• De stelling van deze week luidt:
    De schrijfstijl van iemand op Quizlet, geeft een beeld over hoe die persoon in real life is

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Spotgaai schreef:
    Het kan wel een beetje vertellen over iemand, maar niet alles =)


    Meeeens, bij mij is het namelijk in een paar jaar erg verandert maar ik denk dat ik zelf niet extreem ben veranderd


    you were born original don't die as a copy

    Spotgaai schreef:
    Het kan wel een beetje vertellen over iemand, maar niet alles =)

    helemaal mee eens!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    volgens mij wel, je leest vaak dat ze eigen gebeurtenissen gebruiken

    Volgens mij halen mensen schrijfstijlen en verhaallijnen/gebeurtenissen met elkaar door de war(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Volgens mij halen mensen schrijfstijlen en verhaallijnen/gebeurtenissen met elkaar door de war(cat)


    This :')

    En iemands schrijfstijl/taalgebruik geeft mij altijd wel een eerste indruk en dus ook wel een beeld van hoe die persoon zou kunnen zijn, maar dat hoeft helemaal niet te kloppen. Als iemand bijvoorbeeld heel veel met afkortingen en msn-taal praat geeft dat een andere indruk dan als iemand met heel veel "moeilijke" woorden spreekt :p

    Ligt der aan, de één kan zich beter in leven in het onderwerp dan de ander.

    Grotendeels wel, maar je kan op internet toch totaal iemand anders zijn dan irl. Dus het ligt er gewoon aan of zo iemand zich ook als zichzelf voordoet.

    MyZand schreef:
    Grotendeels wel, maar je kan op internet toch totaal iemand anders zijn dan irl. Dus het ligt er gewoon aan of zo iemand zich ook als zichzelf voordoet.


    Tell me about it, stud.

    Eerlijk gezegd weet ik niet of ik er mee eens ben of niet.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik denk niet dat ik me daarbij kan aansluiten. Je hebt altijd nog dingen als dyslexie die de toegang tot de overeenkomst van schrijfstijl en werkelijkheid blokkeren. En ik zeg nou niet van mezelf dat ik net zo geordend praat als dat ik typ; ik struikel heel vaak over mijn woorden of spreek dingen niet duidelijk uit.


    Searching heavens for another earth

    Biologist schreef:
    (...)

    ^^ Mee eens


    Life is full of fake people

    I agree. The simplicity of someones style sometimes amazes me, and mostly seemes to fit the personality of the writer perfectly well.

    LoveYaaa schreef:
    Eerlijk gezegd weet ik niet of ik er mee eens ben of niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bij sommige wel en misschien als een hoofdstukje depressief/droevig is geschreven deze persoon op dat moment droevig was, dat hij/zij die gevoelens in dat hoofdstukje legt.


    It's a shot in the dark, but I'll make it!

    nope, niet mee eens


    welkome to my garden of fantasy