• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ik wil je wel helpen, maar ik denk dat Cam daar meer vanaf weet dan ik." Cam, de fauniel die neergeschoten is, dringt me als eerste te binnen.
    "Maar met dat laatste wil ik je wel helpen opfrissen. Ooit," Ik schrik even op en voel zijn gezicht tegen mijn wang aandrukken. Ik grinnik zachtjes.
    "Oh, voor mijn examen bedoel je?" Ik grijns en gaap even.
    "Duurt nog wel een jaar of twee, dus heb je tijd genoeg." vul ik er aan toe en kijk hem grinnikend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Oh, voor mijn examen bedoel je? Duurt nog wel een jaar of twee, dus heb je tijd genoeg."
    Ik laat haar even los wanneer ze weer over jaren en tijd begint. Dan komt dat ene stemmetje weer, dat het geen zin heeft. Ik bijt op mijn lip.
    "Sorry," zeg ik zacht.
    "Ik zal je wel helpen met je vakken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Met een strikje om mijn hals op straat? Gratis weggeven bij je volgende gitaar/pianoleerling? Me verkopen op de rommelmarkt?"
    Ik open een oog om haar even aan te kijken. De onschuldige blik doet het hem.
    "In zo'n enorme taart stoppen en je aan Mathan geven voor zijn verjaardag," geef ik nog als optie. Eerlijk gezegd is de gedachte dat hij met zijn vingers, laat staan iets anders, aan haar zou zitten genoeg om me razend te krijgen. "Maar ik hou je nog wel even."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Sorry, ik zal je wel helpen met je vakken." Als hij me loslaat weet ik wat ik verkeerd gezegd heb. De tijd, twee jaar. Tijd is nou eenmaal geen goed onderwerp.
    "Dankjewel," zeg ik zachtjes en kijk hem in zijn ogen aan. Ik pak zijn hand even beet en kijk er kort naar.
    "Voor alles." voeg ik er nog kort aan toe en glimlach verlegen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "In zo'n enorme taart stoppen en je aan Mathan geven voor zijn verjaardag. Maar ik hou je nog wel even."
    Ik frons even.
    "Aan Mathan? Serieus? Waar komt dat plots vandaan?"
    Niet-begrijpend kijk ik hem aan, en onder de lakens verstrengel ik onze vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Dankjewel voor alles."
    Ik sla even mijn ogen neer.
    "Weet je dat ik mezelf nu enorm hard haat?"
    Ik zucht.
    "Geloof me, als ik normaal was, ik zou je behandelen als een echte dame, verwennen tot en met. Mee uit eten nemen, alles gewoon om jou goed te doen voelen," zeg ik eerlijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Aan Mathan? Serieus? Waar komt dat plots vandaan?"
    Ik grinnik. Ja, misschien kwam die wel onverwachts. Ik leg mijn armen onder mijn hoofd en kijk haar met half geopende ogen aan.
    "Nou, gezien die jongen zelf nog niemand aan de haak geslagen heeft, zou hij vast heel blij zijn met zo'n knap ding als jij. Ik zorg voor mijn vrienden, hoor."
    Ik moet even lachen en kijk haar dan serieus -serieus verliefd- in de ogen. Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nou, gezien die jongen zelf nog niemand aan de haak geslagen heeft, zou hij vast heel blij zijn met zo'n knap ding als jij. Ik zorg voor mijn vrienden, hoor."
    Ik kan zijn blik alleen maar op dezelfde manier beantwoorden, net als de kus. Toch kijk ik hem afkeurend aan.
    "Mathan is mijn type niet. Echt niet."
    Ik teken wat figuurtjes op zijn borst terwijl ik hem blijf aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Weet je dat ik mezelf nu enorm hard haat? Geloof me, als ik normaal was, ik zou je behandelen als een echte dame, verwennen tot en met. Mee uit eten nemen, alles gewoon om jou goed te doen voelen," Ik frons mijn wenkbrauwen even als hij dit zegt en streel met mijn hand langs zijn wang.
    "Ik voel me goed, kan niet beter zelfs." breng ik uit en kijk hem recht in zijn ogen aan.
    "Waarom zou je jezelf haten? Het is niet dat jij er nou iets aan kan doen." zeg ik zachtjes en knijp even in zijn hand.
    "Je bent perfect zoals je bent." Glimlachend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik voel me goed, kan niet beter zelfs. Waarom zou je jezelf haten? Het is niet dat jij er nou iets aan kan doen. Je bent perfect zoals je bent."
    Ik glimlach even.
    "Dank je," zeg ik zacht.
    Ik druk mijn lippen op de hare en streel even door haar haren.
    "Dit is gewoon vreselijk moeilijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Mathan is mijn type niet. Echt niet."
    Ik grinnik als ze me afkeurend aankijkt. Mathan is best een goeie jongen, hij ontbreekt alleen een beetje tact en mensenkennis waardoor hij vaak nogal verkeerd kan overkomen. Maar dat ze hem niet hoeft speelt alleen maar in mijn voordeel.
    "Mooi zo," fluister ik. Ik ga met mijn neus even langs die van haar. "Ik ben je namelijk nog lang niet zat."
    Ik laat mijn ogen naar haar lippen zakken en kus haar zachtjes. Zelfs in het weinige maanlicht dat de woonkamer vult, ziet ze er prachtig uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Mooi zo. Ik ben je namelijk nog lang niet zat."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Wat jammer nou. Ik vroeg me net af of ik jouw bonnetje nog heb, dan kan ik je nog inruilen."
    Ik druk een kus op zijn lippen.
    "Grapje, lieverd. Ik zou je echt niet kwijt willen."
    Ik leg mijn armen om zijn middel en leg me helemaal tegen hem aan om mijn woorden kracht bij te zetten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen xx]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dank je. Dit is gewoon vreselijk moeilijk." Ik knik begrijpend en voel zijn hand door mijn haren gaan.
    "Snap ik," antwoord ik terug en druk mijn lippen voorzichtig op de zijne. Ik verlies het oogcontact even om naar het raam te kijken. Het is al donker en even vraag ik me af hoe laat het is.
    "Anders slaap je er een nacht over?" vraag ik aan hem, gewoon, uit beleefdheid en glimlach kort.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Wat jammer nou. Ik vroeg me net af of ik jouw bonnetje nog heb, dan kan ik je nog inruilen. Grapje, lieverd. Ik zou je echt niet kwijt willen."
    Lieverd. Niet mijn favoriete koosnaampje. Te zoetsappig. Maar ik hou haar niet tegen, als zij het fijn vindt.
    Haar armen glijden om mijn middel. Haar warme lichaam drukt tegen het mijne aan. Niet als net, maar op een liefdevolle manier. Daarnet was ook liefdevol, maar je snapt me wel. Ik haal een arm onder mijn hoofd vandaan en leg het deken nog een keer goed. Vervolgens leg ik hem om Fedea heen.
    "Dan heb je geluk, want ik ga nergens heen," fluister ik.
    Ik sluit mijn ogen en geniet van haar aanwezigheid, die ik zo gemist heb.

    [Night, Carebear (K).]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.