• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Dat is waar ook. Haast vergeten dat we morgen gaan winkelen. Zo'n groot hoofd dat ik heb, en dan zit er niets in." Ik grinnik even en klop zachtjes op zijn voorhoofd.
    "Klinkt inderdaad heel erg hol." zeg ik plagerig en glimlach even.
    "Totaal géén inhoud." Ik druk een kusje op zijn voorhoofd en haal mijn schouders op.
    "Wat een zonde toch."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Klinkt inderdaad heel erg hol. Totaal géén inhoud. Wat een zonde toch."
    Ik zet een zielig gezicht op.
    "Ik dacht dat je lief ging doen? Nu pest je me weer."
    Zacht streel ik over haar arm met mijn vingertoppen, maar blijf haar verdrietig aankijken.

    [Ik ga slapen x]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ook, welterusten. (:]

    Faye
    "Ik dacht dat je lief ging doen? Nu pest je me weer." Ik grinnik even en tik op mijn hoofd.
    "Helemaal vergeten, ik zal me er vanaf nu aan houden." zeg ik grinnikend en kijk even naar zijn lippen. Vlug druk ik mijn lippen er op en kijk hem daarna afwachtend aan.
    "Hoe kan ik het deze keer goedmaken?" vraag ik nieuwsgierig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Helemaal vergeten, ik zal me er vanaf nu aan houden. Hoe kan ik het deze keer goedmaken?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Wie is er nu een leeghoofd?"
    Ik druk mijn lippen op de hare voor ze kan antwoorden.
    "En dat ga ik je niet vertellen. Je moet maar een beetje moeite doen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wie is er nu een leeghoofd?" Voordat ik ook maar een tegen antwoord kan bieden drukt hij zijn lippen op die van mij.
    "En dat ga ik je niet vertellen. Je moet maar een beetje moeite doen." Toch lichtelijk verbaasd kijk ik hem aan en grinnik even.
    "Hoe kan ik het ooit weer goedmaken?" herhaal ik mijn woorden, nadenkend. Een glimlach siert er mijn gezicht.
    "Dat is een hele goede vraag."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hoe kan ik het ooit weer goedmaken? Dat is een hele goede vraag."
    "Tsja, een hele goede vraag."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Gebruik je fantasie maar."
    Geamuseerd wacht ik op een antwoord.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tsja, een hele goede vraag. Gebruik je fantasie maar." Met een pruillipje kijk ik hem aan.
    "Mijn fantasie is normaal al niet goed, laat staan als ik slaperig ben." mopper ik, toch verdwijnt mijn glimlach niet van mijn gezicht af dwalen.
    "Is dit goed?" Meteen druk ik mijn lippen op de zijne, iets minder voorzichtig dan de vorige keer en druk hem dichter tegen me aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Chaim schreef:
    Madeline

    Zijn hand gaat over mijn zij. "Als ik dit doe, dan wil ik geen ribben voelen, maar zachte, warme en vooral genoeg huid. Ik wil je vastnemen en je tegen me aan trekken zonder bang te zijn dat ik je pijn doe of dat ik iets breek." Ik sla mijn ogen neer en slik. 'I-ik...' Ik kom niet goed uit mijn woorden en bijt op mijn onderlip om niet te gaan huilen. 'Ik kan het niet alleen.' Fluister ik dan.

    Liam

    Hoelaat het is weet ik niet maar de zon schijnt al een beetje. Ik kijk slaperig opzij naar Camargue die nog steeds vredig ligt te slapen.

    Rey

    "Mijn fantasie is normaal al niet goed, laat staan als ik slaperig ben. Is dit goed?"
    Ik sluit mijn ogen en geniet van haar lippen op de mijne.Nadenkend kijk ik haar aan.
    "Hmm, kon beter," zeg ik geamuseerd.
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hmm, kon beter," Mijn gezicht vertrekt even als hij dit zegt en trek een pruillipje.
    "Meer heb ik op dit moment niet in huis voor je, volgende keer beter." zeg ik plagend en steek mijn tong even uit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Meer heb ik op dit moment niet in huis voor je, volgende keer beter."
    "Is dat echt je beste prestatie?"
    Ik grinnik even.
    "Ik durf er nochtans voor te wedden dat je veel beter kan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Is dat echt je beste prestatie? Ik durf er nochtans voor te wedden dat je veel beter kan." Er grijns siert er rond mijn lippen. Hij weet dat ik van wedstrijden houd, van spelletjes. Ik heb het hem nog geen halfuur geleden gezegd.
    "Ik dacht dat jij niet van weddenschappen en wedstrijdjes hield, hmm?" vraag ik aan hem, geamuseerd kijk ik hem aan.
    "Wat krijg ik als ik toch beter kan?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik dacht dat jij niet van weddenschappen en wedstrijdjes hield, hmm? Wat krijg ik als ik toch beter kan?"
    Ik grinnik.
    "Nooit gezegd dat je iets zou krijgen. Ik denk gewoon dat je beter kan, want ik hou inderdaad niet van weddenschappen en wedstrijdjes."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nooit gezegd dat je iets zou krijgen. Ik denk gewoon dat je beter kan, want ik hou inderdaad niet van weddenschappen en wedstrijdjes." Beteuterd kijk ik hem aan en leun wat op mijn arm.
    "Misschien kan ik inderdaad wel beter." zeg ik zachtjes en glimlach kort.
    "Oefening baart kunst." Grijnzend kijk ik hem aan en haal mijn schouders op, waarna ik mijn lippen weer op die van hem druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Ook niet naar de slaapkamer, waar een bed staat dat groter is?"
    Ik kus haar glimlachend terug en schud dan mijn hoofd terwijl ik haar stevig tegen me aan hou.
    "Hmm, nee, nu moet je wel dicht tegen me aan liggen," fluister ik. "Geen keuze."
    Ik stop een lok haar achter haar oor en voel hoe mijn ogen weer dicht vallen. Met heel wat moeite weet ik ze weer te openen.

    Irial

    "I-ik... Ik kan het niet alleen," fluistert ze.
    Ik kijk haar stilzwijgend even aan terwijl ik na denk. Ik kan wel huilen haar zo te zien.
    "Je bent niet alleen, Madeline," fluister ik terug. "Ik wil je helpen, ik dacht dat je dat wist. Je moet me alleen helpen een manier te vinden."
    Ik durf wedden dat mijn blik op smeken staat. Maar ik heb er geen idee van wat voor haar het beste is. Dat ik dat niet weet is daarnet wel duidelijk geworden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.