wanneer ik haar nog dichter tegen me aan wil trekken, voel ik haar zelf al schuiven. Ik laat mijn hoofd tegen het hare rusten en haal kalm adem. Ze kan me zo gek krijgen, deze meid, maar tegelijk is er niemand bij wie ik zo'n rust vind.
    "Ik hou van je, Trey," fluistert ze zacht.
    Er verschijnt een zachte glimlach op mijn lippen.
    "Ik laat ze je nooit meer van me afnemen, niemand," beloof ik haar fluisterend. Eerlijk gezegd kan ik niet uitdrukken hoe dankbaar ik Faye ben. Ik moet nog iets verzinnen om haar dat te tonen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Je verstond me, toch?"
    Ik knik.
    "Ik weet ook dat ik een grote achterstand heb in biologie."
    Nerveus slik ik even.
    "W-welk deeltje om precies te zijn?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "W-welk deeltje om precies te zijn?" Ik moet grijnzen als ik hem nerveus zie kijken.
    "Oh, enkel de revolutie theorie en het ordening gedeelte." zeg ik eerlijk en kijk hem lachend aan waarna ik mijn lippen op zijn wang druk. Ik grinnik nog even.
    "Niet dát hoofdstuk, in ieder geval. Dat is me grondig uitgelegd."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik laat ze je nooit meer van me afnemen, niemand."
    Ik leg mijn vinger op zijn lippen.
    "Lieverd, ik ben hier nu, en niemand zal nog tussen ons komen."
    Zacht strelend volg ik de vorm van zijn zachte lippen met mijn vinger en druk mijn lippen zacht op de zijne.
    "Tenzij jij me beu bent en ergens in een vuilnisbak dumpt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Oh, enkel de revolutie theorie en het ordening gedeelte. Niet dát hoofdstuk, in ieder geval. Dat is me grondig uitgelegd."
    Ik denk even na.
    "Ik wil je wel helpen, maar ik denk dat Cam daar meer vanaf weet dan ik."
    Ik druk een kusje op haar lippen.
    "Maar met dat laatste wil ik je wel helpen opfrissen. Ooit," zeg ik zacht en verberg mijn gezicht in haar haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Lieverd, ik ben hier nu, en niemand zal nog tussen ons komen. Tenzij jij me beu bent en ergens in een vuilnisbak dumpt."
    De vinger die over mijn lippen streelt, bezorgt me rillingen over mijn hele lichaam. Ik neem haar hand in de mijne en leg ze op mijn borstkas. Haar zachte lippen kom in de plaats. Nog steeds met gesloten ogen, geniet ik van het gevoel dat ze me bezorgt. Van elk gevoel.
    "Geen vuilbak, ik heb meer klasse," fluister ik.
    Zo'n grapje kan wel, gezien het toch duidelijk zou moeten zijn dat we nog heel lang bij elkaar zullen blijven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Geen vuilbak, ik heb meer klasse."
    Ik denk even na.
    "Met een strikje om mijn hals op straat? Gratis weggeven bij je volgende gitaar/pianoleerling? Me verkopen op de rommelmarkt?"
    Onschuldig kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.