• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kane Olivier Jhonson

    Snel stond ze op en terwijl ze langs me liep trekte ze me aan mijn pols mee, 'Ik kom al' Zeg ik grijnzend waarna ik haar volgde, hier en daar vlogen er een paar vogels over en bijna overal hoorde je volges fluiten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Satori Shinobi
    Bij de muren ging ik stevig staan en maakte een strakke beweging met mijn handen. Er verscheen een mooi gat waar ik snel doorheen liep. Ik maakte het gat weer dicht en keek waar ik was. Het was een open veld waar een rivier doorheen liep en in de verte omringd door het bos. Het was een best goede plek voor wat training.


    Cookies!

    [Muhhahaa, Oke ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Eliana Quincy Salomon
    'Ik ken je inderdaad niet' zeg ik met een glimlach en mompel er zacht achterna ',maar dat zou ik ook nooit kunnen qua gezicht'. Glimlachend probeer ik hem niet te laten merken dat ik blind ben

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:44 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Myla Reina Dulce
    Na een paar seconden merkte ik op dat ik zijn pols nog vast had, waarna ik die losliet. Mijn blauwgroene ogen gleden over het uitgestrekte landschap, maar niet bijzonder ver van ons vandaan zag ik Solange opreizen.
    Onwillekeurig trok er een schaduw over mijn gezicht, mijn hand werd opgetild naar de plek waar eerst de zilveren ketting van mijn moeder had gezeten. Die had ik echter moeten verkopen vanwege geldgebrek, maar het was een prachtig sieraad geweest.

    Chiara Jalil Nuray
    Ik was gewoon meegenomen naar de kleedkamer waar ik nu zat, ik had geen eens de tijd gekregen om fatsoenlijk gedag te zeggen tegen die jongen. Ik hoopte voor hem dat hij de weg nog wist, anders was hij hier nog wel even.
    De jonge vrouw die met me bezig was, keek niet naar me op of om. Alsof ik een schilderdoek was die toch niks terug kon zeggen, was ze bezig met een pikzwart, dun streepje eyeliner op te brengen en mascara op te doen.
    Geërgerd keek ik op naar mijn spiegelbeeld. Alsof ik dat niet zelf kon doen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aragog schreef:
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux
    Met een opgeluchte zucht liep ik de kamer binnen, door naar de badkamer. Ik bekeek mijn spiegelbeeld, en werd alleen maar kwader. Voordat ik hierheen ging, zag ik er práchtig uit. En nu? Met de opborrelende woede van binnen trok ik de jurk uit, waardoor ik nog in mijn lingerie stond. Ik maakte een doekje nat, en haalde het plakkerige spul van mijn bovenlichaam.

    Onderaan de pagina beland --'


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Orlando Avan King

    Als ik één van de bewakers van mijn vader zie staan merk ik dat ik waarschijnlijk weer iets fout heb gedaan, waneer ook niet 'Wat' Zei ik zuchtend tegen de bewaker, 'Uw vader verwacht u op het bal' Andwoorde hij kort, bal? welk bal? ineens begon ik een lichtje te branden, tuurlijk dat bal. Ik was weggeglipt voordat het begon, ook om het fijt dat ik niet kan dansen. Bij een kleedkamer werd mijn haar gedaan en lagen er kleren klaar, ik werd ziek van al dit gedoe.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {hoi hoi ik maak het haar van mijn perso (Louize Feline Kata) blond. het is zo'n moeilijke haarkleur om geschikte kleding bij te doen. bijna alles vloekt. dus het word blond. XD}
    Louize Feline Kata
    ik ga voor de spiegel staan. mijn gezicht, haar en jurk zitten onder de taard. ik zuchtte, heb ik weer. ik greep deed de jurk vast en greep de touwtjes van mijn corset vast (ja, die zat ook onder.) ik begon er aan te tekken om de strik eruit te halen maar inplaats daarvan maakte ik hem alleen maar strakker. ik vriemelde er aan en hij werd nog strakker. nu raakte ik in paniek. ik kon nouwlijks ademen, het was nog erger dan eerst. ik keek de kamer rond opzoek naar iets waarmee ik de touwtjes kon doorsneiden. niks. ik wilde het er niet op wagen om vuur te gebruiken. veel te gevaarlijk straks vloog mijn haar in brand of het corset. ik begon duizelig te worden en greep me vast aan de makeup tavel.


    welkome to my garden of fantasy

    [Back, sorry, ik moest nog even douchen en zo xd
    Heb ik iets gemist?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    {moe gaan :(}


    welkome to my garden of fantasy

    Catherine 'Cathy' Adéline Roux
    Ik zuchtte geërgerd toen er hier geen kleding lag. Ik ging dus écht niet in die gore jurk rondlopen, vergeet het maar. Ik kwam tot de ontdekking dat het spul ook in mijn haar zat, en ik pakte een borstel om die door mijn haren te halen. Als ik dat meisje ooit nog zou spreken, kreeg ze de volle laag.
    Ik zag een badjas liggen, en trok hem aan. Hij was dan wel niet erg lang of bedekkend, maar je zag in ieder geval niet mijn ondergoed. Ik liep de kamer uit, en zag Andrez weer staan. ''Eh- Heeft u misschien wat schone kleding?'' vroeg ik zo beleefd mogelijk, en wendde mijn blik af. Heel charmant, vragen om kleding. God, wat haatte ik mezelf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ahnooo :c.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [@ Rose
    Chiara is ontvoerd naar het bal. Hij kan Cathy nu wel mooi bespringen *O*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Is er een bal? Watte? o.o
    Trouwens, Tariq heeft niets gedaan toch?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Haha, Cathy staat in een badjas dus die timing is awesome :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''