• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Shizu Yuki Kamayi || Vuur
    Ik probeer haar reactie in tee schatten, maar ik zie geen enkele verandering. Haar vraag overvalt me. Ik had verwacht dat haar ogen zich nu wel vernauwd hadden tot een hatelijke blik, dat ze me nog een snerende opmerking toe zou werpen en zich hooghartig om zou draaien, maar ze vind mijn draak cool. "Nou uhm, zo," begin ik, en ik begin in de houding te staan waar ik hem in deed. Ik probeer haar in de gaten te houden, misschien dat ze nog omslaat.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Diana Anderson
    'Nou uhm, zo,' Zei ze. Ze had waarschijnlijk verwacht dat ik haar meteen zou haten, zoals de meeste. Maar ik bleef vriendelijk glimlachen. Ze maakte de draak en ik keek geïnteresseerd naar. Ze houd me ondertussen wel in de gaten, want ik kon dat zien. 'Ik heb het ooit met water geprobeerd om bepaalde vormen of dieren te doen, maar het is een stuk moeilijker.' Zei ik vriendelijk. 'Uit welke stad kom je?'vroeg ik ineens.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Shizu Yuki Kamayi || Vuur
    "Eh," eerst woonde ik in Solange, maar toen hadden ze me na meerdere gevechten eruit getrapt. Ik was niet de perfecte vuurmeester; ik was immrs voor de Avatar. Maar in Bejo kijken ze me alsnog raar aan. De littekens op mijn linkerarm beginnen nogmaals te branden. "Bejo. En jij?" antwoord ik.


    Tijd voor koffie.

    Diana Anderson
    'Eh,'Zei ze even . Ze leek even in gedachten te zijn verzonken. Geen fijne gedachten als ik haar gezicht zag. Maar wie had ook "fijne"gdachten in deze tijden. 'Bejo. En jij?'Vroeg ze. 'Fund,' Antwoordde ik. 'Maar echt fijn is het daar niet. Het bos is veel leuker, vrediger en rustiger.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Shizu Yuki Kamayi || Vuur
    Ik ik knik langzaam, ik ben er nog nooit geweest. Alleen in Solange en Bejo. "Daar ben ik het mee eens, maarre..." ik kan me niet bedwingen, en stel de vraag, die ik nog het meeste vrees. "Ben je niet bang voor me ofzo? Wil je me niet verbannen tot de diepste cirkels van de hel?" ik knijp mijn ogen dicht; ik ben te ver gegaan.


    Tijd voor koffie.

    Diana Anderson
    'Daar ben ik het mee eens, maarre...' Ze stopte even met praten.'Ben je niet bang voor me ofzo? Wil je me niet verbannen tot de diepste cirkels van de hel?' Ik zag die vraag even niet aankomen. Ze kneep haar ogen dicht. 'Nee.' Antwoordde ik met een zachte stem. 'Vuur sturen betekent niet altijd dat je de vijand bent. Zelfs na een groot ongeluk met de avatar, mijn zus en andere mensen, is voor mij niet genoeg om iedereen te haten.'Je stuurt allen, maar een element. Iets wat je dichterbij natuur brengt.' Ik haalde even wat water omhoog. 'Niet iedereen is slecht.' Zei ik wijs en zette een glimlach op.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Shizu Yuki Kamayi || Vuur
    "Nee. Vuur sturen betekent niet altijd dat je de vijand bent. Zelfs na een groot ongeluk met de avatar, mijn zus en andere mensen, is voor mij niet genoeg om iedereen te haten.'Je stuurt allen, maar een element. Iets wat je dichterbij natuur brengt. Niet iedereen is slecht." Haar antwoord verbaast me, mijn ogen gaan open. Iemand die me niet vooroordeelt, een hele verfrissing. Mijn wantrouwen is weg, en ik glimlach voorzichtig terug, iets wat ik in tijden niet gedaan heb. Het ironische is dat ik meestal hetzelfde denk als wat zij nu zegt. "Je zus..?" vraag ik voorzichtig, terwijl ik me afvraag of ik de vrijpostig ben.


    Tijd voor koffie.

    Diana Anderson
    Ze gaf me een voorzichtige glimlach. 'Je zus..?'vroeg ze voorzichtig. Ik ging even tegen een boom leunen.'Ze kreeg ruzie met iemand die vuur stuurde. Hij was erg voor zijn eigen volk. Ze kregen ruzie en ze ging dood.' Ik zei het op een best ernstige manier. 'Ze vond zelfverdediging altijd niets en ze kon niet water sturen. Ze was volkomen weerloos.' Zei ik erachter na. 'Denk je dat de Avatar ooit terug komt?' vroeg ik voorzichtig aan haar.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Shizu Yuki Kamayi || Vuur
    "Denk je dat de Avatar ooit terug komt?" vraagt ze voorzichtig. Eerst blijf ik stil vanwege het verhaal van haar zus. Ik voel het schaamrood mijn wangen vullen, ookal deed ik dat niet. Ik schaam me voor mijn vuursturen. "Ja, ik hoop het..." zeg ik afwezig, terwijl ik naar de grond blijf kijken. Met mijn voet maak ik achtjes in de grond. "Ja ik hoop het," zeg ik nu wat harder. Ik bijt op mijn onderlip, want ik weet niks te antwoorden. Ja ik hoopte dat de avatar terugkwam; hij is de reden dat ik nu niet in een theehuis in Solange zat. Niet dat ik terugwou naar Solange trouwens. Ik begin mijn band om mijn linkerarm te wikkelen, zoals ik vaker doe.


    Tijd voor koffie.

    bonita105 schreef:
    Quinten
    zodra alle deeg klaar is dek ik het af en loop ik naar boven toe. Zou het me nog lukken of ben ik het alweer verleerd. Met een zucht pak ik een gitaar op en sla hem zacht aan en hoor dat hij niet goed gestemd is.

    -hahaha okeey-


    laatste reactie van quinten


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Sorry voor mijn lange tijd niet on komen, ik had het heel erg druk met alles]


    That is a perfect copy of reality.

    [Is er trouwens nog wat gebeurd?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Niet meer dat ik weet. Zelf vergeet ik elke keer te reageren -slim-]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    /ik kan gewoon niet verder -.-/


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Hoezo niet?, je praat toch niet tegen mijne ofzz?]


    That is a perfect copy of reality.