• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik schrok wakker. Ik keek allereerst op zij. Arrow lag rustig, maar ik voelde toch wat? Ik ging rechtop zitten en wreef in mijn ogen. Ik was nog steeds kapot moe. Het leek alsof ik helemaal niet geslapen had. Ik moest even goed kijken of ik het wel juist zag. Ik gaf Arrow een duwtje. 'Wie is dat?' gaapte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Eey' hoor ik naast me, ik herkende haar stem. 'Doei' zei ik droog.
    ik ging weer langzaam overeind zitten. 'Fock off Bill. Ik heb jou al genoeg verteld.. Ik zal nog eens je hand verbinden.' zei ze daarna. 'Wie de watte? wat heb ik gemist?' mompelde ik. Mijn zicht was wazig en mijn oren piepte.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    'Wie de watte? Datte,' zei ik en ik wees richting Bill. 'Verder niet echt veel gemist denk ik, maar hoe gaat het?' vroeg ik en ik keek hem nieuwsgierig aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'het gaat gewoon' ik wreef over mijn achterhoofd. 'Hoofdpijn maar meer niet'
    Ik keek richting Bill die naast de trap zat.
    'Echt erg jammer dat ik nou mijn mobiel niet bij me had' mompelde ik


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    'Hmm, dat dacht ik al,' zei ik met een glimlachje en haalde de mijne te voorschijn. 'Hier, kijk maar. Ik weet niet hoelang het is en of alles wel goed te verstaan is.. Heb hem gewoon aan gedaan en hem weer in me zak gestopt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (is dat wel slim? haar naam is dan ook opgenomen?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Technisch gezien was hij er half bij, alleen niet bij hetgeen dat ze het echt toegaf.. Kijk maar of je dat gedeelte juist onverstaanbaar vind, of juist niet.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Hij luisterd alles altijd met oortjes, xD maar toch... ze is niet slim lol)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Nou en ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    Ik pakte haar mobiel aan, 'Thanks' ik viste oortjes uit mijn zak.
    Ik drukte op de play knop en luisterde alles.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Ik glimlachte en besefte nog niet echt dat Levi nu ook mijn naam te horen kreeg. 'Ben zo terug,' zei ik en ik liep naar Bill toe. 'Je zei wel dat ik niks vertelde, maar jij vroeg ook niets.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Mijn topics, sorry had het even moeilijk thuis ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Bill Kaulitzion

    'Fock off Bill. Ik heb jou al genoeg verteld.. Ik zal nog eens je hand verbinden.' zegt ze en ik ram met mijn vuist tegen de vloer.
    ik denk in mezelf tot ik Sofie naar de toe hoor lopen.
    'Je zei wel dat ik niks vertelde, maar jij vroeg ook niets.'
    Ik rol met mijn ogen 'ik heb meer dan genoeg vragen gesteld, mij best, verbind jij me hand niet meer, dan red ik je vriendje niet meer. Als ik hem niet verdoofd had was hij nu gestikt.'
    Ik pak mijn kruisvormige ketting vast Ik mag kruisen dan wel haten sinds ik een vampier ben, maar het is het enige wat ik over heb van mijn mensheid...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Sofie Bennet

    'Hij is mijn vriendje niet,' zei ik zachtjes. Ik keek naar de ketting die hij vast hield. 'Zoals welke vragen dan?' vroeg ik nieuwsgierig. Hij had toch verder niks gevraagd? of werd ik nou gek? Ik ging naast hem zitten en keek hem weer aan. 'Oh en wat jij deed kan ik niet echt verdoven noemen..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bill Kaulitzion

    'Dat is het wel, ik zou Levi nooit onnodig pijn doen, als ik hier knijp-' i raak een plek in haar nek aan 'dan ben je verdoofd. En mijn vragen waren, waarom wil je niet dat ik je bij je echte naam noem, hoe kom je hier terecht en hoelang ben je hier al?'


    « The "earth" without "art" is just "eh." »