• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Catherine 'Cathy'
    ''Niet slecht voor een Bejo-knul, hè?'' grijnsde hij schor, nadat hij zijn handen naast mijn lichaam had geplaatst en een kusje in mijn hals had gedrukt. Ik grinnikte zachtjes. ''Zeker niet slecht.'' antwoordde ik zachtjes, anders was ik net zo schor als hem.
    ''Maar ik vermoed dat je mij ook had onderschat.'' grijnsde ik speels, en liet mijn hand langs zijn gespierde arm glijden, door naar zijn schouder waar ik hem naar me toe trok, en mijn lippen vurig op die van hem drukte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tariq Lupus Sandulf
    Blijkbaar was ze nog niet met me klaar. Mijn handen gingen weer op zoek naar haar lichaam, ik omsloot haar borsten.
    "Ik onderschat mensen niet snel," antwoordde ik daarna.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Catherine 'Cathy'
    Ik trok geamuseerd mijn wenkbrauwen op. ''Oh, had je het verwacht van een meisje uit Solange, dan?'' grijnsde ik lichtjes, en een tevreden zucht ontsnapte uit mijn mond toen ik zijn handen rond mijn borsten voelde. Ik kraste zachtjes met mijn nagels langs zijn borstkas.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    RainbowShine schreef:
    Diana Anderson
    'Kom mee iets drinken.' Het klonk als een bevel, maar aan zijn houding en gezicht kon ik zien dat het een vraag was. 'Tuurlijk, waarom niet!Ik heb wel zin in even niets doen .' Antwoordde ik blij. Ik liep het water uit en droogde mijn voeten in het gras. Daarna deed ik mijn schoenen aan en liep naar de wasmand toe. Ik pakte de wasmand op en zette hem in een onder de zeer grote wortels van een zeer grote boom.'Dan weet mijn moeder dat het daar is. Kom we gaan.' Zei ik

    [Mijn laatste reactie van 2 dagen geleden.]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    bonita105 schreef:
    Quinten
    'hmm wil je ook geen mooie jurk voor als we saar uit zouden kunnen gaan' vraag ik haar met een glimlach. ' ik wil best alles voor je betalen.ik heb genoeg geld door een erfenis van mijn opa' vertel ik

    Tess
    'Hmm, wil je ook geen mooie jurk voor als we daar uit zouden kunnen gaan?' vraagt hij aan me. Voordat ik kan reageren zegt hij 'Ik wil best alles voor je betalen, ik heb genoeg geld door een erfenis van mijn opa'
    'Hoe vaak heb ik nu al gezegd dat ik niks hoef?' vraag ik glimlachend aan Quinten. 'Het is lief van je, maar ik hoef echt, echt, echt niks' zeg ik dan. Ik loop samen met Quinten verder door Fund. 'Maar als jij nog wat wilt, ga je gang en koop wat' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten

    'hmmm we gaan gewoon een jurk voor je halen' zeg ik snel tegen haar en neem haar mee naar een winkel waar je jurkjes kan kopen voor het uitgaan. 'we gaan niet eerder weg voordat je een jurkje hebt gekozen die je wilt' zeg ik streng


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    Nu begin ik me echt te irriteren aan Quinten. Ik loop onopgemerkt de winkel uit. 'Ik denk dat jij maar is moet accepteren, dat als ik iets niet wil, dat je niet moet door gaan dringen, want daar kan ik dus echt niet tegen' zeg ik geïrriteerd en wat bozig, daarna loop ik verder door. 'Als ie zo door blijft gaan, is het heel snel uit tussen ons' denk ik terwijl ik alleen terug loop.


    That is a perfect copy of reality.

    quinten
    Zuchtend loop ik snel achter haar aan en omhels haar.'love rustig ik wou je niet opdringen ,maar ik ben gewoon van het verwennen zo heb ik het ook bij haar gedaan. Ik ben gewoon bang dat ik alleen genoeg voor je ben' vertel ik haar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    Ik sla zijn armen van mij af, 'Laat me alsjeblieft even alleen' zeg ik en ik loop door. 'Nou moet ie niet achter mij aankomen' denk ik. Ik kijk niet meer om naar om naar Quinten. 'Dit is dus nou een negatief eigenschap van mij, ik vertel Quinten het morgen wel, eerst hopen dat hij het me vergeeft' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    quinten
    zuchtend loop ik naar een winkel toe waar ze van alles verkopen en koop daar een picknickmand en een kleed. zodra ik die heb loop ik naar een winkel voor allemaal dingen om broodjes te bakken en nog meer te maken. Zodra ik alles heb breng ik het snel naar huis en ren dan terug naar fund hopend dat tess nog niet weg is gegaan.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Nu Quinten er niet is, kan ik net zo goed naar Solange gaan' denk ik. Ik kijk om me heen en zie hem nergens, dan loop ik richting Solange. Wel goed oplettend of ik nergens te grazen kan worden genomen.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    Nergens zie ik haar dus loop ik maar rustig terug naar huis en begin daar met het maken van het deeg voor de broodjes. hmmm misschien kan ik dat ook nog doen

    -het is hier echt friggin warm-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    -Het is warm op mijn kamer-
    [Tess]
    Ik loop steeds verder Fund uit, totdat ik dicht bij Solange ben. Ik zie soldaten, en loop gelijk terug, regelrecht naar Bejo.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    zodra alle deeg klaar is dek ik het af en loop ik naar boven toe. Zou het me nog lukken of ben ik het alweer verleerd. Met een zucht pak ik een gitaar op en sla hem zacht aan en hoor dat hij niet goed gestemd is.

    -hahaha okeey-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    {Wahh, was naar Berlijn, wat is er gebeurd?}


    Tijd voor koffie.