• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [WHUT. IK ben even weg en gelijk hebben jullie al 12 pagina's gepost! Ik ben van Fund, kan ik ergens inspringen?]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:55 ]

    Ik heb Chiara's beschrijving etc. even helemaal veranderd, was niet echt tevreden met haar (:

    Chiara Jalil Nuray
    Daarna spoot ze iets in mijn donkere lokken waardoor de natuurlijke glans nog meer naar voren werd gehaald, en verdween bijna huppelend naar de kasten achter zich.
    Ik keek even naar mijn spiegelbeeld. Mijn goudbruine ogen vielen extra op door de lange wimpers en het zwarte lijntje erboven. Ik tilde mijn hand op om een verdwaald zwart stipje van mijn subtiele jukbeen te vegen.
    Met een zucht stond ik op, en keek toe hoe de vrouw een donkerrode jurk uit een plastic zak haalt nadat ze tien minuten met de rits heeft staan worstelen. Pas nadat ze een tijdje naar me had staan kijken, besefte ik dat ze verwacht dat ik me uitkleedde.
    Moet ik nu serieus in m'n lingerie voor haar gaan staan? Ik kende die hele vrouw niet.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [@ Rose
    Ik had toch als laatst gepost, of niet? xd]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Orlando Avan King

    Toen ik alle mensen uit de kleekamer had gejaagt ritste ik de hoes open waar een pak in zat, ugh, ik hate pakken, ze waren veel te formeel en teel te strak. Met tegenzin deed ik hem aan waarna ik voor de spiegel zat te klooien met het strikje.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chiara Jalil Nuray
    De donkerrode jurk kwam tot net aan de grond, maar dat betekende niet dat hij lomp of tuttig was. Waarschijnlijk had mijn moeder de jurk uitgekozen, mijn vader zou me nooit opzettelijk zoiets aantrekken.
    De stof sloot zich aardig strak rond mijn bovenlichaam en bovenbenen, om bij mijn onderbenen wat losser te worden. Een "mermaid dress". Ik wierp een korte blik in de spiegel. Mijn slanke taille en volle borsten - nou, mijn grote B had wel een kleine C mogen zijn - werden niet aan het oog ontrokken, en toch had ze het voor elkaar gekregen om het absoluut geen dellerige jurk te maken.
    Nadat ik de aardig hoge, zwarte hakken aan had getrokken liep ik naar de deur, die ik opende. De vrouw stond daar geduldig te wachten, om me vervolgens te begeleiden naar de balzaal.
    Alsof ik halverwege weg zou rennen, in deze jurk zeker.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:08 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jessiiicaa schreef:
    [WHUT. IK ben even weg en gelijk hebben jullie al 12 pagina's gepost! Ik ben van Fund, kan ik ergens inspringen?]


    Je kunt Libbi meeten?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Orlando Avan King

    Ik keek om me heen, maar tewijl ik dat deed stond er al een vrouw voor de deur, tuurlijk is zou echt nu weg kunnen rennen, met al die bewakers hier zeker. Zuchtend liep ik door dat deur naar de balzaal, toen ik binnenwas voelde ik al bijna direct de neiging om me weer om te draaien en weer terug de kamer in de te lopen, maar toen ik om keek zag ik dezelfde vrouw de ingang van de deur blokeren, waarschijnlijk zou ik hier moeten blijven.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Maarreh..
    Wilt iemand Cathy aan kleding helpen? :Y)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Phillip Lloyd Finley.

    "Ik ken je inderdaad niet" Zegt ze met een glimlach. "Maar dat zou ik ook nooit kunnen qua gezicht" Mompelt ze er nog achteraan. Ik heb het gevoel alsof ze zich niet helemaal fijn voelt, ondanks haar glimlach, maar besluit om er niet over te beginnen. "Wie ben jij eigenlijk?" Vraag ik dan aan haar, terwijl ik mijn ogen even over haar lichaam laat gaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wat voor bal is er eigenlijk?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chiara Jalil Nuray
    Eenmaal in de balzaal - waar de deuren met veel lawaai moesten worden geopend - keek de halve zaal om vanwege het kabaal. Onzeker haalde ik een hand door mijn lange haar.
    "Chiara, lieverd!" hoorde ik mijn moeder, waardoor een geërgerde zucht ontsnapte. Mijn moeder was trots op me, en ik wist waarom. Ze vond haar enige dochter beeldschoon, simpelweg omdat ze zichzelf beeldschoon vond en ik op haar leek. Jammer genoeg.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mirany Joanne Page
    'Tariq,' stelde hij zich voor. 'Mirany,' glimlachte ze als antwoord. Met een handgebaar begon ze weer met het water te oefenen, maar waarschijnlijk had ze officieel een slechte dag wat dat betrof. Het weigerde te doen wat zij wilde en dus gaf ze het na een tijdje maar op, liet het terug in de sloot vallen en keek nieuwsgierig op naar Tariq. 'Nog iets interessants gedaan?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Eliana Quincy Salomon

    'Ik ben Eliana en leuk om je te ontmoeten,' zeg ik glimlachend. Zacht bijt ik op de binnenkant van mijn wang als ik merk dat zijn blik over mijn lichaam gaat


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Je kunt Libbi meeten?


    [Ja, leuk! Wie begint?:P]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [Ja, leuk! Wie begint?:P]


    Ehm, jij?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'