• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Catherine 'Cathy'
    Ik merkte dat ook bij hem zijn hoogtepunt naderde, en door zijn handelingen tussen mijn benen en de vingertoppen die in mijn huid drukte merkte ik dat ik steeds meer de controle over mijn eigen lichaam verloor. Ik holde automatisch opnieuw mijn rug, en gooide mijn hoofd in mijn nek. Een luide kreun wat net geen gilletje was verliet mijn mond, terwijl ik mijn lange, donkere haren op mijn rug voelde kietelen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tess
    Ik draai mijn kettinkje om en zie de naam Quinten staan. 'Hoe heb je dat zo snel gedaan?' vraag ik aan Quinten.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'die man heeft het gedaan maar ik heb echt geen idee hoe' zeg ik haar glimlachend. Rustig loop ik richting de deur/ . 'kom je love dan kunnen we verder gaan'vraag ik glimlachend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Ik plukte ze trouwens gewoon van Weheartit, maar ik wil je er wel een aantal opsturen hoor :3 PB me maar ofzo ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Catherine 'Cathy'
    Ik merkte dat ook bij hem zijn hoogtepunt naderde, en door zijn handelingen tussen mijn benen en de vingertoppen die in mijn huid drukte merkte ik dat ik steeds meer de controle over mijn eigen lichaam verloor. Ik holde automatisch opnieuw mijn rug, en gooide mijn hoofd in mijn nek. Een luide kreun wat net geen gilletje was verliet mijn mond, terwijl ik mijn lange, donkere haren op mijn rug voelde kietelen.

    Tariq Lupus Sandulf
    Na een tijdje gleed ik weer uit haar, en draaide haar om zodat ze met haar gezicht naar de mijne stond. Ik kwam dichterbij, liet mijn tong over haar tepels glijden en greep naar haar billen.
    Daarna tilde ik haar op en legde haar met haar rug op de keukentafel, duwde haar benen wat verder uit elkaar en ging ertussen staan.
    Vervolgens bracht ik mezelf weer naar binnen, een kreun klonk toen ik weer begon met mijn gestoot. Mijn hand gleed weer naar haar clitoris omdat ze niet ver van haar hoogepunt moest zijn geweest.
    En dat genot wilde ik haar niet ontnemen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    Ik loop de winkel uit, en vraag 'Waar wil je nu heen dan?' Ik pak Quintens hand vast.


    That is a perfect copy of reality.

    Catherine 'Cathy'
    Net op het moment dat ik mijn ogen weer opende, gleed Tariq uit me en draaide me om zodat ik hem aankeek.
    Een tevreden zucht rolde over mijn lippen toen ik zijn tong langs mijn tepels voelde, en zijn handen op mijn billen belandde. Het volgende moment tilde hij me op de tafel, zodat ik naar het plafond keek. Ik voelde hoe hij mijn benen uit elkaar duwde, en voor de tweede keer weer naar binnen gleed. Zijn hand brachte hij weer naar mijn clitoris, en ik voelde pure lust door mijn lichaam razen. Ik sloeg mijn benen tot zover het kon om zijn heupen, en legde één hand op die van hem als teken dat hij niet moest stoppen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinten
    'zullen we anders wat gaan drinken en dan straks weer terug gaan want ik weet niet wat we nog kunnen doen'zeg ik tegen haar. Glimlachend houd ik der hand goed vast


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    'Zullen we anders wat gaan drinken?' vraagt Quinten 'Ik weet ook niet echt iets te doen'
    Ik knik. 'Is goed' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'hmmmm alleen nu nog een cafeetje vinden of een restaurantje. Wil je ook nog wat eten??? dan gaan we naar een restaurantje anders ook als we er een vinden'vraag ik haar lachend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Mij maakt het allemaal niks uit, ik laat me volledig aan jou keuze over' zeg ik. 'Maar ik ga geen vermomming kope'n' zeg ik er snel achterna.


    That is a perfect copy of reality.

    Aragog schreef:
    Catherine 'Cathy'
    Net op het moment dat ik mijn ogen weer opende, gleed Tariq uit me en draaide me om zodat ik hem aankeek.
    Een tevreden zucht rolde over mijn lippen toen ik zijn tong langs mijn tepels voelde, en zijn handen op mijn billen belandde. Het volgende moment tilde hij me op de tafel, zodat ik naar het plafond keek. Ik voelde hoe hij mijn benen uit elkaar duwde, en voor de tweede keer weer naar binnen gleed. Zijn hand brachte hij weer naar mijn clitoris, en ik voelde pure lust door mijn lichaam razen. Ik sloeg mijn benen tot zover het kon om zijn heupen, en legde één hand op die van hem als teken dat hij niet moest stoppen.

    Tariq Lupus Sandulf
    Een tevreden kreun ontsnapte toen ze haar benen om me heen sloeg. Mijn bewegingen werden ruwer, ongeduldiger. Het duurde niet erg lang voor ik schokkend klaar kwam.
    Pas toen ik daar klaar mee was, stopten mijn bewegingen. Mijn ademhaling was onrustig, maar ik moest en zal haar ook tot een hoogtepunt brengen.
    Ik liet mezelf uit haar glijden, haalde mijn vingers weg en boog over haar heen. Mijn lippen maakten een weg van haar buik naar beneden, waarna mijn tong tussen haar benen verdween.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten
    'hmm wil je ook geen mooie jurk voor als we saar uit zouden kunnen gaan' vraag ik haar met een glimlach. ' ik wil best alles voor je betalen.ik heb genoeg geld door een erfenis van mijn opa' vertel ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Guerra schreef:
    (...)
    Tariq Lupus Sandulf
    Een tevreden kreun ontsnapte toen ze haar benen om me heen sloeg. Mijn bewegingen werden ruwer, ongeduldiger. Het duurde niet erg lang voor ik schokkend klaar kwam.
    Pas toen ik daar klaar mee was, stopten mijn bewegingen. Mijn ademhaling was onrustig, maar ik moest en zal haar ook tot een hoogtepunt brengen.
    Ik liet mezelf uit haar glijden, haalde mijn vingers weg en boog over haar heen. Mijn lippen maakten een weg van haar buik naar beneden, waarna mijn tong tussen haar benen verdween.

    Catherine 'Cathy'
    Ik voelde hoe hij klaarkwam. Voordat ik het wist kwam hij uit me, baande zich een weg naar beneden doormiddel van kusjes, en verdween zijn tong tussen mijn benen. Ik hapte naar adem, en legde mijn hand op zijn hoofd. Ik voelde hoe zijn tong met mijn clitoris speelde, en ik kreunde zachtjes. Ik sloot mijn ogen, en merkte dat ik mijn lichaam niet meer onder controle kon houden. Een gevoel van genot overspoelde mijn lichaam, en mijn vingers verstrengelden zich met zijn haren terwijl mijn lichaam schokte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tariq Lupus Sandulf
    Toen ze schokkend en zacht kreunend tot haar hoogtepunt was gekomen, kwam ik weer overeind. Een grijns speelde rond mijn lippen, ik streek met een hand mijn verwarde haren naar achteren.
    Langzaam leunde ik over haar heen, plaatste mijn handen aan weerskanten van haar lichaam en drukte mijn lippen even in haar hals.
    "Niet slecht voor een Bejo-knul, hè?" vroeg ik met dezelfde grijns, mijn stem was nog altijd schor.


    "Do you believe monsters are born or made?"