• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Levi Runner

    Ik hoorde gekraak achter me, maar ik besteed er geen aandacht aan.
    Dit huis kraakte toch de hele tijd, of je nou liep of niet.
    "Falend spookhuis" mompelde ik


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Doe dan zo xd dan laat ik daarna Sofie wel komen ;P nv, je reageerde al]

    Joshua Adams

    Ik keek hem vragend aan. 'Bedoel je dit allemaal?' vroeg ik en keek een beetje om mij heen. 'Dat ontvoeren gebeurde? Of wat anders?' Ik keek weer even naar mijn hand. Daar houden of wel halen? Ik beet eventjes op mijn lip en haalde hem toch maar weg. Ik wist niet eens of hij het wel wou.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bill Kaulitzion

    'Kraakend spookhius...' hoor ik hem.
    Ik zucht diep, en loop naar de jongen toe, ik ga naast hem zitten en kijk naar de volle maan.
    Monsoon...
    Schiet me te binnen en ik krijg een brok in mijn keel.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:54 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi Runner

    Ik werp even snel een blik op de jongen die naast me was komen zitten, hem had ik nog niet ontmoet. Ik keek weer terug naar de volle maan. maar ach ik had zoveel mensen hier nog niet gezien of ontmoet. zijn haar zat wel grappig.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Ik keek rond, maar nog steeds niemand. Ik dacht na en ging Levi maar eens opzoeken. 'Levi levi levi!,' riep ik en ik begon al een beetje te lachen. 'Waar zit je jongen? Kom dan?!' lachte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik draaide me om zodra Joshua zijn hand weghaalde.
    "Het is meer." Zeg ik en kijk hem aan.
    Hoe moet ik hem vertellen dat ik op jongens val? Is het niet zichtbaar of zoiets?
    "Hoe moet ik het zeggen." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (zou levi dat horen?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik keek hem vragend, nieuwsgierig aan en haalde tenslotte mijn schouders lichtjes op. 'Ik weet het niet,' zei ik zachtjes en glimlachte vaagjes. 'Wat zit je dwars? Probeer het te vertellen.'

    [Weet ik veel? Ik weet niet eens meer waar de ding naar het dak toe is.. Ik weet alleen dat Sofie op de eerste verdieping is]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ga zo eten, Rauwe andijviestamppot :D yay met vegetarisch Saté schnitzel :D]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (nope dan hoort hij dat niet xD, Levi zit op verdieping 3 van de 4. 4 is van de vamps xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Oww.. dan ehm laat ik haar zo wel nog paar trappen omhoog gaan ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (xD, goed zoeken, de weg naar de keuken maar dan de andere kant op voor trap 3 )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill Kaulitzion

    De jongen wierp even een snelle blik op me, en keek weer naar de maan.
    Snel bekijk ik hem en rilling loopt over mijn rug bij het zien van het silver om zijn nek.
    Ik kijk de andere kant op en schraap mijn keel.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi Runner

    De jongen schraapte zijn keel, ik keek weer even naar hem, hij had zijn hoofd de andere kant op. Ik trok aan mijn ketting en ging liggen op de dakpannen.
    Was niet lekker ofzo maar ik wou gewoon liggen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Ik liep eerst weer richting te keuken. Sofie wou een appel. Ik lachte eventjes om hoe ik dacht. 'Levi! Kom dan jongen!' riep ik lachend ik pakte een appel uit de keuken. Ondertussen keek ik natuurlijk uit voor de messen en al dat soort dingen. Ik liep de andere kant op dan waar ik vandaan kwam en kwam nog een trap tegen. Hoe veel trappen waren er wel niet? 'Levi!' riep ik weer en liep de trap omhoog. 'Levi levi levi!' riep ik.


    [En de volgende trap?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you