• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Van alles. Ik heb het niet bij kunnen houden :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik ga logeren met vriendinnen en ga morgen ochtend op 'vakantie' (:]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Shizu Yuki Kamayi || Vuur
    Ik loop het bos in, naar mijn gebruikelijke open plek. Zachtjes maak ik een kleine vlam, tot een grote vuurdraak, die ik gefascineerd rond laat vliegen- niet bij de bomen natuurlijk. Ik weet nooit of ik me moet schamen voor wie ik ben. Meestal krijg ik geschrokken of toegeknepen ogen naar me toegeworpen als ik vertel welk element ik beheers. Mijn linkerarm, met alle littekens, begint te branden. Met een droef gezicht laat ik de draak in gekleurde vlammetjes verdwijnen, en maak een nieuwe.


    Tijd voor koffie.

    {Veel plezier!}


    Tijd voor koffie.

    [Iemand mijn personage ontmoeten? *verveeld*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    {Het kan wel met mijn personage, mijn personage is toch in het bos, dus het maakt niet uit uit welke stad ze komt}

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 19:15 ]


    Tijd voor koffie.

    {Random post}


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    {Het kan wel met mijn personage, mijn personage is toch in het bos, dus het maakt niet uit uit welke stad ze komt}


    Tijd voor koffie.

    [*wat late reactie* Dan stuur ik mijn personage er naar toe :W]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Diana Anderson
    Na Nathan weg ging, liep ik wat door het bos. het was mooi weer. De zon scheen en er was een blauwe lucht. Opeens voelde ik warmte aan de linkerkant van mijn wang. Ook zag ik dat het lichter werd. Nieuwsgierig liep ik naar links en keek door de struiken heen naar een open plek. Ik zag een draak van vuur verschijnen en weer weg gaan. 'Cool.' Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Shizu Yuki Kamayi || Vuur
    Een korte gil ontsnapt mijn mond als ik ineens een stem hoor. De draak verdwijnt en bliksemsnel draai ik me om. "Wie ben jij?" zeg ik geschrokken.


    Tijd voor koffie.

    Aragog schreef:
    Catherine 'Cathy'
    Ik trok geamuseerd mijn wenkbrauwen op. ''Oh, had je het verwacht van een meisje uit Solange, dan?'' grijnsde ik lichtjes, en een tevreden zucht ontsnapte uit mijn mond toen ik zijn handen rond mijn borsten voelde. Ik kraste zachtjes met mijn nagels langs zijn borstkas.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Diana Anderson
    Ze gilde kort en de draak verdween.Oeps, ik had haar laten schrikken. Ze draaide zich snel om. 'Wie ben jij?' Haar stem klonk geschrokken.
    'Ik ben Diana. Ik stuur water. Jij?' Vroeg ik op het laatst. Ik liep rustig naar voren.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Shizu Yuki Kamayi || Vuur
    "Ik ben Diana. Ik stuur water. Jij?" vraagt ze. Ik blijf haar nauwlettend in de gaten houden, als ze een paar stappen naar voren zet. Ze is in ieder geval niet van Solange. Maar alsnog, ik heb wel vaker slechte ervaringen gehad als ik vertelde dat ik vuurstuurde. "Shizu," zeg ik zacht.


    Tijd voor koffie.

    Diana Anderson
    'Shizu,' Zei ze zacht. Vuur stuurders en andere mensen die andere elementen sturen hadden geen goede relatie. Hoe zou dat nou komen? 'Die draak was cool. Hoe doe je dat? Ik heb nog nooit iemand dat zien doen.' Vertelde ik een beetje snel en deed nog een paar stapjes naar voren. Het was best een mooie,rustige plaats.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor