• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    'Zij daar,' zei ik en ik wees naar het meisje dat half op bed lag. 'Wie is dat?' vroeg ik weer en rekte mij zelf eventjes uit. Daarna liet ik me weer een beetje tegen Arrow aan vallen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik wreef even in mijn ogen en keek naar een meisje.
    "Weet ik niet." Zeg ik en schud mijn hoofd.
    "Nog nooit gezien." Grinnik ik.
    Ik kijk Joshua even aan emt een glimlachje wanneer hij zich een beetje tegen me aan liet vallen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eliza Maya Winter
    Ik tracht een beetje overeind te komen als ik stemmen hoor.
    Verdomme, sinds wanneer is dat zo moeilijk? zeg ik in mijn gedachte. De hoofdpijn vertroebeld mijn zicht lichtelijk, maar ik voel me al wat beter nu ik weet dat ik niet alleen ben.


    Tijd voor koffie.

    Joshua Adams

    Ik keek eventjes van Arrow naar het meisje. 'Wie ben jij?' vroeg ik slaperig aan het meisje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza Maya Winter
    Ik denk even na. "Weet ik niet, wie ben jij?" antwoord ik snel.


    Tijd voor koffie.

    Joshua Adams

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Haha,' zei ik en ik begon te gapen. 'Je weet toch wel wie je bent?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik lachte eventjes en keek naar Joshua.
    "Waarom ben je je naam kwijt?" Vraag ik dan aan het meisje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Puntjepuntjepuntje, puntjepuntjePUNT! Ey Dejavú! xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haaalooo?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ehh, ik kan niet verder ;P wachten op reactie van 4Everdeen en met Sofie moet ik wachten op AlienQueen ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [-.- Ik haat dat...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrow

    Ik ga iets meer tegen Joshua aanzitten en wacht op antwoord.
    Life is life lalalalala, dadadadada life.
    Wattefuck, waarom denk ik dat? Ik lach eventjes. En neurie het liedje zachtjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ vraagje, mg ik een kleine samenvattingsorry dat ik zo afwezig was, ff thuis poep ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {sorry, sorry, ik ben er weer}

    Eliza Maya Winter
    Ik frons. Fuck- ik weet het echt niet. Ik weet wel van een klap. "Uhm... een..."
    Het was nacht, en er was een kat, en een doek tegen ijn mond. Ik voel mijn hoofd, waar nog bloed op zit. "Iets tegen mijn hoofd," zeg ik, twijfelend.


    Tijd voor koffie.

    {Ik ga een week op werkweek, en aangezien het nogal lullig is als jullie weer niet kunnen reageren, kan je deze post erachter aan plakken namens mijn personage, zodat jullie verder kunnen:
    }
    Emily Maya Winter
    Het gevoel in mijn hoofd maakt me weer duizelig, maar dit keer veel erger. Ik voel me misselijk worden. "Is hier ergens een WC..." zeg ik ziek. Voordat ik afwacht op antwoord, ren ik naar de dichtbijzijnde deur, en ruk hem open. Ik ren erin.


    Tijd voor koffie.