• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten
    'dan woon je denk ik vlak bij mij' zeg ik met een lichte glimlach


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Waar woon jij dan?' vraag ik. Ik begin te lopen, al snel voel ik me niet veilig meer, ik kijk om me heen. 'Ik heb het gevoel dat we omsingeld zijn door soldaten' zeg ik bang tegen Quinten.


    That is a perfect copy of reality.

    Catherine 'Cathy'
    "Als jij niet zo'n kreng was geweest had ik dit ook bijna zonde gevonden van je mooie gezichtje." zei hij, en liet een stuk steen op me gezicht af vuren, die ik met gemak tegenhield.
    "Maar als je je vuurreputatie wilt laten vallen heb ik nog wel een warm bed voor je," voegde hij er aan toe, en na die woorden liet ik de steen in tientallen stukjes barsten. Bijna emotieloos keek ik hem aan, slechts een twinkel in mijn ogen verried dat ik geamuseerd was.
    ''In je dromen.'' zei ik, en grijnsde. De jongen was niet lelijk, en als hij bij de firenation zat had ik zijn aanbod geaccepteerd; helaas was hij een earthbender. ''Waarom zou ik dat doen, voor jóu?'' voegde ik er aan toe, en ergerde me aan het feit dat ik zijn naam niet wist; ik kwam hier alleen niet om vriendjes te maken. Het praatte alleen makkelijker, maar dat hield ik maar voor me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Diana Anderson
    'Het spijt me van je zus,' Zei zachtjes met waarheid in zijn stem. Het was namelijk goed te horen als iemand liegt. 'Bedankt, je heb waarschijnlijk al een idee wie het gedaan heeft.'Zei ik zacht.'Ze had ruzie met iemand die vuur kon sturen. Zij kon niet vechten of sturen en ze was behoorlijk eigenwijs. Ze was dronken en toen...'Ik slikte even. 'Ging het mis.' Ik keek even naar mijn voeten en toen weer naar Nathan.'Ik weet dat ze niet allemaal zo zijn.' Zei ik met een glimlach.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [@Bonita105 en xFlyy, zouden jullie misschien wat langere posts kunnen schrijven? Anders is het topic zo snel vol :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tariq Lupus Sandulf
    "Vanwege die verlekkerde blik in je ogen misschien."
    Die blik was er nu niet meer, maar toen ik mijn shirt had uitgedaan vanwege de plotselinge wond, had ik wel iets opgevangen in haar blik.
    Ik vroeg me enkel af wat sterker was: mijn haat voor de Firenation of mijn liefde voor vrouwelijk gezeldschap.
    Maar ik kon onmogelijk het bed induiken met zo iemand.
    "Of wilde je ontkennen dat je niet vies bent van een verzetje zo nu en dan?" voegde ik er met een ondeugende grijns aan toe.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kane Olivier Jhonson

    Ik keek grijnzend toe hoe zemhet water in dook en ze weer boven kwam, lelijk zag ze er in iedergeval niet uit, 'Je kan watersturen toch?' vroeg ik haar, water leek me cool om te kunnen maar daarnaast was ik blij dat ik aarde kon besturen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine 'Cathy'
    ''Vanwege die verlekkerde blik in je ogen misschien.'' zei hij, en ik haalde schaamteloos mijn schouders op. Het was nou eenmaal bekend dat ik een zwak had voor gespierde, brede jongens.
    ''Of wilde je ontkennen dat je niet vies bent van een verzetje zo nu en dan?'' zei hij, en ook ik kreeg een grijns op mijn gezicht. ''Oh, nee, dat wil ik zeker niet.'' zei ik, aangezien het inderdaad zo was. ''Het is gewoon zonde van..'' ik gebaarde naar de brokstukken die hij naar me toe had gestuurd. ''Dat.'' voegde ik er aan toe, en keek hem onverschillig aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Myla Reina Dulce
    Bij wijze van antwoord liet ik hem even verdwijnen onder een grote golf water. Toen zijn gezichtsveld daar niet meer werd door geblokkeerd, streek ik met mijn vingers mijn doorweekte lokken uit mijn gezicht.
    Rond mijn lippen hing een onschuldige, zoete glimlach.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten

    Snel kijk ik om me heen en til haar op.'Houd me stevig vast tess' zeg ik haar snel voordat ik snel begin te rennen. Snel probeer ik iemand te vinden die ik kan waarschuwen over de soldaten. Zodra ik uitkom bij een veldje waar Eliana en nog een jongen zitten. Voorzichtig zet ik Tess neer.'E-eliana er zijn soldaten in de stad'zeg ik gehaast


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tariq Lupus Sandulf
    Bedenkelijk trok ik één van mijn wenkbrauwen omhoog, liet mijn blik nogmaals even over haar lichaam glijden.
    "Jij denkt dat ik het niet jammer vindt dat je vuur kan spuwen?"
    Maar wat zou het voor schade opleveren? Gewoon één nacht - één middag, zou ook nog kunnen - van haar genieten en dan weer de gezworen vijand spelen.
    De gedachte speelde even in mijn hoofd, maar ik duwde hem weg. Nee, dat kon ik niet maken. Echt niet.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathan Lockwood
    Verdomme, dus toch. 'Ik weet dat ze niet allemaal zo zijn,' merkte ze op en toen ik opkeek zag ik dat ze glimlachte. Ze had best een mooie lach en ik merkte dat het moeilijk was om niet terug te glimlachen, dus deed ik dat wel. Het was echter geen vrolijke glimlach, want het was nooit leuk om zoiets te horen.
    'Ja, maar veel wel,' mompelde ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tess
    'Ik zeg toch dat ik het gevoel heb dat ze er zijn' zeg ik wat geïrriteerd. Ik hoor wat en draai me om, ik zie niks, maar mijn gevoel wordt er niet beter op. Ik loop de kant op waarvan ik het geluid hoor. Ik zie niks, maar ik hoor wel wat. Dan zie ik wat, ik ren die kant op. Als ik daar aankom zie ik niks meer. 'Oke. dit is niet leuk meer' mompel ik. Toch ga ik gewoon door. Ik draai me om, en zie Quinten in de verte staan. 'Als hij nou maar niet achter mij aankomt' denk ik. Ik loop achteruit verder, dan knal ik tegen iemand aan, ik draai me om en geef een gil.
    [Dit beter?]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 17:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Catherine 'Cathy'
    "Jij denkt dat ik het niet jammer vindt dat je vuur kan spuwen?" zei hij, en ik beet op mijn onderlip. Dat lichaam.. Ik wendde mijn blik af van zijn gespierde armen en buik, en keek naar de omgevallen boom achter hem. ''Kunnen we niet veel aan doen, hè.'' mompelde ik, half tegen mezelf. Het was de schuld van mijn ouders, dat besefte ik steeds meer. Al had ik er geen problemen mee, het hinderde soms wel op momenten zoals deze.
    Ik maakte een klein vuurballetje, gooide die op de grond en een struikje verbrandde. Ik speelde vaak met vuur als ik mezelf geen houding wist te geven.
    [Ben even snel eten ;3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Diana Anderson
    Hij glimlachte terug, al was hij niet vrolijk. Natuurlijk is de goede kant van de Firenation niet blij om elke keer te horen wat de slechte kant allemaal had gedaan. 'Ja, maar veel wel,' Mompelde hij. 'Klopt. En ze zijn ook overal. In de stad kan ze niet veilig over ze praten, maar hier heb ik er nooit 1 gezien.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor