• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    /uhmmmm volgens mij wel -.-/


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    Ik heb geen zin om naar huis te gaan, dus loop ik Bejo door. Ik loop langs het huis van Quinten. Ik bedenk me even en loop naar het huis van Quinten toe, ik bel aan, in de hoop dat hij open doet.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    Snel leg ik mijn gitaar weg en ren naar de voordeur toe. Als ik hem open zie ik Tess staan. 'waar was je,tess?' , vraag ik haar.

    Eliana
    Zuchtend staar ik voor me uit. Het enigste wat ik zie is zwart en soms dan zie ik flitsen die me laten zien hoe het eruit ziet


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    Quinten doet open en vraagt meteen 'Waar was je Tess?'
    'Euuh, in Solange' zeg ik zachtjes 'Sorry, voor mijn stomme gedrag net' zeg ik dan tegen hem. 'Mag ik binnen komen?' vraag ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    quinten
    'Het geeft niet. ik had niet zo bezorgd moeten wezen en kom maar binnen' zeg ik der rustig terwijl ik wat aan de kant ga zodat ze erlangs kan. Gelukkig zie je niks meer van wat ik net heb voorbereid


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    Ik loop naar binnen en vraag nieuwschierig 'Hoe bedoel je, overbezorgd mens?'

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:14 ]


    That is a perfect copy of reality.

    quinten
    'Tja, ik weet het eigenlijk niet. wil je wat drinken en wat eten misschien. Ik heb net zelf gekookt dus je kan desnoods mee eten?' vraag ik haar rustig

    -kans op late reactie mijn hond is gister geopereerd en moet opletten-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Wat was je laatste post?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliana quincy jones
    Zacht slaak ik een kreetje. ' hmm ik weet niet wat vind jij een leuke straf?' vraag ik met een licht geamuseerde toon in mijn stem.Die duidelijk aangaf dat het me totaal niet uitmaakte wat hij zei.

    -deze volgens mij-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Phillip Lloyd Finley.

    Zachtjes verlaat er een zacht kreetje haar mond.
    "Hmm, ik weet niet. Wat vind jij een leuke straf?" Vraagt ze met een licht geamuseerde ondertoon in haar stem wat aangaf dat het haar eigenlijk niet zoveel uitmaakte.
    "Tja, er zijn verschillende leuke straffen" Begin ik met een lichte grijns op mijn gezicht. "De kieteldood, een por-wedstrijd ga zo maar door. Maar we zouden ook een duel kunnen doen" Vervolg ik met diezelfde grijns, alleen nu wat groter.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliana Quincy Jones
    'Hmm en wat voor duel dan wel en wat krijgt de winnaar dan van de verliezer?' vraag ik hem met een lichte grijns terwijl ik zelf op sta en mijn hand naar hem uitsteek om hem overeind te helpen.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Diana Anderson
    'Ja, ik hoop het...' Zei ze zacht en keek naar de grond. 'Ja ik hoop het,' Zei ze al wat harder. Ik keek even nieuwsgierig naar haar arm. Ze wikkelde een band om haar arm. 'Wat heb je op je arm?' Vroeg ik vriendelijk. Misschien was het een litteken, maar tegenwoordig had iedereen die.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Phillip Lloyd Finley.

    "Hmm, en wat voor duel dan wel? En wat krijgt de winnaar dan van de verliezer?" Vraagt ze met een lichte grijns, terwijl ze opstaat en haar handen uitsteekt om mij overeind te helpen.
    Nadenkend over haar laatste vraag, neem ik haar hand aan en werk mezelf met wat hulp overeind, waarna ik mijn broek afklop en de steentjes die van mijn broek afkomen in een rondje laat draaien.
    "Een vuur tegen aarde duel? [Vuur was het toch?]" Stel ik voor, "En op je tweede vraag mag je zelf antwoord geven" Vervolg ik met een glimlach.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliana Quincy Jones
    'Hmmm is goed ,maar onderschat me niet' zeg ik hem met een grijns. Lachend ren ik een stuk van hem af en maak een salto naar achter toe en land netjes op mijn voeten. 'zullen we beginnen?' vraag ik hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Phillip Lloyd Finley.

    "Hmm, is goed, maar onderschat me niet" Zegt ze met een grijns, waarna ze lachend een stuk verder van me af rent waar ze een salto doet en netjes weer met beide benen op de grond terecht komt.
    "Zullen we beginnen?" Vraagt ze dan aan me. "Een momentje" Zeg ik met een glimlach, waarna ik mijn simpele schoenen uittrek en nu met mijn blote voeten op het gras sta. Met mijn voeten woel en draai ik wat op een klein stukje van de grond, totdat ik met mijn voeten het aarde kan voelen.
    "Klaar" Zeg ik vastbesloten. Meestal had ik mijn schoenen aan die geen onderkant hebben, zodat ik mijn schoenen niet hoef uit te doen, als ik wil aarde sturen, maar nu had ik niet voorspelt dat er zoiets zou komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'