• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Echt niet, is doodeng. Ik vermijd ziekenhuizen en dat soort dingen het liefst. Stel je voor dat het mis gaat."
    "Ik maakte maar een grapje," fluister ik zacht.
    Ik druk enkele kusjes op haar lippen.
    "Je bent echt mooi, Faye," zeg ik heel eerlijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Je bent echt mooi, Faye," Ik voel mijn wangen blozen door zijn opmerking en sla mijn ogen verlegen neer.
    "Hou op," zeg ik fluisterend, een giechel verlaat mijn lippen. Friemel wat aan mijn shirt en kijk hem dan glimlachend aan.
    "Je doet me blozen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hou op. Je doet me blozen."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Waarom zou ik ophouden?"
    Ik druk een kusje op haar neus.
    "Ik mag toch niet liegen? Of de waarheid verzwijgen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Waarom zou ik ophouden? Ik mag toch niet liegen? Of de waarheid verzwijgen?" Ik grinnik en haal mijn schouders op.
    "Liegen kan op z'n tijd geen kwaad." geef ik eerlijk toe, nadenkend aan gisteren, vanochtend. Als ik niet gelogen had zat ik hier niet, dan zat ik waarschijnlijk nog met Fedea in dat krot.
    "Blijf trouwens maar gewoon eerlijk." geef ik dan toe en glimlach even. Ik druk een aantal kusjes op zijn lippen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Liegen kan op z'n tijd geen kwaad. Blijf trouwens maar gewoon eerlijk."
    Ik grinnik zachtjes en met mijn armen om haar middel kus ik haar liefdevol terug.
    "Nooit gedacht dat ik mijn eed ooit zou opgeven. Maar je bent dan ook niet zomaar de eerste beste."
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nooit gedacht dat ik mijn eed ooit zou opgeven. Maar je bent dan ook niet zomaar de eerste beste." Ik grinnik even en wrijf met mijn neus langs de zijne.
    "Je eed? Plechtig hoor." zeg ik lachend en druk mijn lippen kort op de zijne.
    "Heel erg middeleeuws," vervolg ik mezelf en grijns even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Je eed? Plechtig hoor. Heel erg middeleeuws."
    Ik grinnik.
    "Even een vraagje. Hoeveel tijd-gerelateerde grapjes ga je nog maken?"
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Even een vraagje. Hoeveel tijd-gerelateerde grapjes ga je nog maken?" Ik haal mijn schouders op en bijt nadenkend op mijn lip.
    "Totdat ik iets nieuws verzin, kan nog wel even duren, aangezien ik niet al te origineel en fantasierijk ben, maar ik zal mezelf eraan herinneren er mee te stoppen." Een glimlach komt er op mijn gezicht te staan en geamuseerd kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Totdat ik iets nieuws verzin, kan nog wel even duren, aangezien ik niet al te origineel en fantasierijk ben, maar ik zal mezelf eraan herinneren er mee te stoppen."
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Ik vroeg me gewoon af hoeveel je er nog ging verzinnen. Ze zijn best goed gevonden."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik vroeg me gewoon af hoeveel je er nog ging verzinnen. Ze zijn best goed gevonden." Ik trek mijn wenkbrauw even op uit verbazing en begin dan te lachen. Ik schud mijn hoofd.
    "Best goed gevonden?" herhaal ik zijn woorden en grinnik even.
    "Eerlijk zijn mag hoor." Een gaap verlaat mijn lippen en vlug wrijf ik even in mijn ogen.
    "Ik ga daar niet dood van of zo als je me verteld dat mijn humor zo slecht is als maar zijn kan."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Best goed gevonden? Eerlijk zijn mag hoor. Ik ga daar niet dood van of zo als je me verteld dat mijn humor zo slecht is als maar zijn kan."
    Ik grinnik even.
    "Ik ben moe. Dan vind ik alles grappig, geloof me."
    Lachend kijk ik haar aan en wrijf zachtjes over haar arm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik ben moe. Dan vind ik alles grappig, geloof me." Ik glimlach even en laat mijn hoofd wat op het kussen zakken. Mijn ogen houd ik gericht op Rey, voel zijn hand over mijn arm wrijven.
    "Dan vind je me morgen pas echt vreselijk." zeg ik zachtjes en kruip iets dichter tegen hem aan, zodat ik het wat warmer krijg.
    "Dan sta ik voordat ik het weet op straat, omdat je me zo ontiegelijk saai vindt, zo zonder humor en zo." zeg ik lachend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dan vind je me morgen pas echt vreselijk. Dan sta ik voordat ik het weet op straat, omdat je me zo ontiegelijk saai vindt, zo zonder humor en zo."
    "Ach nee. Je ziet er nog best wel leuk uit, dus ik kan gewoon doen alsof ik het grappig vind, terwijl ik je alleen maar zit te bekijken."
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ach nee. Je ziet er nog best wel leuk uit, dus ik kan gewoon doen alsof ik het grappig vind, terwijl ik je alleen maar zit te bekijken."
    Ik wrijf even over mijn buik heen als ik moet lachen door zijn opmerking.
    "Ja, dat is echt een voordeel." Ik rol met mijn ogen en glimlach even. Ik vind mezelf absoluut niet leuk, bijzonder of zo.
    "Ik zal mijn mooiste kleren aantrekken voor je." grap ik, wetend dat ik niet veel meegenomen heb.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ja, dat is echt een voordeel. Ik zal mijn mooiste kleren aantrekken voor je."
    "Kleren."
    Ik denk even na.
    "Dat is waar ook. Haast vergeten dat we morgen gaan winkelen."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Zo'n groot hoofd dat ik heb, en dan zit er niets in."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.