• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    Ik kijk Quinten aan en zeg 'Wat jij wilt' en loop de kledingwinkel rond. Ik zie nog niks leuks hangen. Ik loop wat verder naar achter, maar zie nog niks leuks. Ik loop naar Quinten toe en zeg 'Niks leuks gezien, ik ga vast naar buiten' en ik loop naar buiten. Buiten blijf ik wachten totdat Quinten komt.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    Rustig loop ik naar buiten met een tas naar buiten waar tess staat.'Volgende winkel dan maar je mag kiezen wat je leuk vind en ik denk dat we wel andere kleding moeten gaan halen voor overmorgen' zeg ik haar lief. Glimlachend pak ik haar hand vast


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Maar ik hoef echt niks' zeg ik tegen Quinten. Ik loop hand in hand verder door Fund.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'Love we moeten wel wat anders kopen want als we zo in solange lopen herken ze ons vast en zeker.Ik heb geen zin om te gaan vechten' zeg ik haar snel.'En ik wil nog even kijken bij een juwelier hier' vervolg ik mijn zin


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Quinten, we zijn nog nooit in Solange geweest, hoe moeten ze ons nou herkennen?' vraag ik aan Quinten.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'we zijn anders dan hun tess. We moeten niet kleding aantrekken dat er zo uit iet en wat denk je van die soldaten van net. Die lopen daar misschien ook rond' zeg ik haar duidelijk. 'We kijken gewoon voor nettere kleding en doen die dan aan overmorgen. Ik wil gewoon niet dat ze weten dat we uit bejo komen'vertel ik haar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Hoe kunnen ze nou weten dat we uit Bejo komen, ze kunnen net zo goed bedenken dat we uit Fund komen en dat we even naar Bejo zijn gegaan' zeg ik 'Ze zullen ons echt niet herkennen, daar leven er hier teveel mensen voor'


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'hmmm okeey maar toch halen we andere kleding en nee geen gemaar' zeg ik toegevend en streng. Glimlachend neem ik haar mee naar de juwelier en kies een ketting bestaand uit een breek ketting met een rood en een blauw steentje.'wil jij nog wat love'vraag ik haar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Nee, zei ik toch' zeg ik 'Maar wel mooi kettinkje' zeg ik toegevend. [ Yay, onweer bij mij ;D]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ben er weer, wat was de laatste reactie van Tariq? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinten
    'love ik heb genoeg geld. het maakt me niks uit. echt niet'zeg ik haar terwijl ik de kettinkjes aan pak van de man en ze betaal. Glimlachend doe ik het kettinkje met het rode steentje bij haar om en met het blauwe steentje bij mezelf.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Guerra schreef:
    [Ik had je beloofd dat ik het je even zou laten weten (cat)
    Trouwens, kun je me even die links geven van die Ian-gifdingetjes? M'n rechtermuisknop is dus naar de klote, maar ze zijn wel sexy voor die story *O*
    (...)
    Tariq Lupus Sandulf
    Mijn vingertoppen drukten in de zachte huid van haar heupen toen ik mijn hoogtepunt voelde naderen. Mijn andere hand was nog steeds behendig bezig met haar genot tussen haar benen, terwijl mijn ademhaling steeds meer op hijgen begon te lijken.
    Slechte seks had ik eigenlijk nog nooit gehad, omdat ik simpelweg wist wie ik ervoor uit moest kiezen. Maar zo was het in geen tijden geweest.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    'Nee, het hoeft echt niet, echt niet' zeg ik zachtjes. Ik kijk naar het kettinkje om mijn nek. 'Deze zijn echt prachtig!' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'het geeft echt niks hoor love en ik ben blij dat je hem mooi vind. Draai hem maar eens om. Ik heb mijn naam in de jouwe laten graferen en jouw naam staat op de achterkant van mijn halve hartje. Zo hebben we altijd elkaar bij ons' zeg ik haar lief


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    MeLuvZaynx schreef:
    Libbi Kira Makayla.

    "Dat klinkt niet dom!" Zegt ze, waarna ik even bescheiden glimlach.
    "Maar daarmee bedoel ik; hoe sta jij tegenover alles wat er nu speelt? Dat de Vuurnatie onze dorpen overneemt en er zich langzaam maar zeker een dictatuur vormt? En of je voor de Vuurnatie bent of ertegen? Ben je een rebel? Of hou je je liever afzijdig of neutraal?" Vervolgt ze dan uitleggend. "Ow, nou ik heb al gezegd dat ik zéker tegen de vuurnatie ben. Ik ben niet heel erg opstandig, maar zo af en toe ben ik het gewoon even zat. Toch ben ik nog wel wat voorzichtig in de buurt van bewakers, want je weet maar nooit" Antwoord ik en glimlach even kleintjes.


    Emily Roxy Scott

    Ik glimlachte terug. 'Dat is mooi. Voorzichtigheid is geen zonde!'
    Ik schopte tegen een steentje aan die vlak voor mijn voeten terecht kwam en die stuiterde een paar meter verderop tegen een boom.
    'Naast je loopt wel iemand die behoorlijk opstandig en rebels is,' grinnikte ik en ik stuurde weer wat dauwdruppels omhoog, die ik richting haar stuurde. Ik was benieuwd of ze het ook zou 'opvangen'.