• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Catherine 'Cathy'
    Voordat ik het wist, verkenden onze tongen elkaars mond. Ik hield mijn hoofd wat schuiner, en trok hem zover het kon nog dichter tegen me aan. Mijn hart klopte als een bezetene.
    Mijn hand dwaalde af naar zijn nek, terwijl de andere nog op zijn schouder rustte. Na een tijdje haalde ik mijn lippen van de zijne, en keek hem in zijn ogen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tess
    'Okeey, laten we dan maar gaan' zegt hij. Glimlachend pakt hij me hand vast. Ik schrik even, maar geef al snel een glimlach terug. We lopen naar een klein restaurantje.


    That is a perfect copy of reality.

    [Wat waren de laatste post van Eliana en Emily?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Orlando Avan King

    'Niet heel erg, wel eens een vriendin gehad alleen werd het bijna altijd niets' Geef ik toe, de laatste tijd had ik niet echt gezocht naar een vriendin of iets in die trant, voor mij hoefde het ook niet.

    Kane Olivier Jhonson

    Ik grijns als ze deels tegen me aan botst waarna ze zich snel verontschuldigt, 'Maakt niets uit' Zeg ik grijnzend, 'Waarschijnlijk moet je nog wat werken aan je landing' Vervolg ik nogsteeds grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    {sorry ik moe gaan. ik weet niet of ik nog terug kom}
    Andrez Oscar Floran King
    ''hmhm'' hoorde ik achter me. ik draaide me met een ruk om en zag dat de bediende was terug gekomen met twee kimono's in zijn handen. even was het stil en ik pakte de kimono's aan. oeh, pijnlijk moment. de bediende verdween weer en ik gaf die kimono's aan cathy. ''je kunt deze beter aandoen en er ook een aan uw vriendin geven.'' ik zij heel formeel gedag en liep snel de gang uit. okee, die heb je gewoon verpest.


    welkome to my garden of fantasy

    Quinten
    Glimlachend open ik de deur. 'Gaat u voor madame' glimlachend kijk ik haaar aan en houd de deur voor haar open

    alex
    snel kleed ik me om in mijn werkkleding en loop dan naar de bar voor een dienblad, een pen en een kladblokje


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    MeLuvZaynx schreef:
    [Wat waren de laatste post van Eliana en Emily?]


    Eliana Quincy Salomon
    'het geeft niet als je knikt.Ik merk de meeste beweging op dankzij de trillingen in de lucht' glimlach ik naar hem.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess

    Hij opent de deur voor mij. 'Gaat u voor madame' zegt hij. Hij glimlacht naar me en houdt de deur open, ik loop naar binnen en zeg tegen hem 'Danku en ik mag jou wel'


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'daar ben ik blij om' zeg ik lief tegen der en begeleid der naar een van de tafeltjes en houd een stoel voor haar vast die hij naar achter schuift.'Neemt u maar plaats' zeg ik netjes

    Alex
    zachtjes schud ik mijn hoofd als ik Quinten zie en loop naar hun tafeltje. 'Hallo kan ik u bestelling opnemen'vraag ik beleefd


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Catherine 'Cathy'
    ''je kunt deze beter aandoen en er ook een aan uw vriendin geven.'' zei hij, en een tikkeltje verbaasd keek ik hem na terwijl hij wegliep. Oké.. Dat was subtiel.
    Afwezig sjokte ik de kamer binnen, gooide een kimono naar het meisje en trok er zelf vluchtig eentje aan. Zonder nog iets te zeggen liep ik weer naar de balzaal, en keek rond.

    [Volunteers? :Y)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chiara Jalil Nuray
    Onbewust vroeg ik me af of hij maagd was. Die vraag was echter een beetje ongepast, of hij volgens onze vaders nou m'n "verloofde" was of niet.
    Misschien konden we het wel niet tegen houden, en moesten we wel met elkaar trouwen. Een zucht ontsnapte aan me. Op mijn zestiende, was dat überhaupt wel legaal?
    "We zijn nog niet eens bezig met relaties, maar we moeten wel trouwen."

    Myla Reina Dulce
    Vanuit mijn ooghoeken keek ik even naar Kane, waarna ik bedenkelijk naar hem opkeek. Mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog in een uitdagende glimlach. Ik was toch nieuwsgierig.
    "Met hoeveel meisjes ben je nu eigenlijk naar bed geweest?" vroeg ik luchtig, alsof ik naar het weer vroeg.
    Met mijn linkerhand zwaaide ik een beetje op en neer, zodat de rust in de rivier langzaam verdween.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Phillip Lloyd Finley.

    "Het geeft niet als je knikt. Ik merk de meeste beweging op dankzij de trillingen in de lucht" Glimlacht ze, waarna ik weer even knik.
    "Sorry, het gaat automatisch. En voor jou is het ook veel gemakkelijker als ik gewoon iets zeg in plaats van knikken" Zeg ik dan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik heb alleen Tariq, maar die komt Solange echt niet binnen, tenzij hij komt vechten (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eliana Quincy Salomon
    'Als je nu nog een keer sorry zegt ben je nog lang niet van me af' zeg ik hem lachend terwijl ik daarna me tong uitsteek naar hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Haha tsja ik kan Cathy wel naar buiten laten gaan -om te oefenen ofzo, weet ik veel- al wordt het geen vrolijke ontmoeting, gok ik zo :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''