• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Ik slikte eventjes toen hij bij mijn nek aanraakte. Ik luisterde naar zijn vragen en knikte een beetje. 'Op een gemene ben ik vannacht hierheen ontvoerd, zoals alle andere hier. Alleen de meeste kregen een pilletje of iets anders en ik een dreun tegen mijn hoofd. En oh, win eerst mijn vertrouwen voordat jij mij bij mijn naam mag noemen,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bill Kaulitzion

    'Uhuh dat explains a lot...' murmel ik en knik.
    Ik kijk haar aan 'sorry voor mijn accent, soms ben ik ook engels omdat ik dat net iets makkelijker vind dan nederlands vinda aangezien ik duist ben...'
    ik pak mijn ketting weer vast en bijt op mijn lip.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Sofie Bennet

    Ik knikte. 'Het.. Is al goed,' zei ik zachtjes en haalde lichtjes mijn schouders op. 'Vertel eens wat meer over je zelf?' vroeg ik na een tijdje. Al zou ik die vraag waarschijnlijk terug krijgen. Ik wou gewoon niet in stilte zitten, al kon ik die vraag straks zelf slecht beantwoorden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bill Kaulitzion

    Ik rommel wat met mijn wenkrouw piercing en denk na.
    'Ok... toen ik klein was had ik dus een zus en een tweelingbroer.
    Je weet wat er is gebeurd met de zus en mijn broer leeft nog, TOM HEET HIJ.
    Enne, behalve dat ik gepest werd had ik een perfect leventje, en rictte een band op met mijn broer en 2 vrienden... Tokio Hotel hette we...' ik krijg een brok in mijn keel en kijk weg.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Sofie Bennet

    Ik was even stil. Ik kon wat zeggen in de trans van dat mij leven zo was, maar dan kwamen er weer vragen en dat wou ik niet. Ik trok mijn knieën op en sloot mijn armen daaromheen. 'Du wirst für mich immer heilig sein,' zong ik zachtjes en keek hem met een glimlachje aan. 'Niet verwacht hea?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (sorry, ik ben dan wel een Tokio Hotel fan maar luister voor het grootste gedeelte de engelse liedjhes, en heb ok nog geen duits op school, welk lied is dat? heilig?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ja het is Heilig ;P Ik ben dan geen fan, maar als ik luister dan is het merendeels Duits. Dat zinnetje is trouwens als ik het goed heb; Jij zal voor mij altijd heilig zijn]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (jup i know, ik ken hem wel in het engels, sacred is da)
    Bill Kaulitzion

    Ik trek een wenkbrouw op en staar haar met open mond aan.
    'für unsere Unsterblichkeit meine Hand von Anfang an
    über Dir ich glaub an dich du wirst für mich immer heilig sein.
    ' ga ik verder en lach naar haar 'ik dacht dat iedereen ons al vergeten was...'
    Ik glimlach blij, en een rode traan loopt uit mijn ooghoek.
    (vampieren huilen bloed, en ik moet opschieten want ik moet naar bed)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Sofie Bennet

    Ik lachte eventjes en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Er zijn blijkbaar uitzonderingen,' zei ik en ik keek geschrokken naar zijn oog. Ik raakte zachtjes met mijn vinger eraan en keek naar en rooie op mijn vinger. 'Dit is niet goed? Gebeurd dit vaker?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bill Kaulitzion

    ik zucht en sla mij ogen neer.
    'ja... dat komt door de reden dat TH is gestopt, maar dat kan ik niet vertellen, net als dat ik niet kan tegen licht...'
    Ik ga een trede omhoog op de trap zitten voor het licht en druk mijn handn tegen mijn gezicht
    Ik wil niet meer zo leven! laat het stoppen!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Sofie Bennet

    Ik keek hem vragend aan. 'Je maakt me nieuwsgierig,' zei ik toen hij een trede omhoog ging. 'Ik ga even kijken bij Levi,' zei ik met een glimlachje en stond op. Ik liep naar Levi toe. 'En? Al afgekeken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (lin da is Ninuturu, meine zus kan ff niet online komen, en ik moet nu weg, truste)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ben ik dan,,,
    Kan iemand even de laatste post sturen waar Arrow bij was?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Doe wel ff laatste van Eliza en van Joshua]

    4Everdeen schreef:
    Eliza Maya Winter
    Mijn hoofd bonkt, maar ik strompel verder. Ineens knal ik ergens tegenop, dat op kniehoogte staat, en ik val voorover. Ik maak me klaar voor een harde klap, maar ik land op iets zachts. Zacht?



    Gabumon schreef:
    Joshua Adams

    Ik schrok wakker. Ik keek allereerst op zij. Arrow lag rustig, maar ik voelde toch wat? Ik ging rechtop zitten en wreef in mijn ogen. Ik was nog steeds kapot moe. Het leek alsof ik helemaal niet geslapen had. Ik moest even goed kijken of ik het wel juist zag. Ik gaf Arrow een duwtje. 'Wie is dat?' gaapte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik keek Joshua aan.
    "Wie is dat?" Was ik dan wel in slaap gevallen? Oh wist ik niet.
    "Wie is wat?" Vraag ik en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.