• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    De man zegt niks en loopt door. 'Hehe, misschien had je toch gelijk over die rare mannetjes' zeg ik zachtjes.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'Ik zal je altijd beschermen love en misschien dacht die man dat jij zijn dochter was. Terwijl zij al lang geleden is gestorven en hij aan het dementeren is ofzo' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Ik heb geen cloon' zeg ik snel. 'Enne wat gaan we nu doen?' vraag ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'we zouden toch naar fund toe gaan of wil je er niet naar toe love' vraag ik haar. Ergens geloof ik het niet wat ze snel zei


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [We zijn al in fund xd]
    Tess
    'Hmm, je kijkt me niet echt geloofwaardig aan, geloof je me soms niet dat ik geen cloon heb ofzoow?' vraag ik aan Quinten.


    That is a perfect copy of reality.

    /hahaha keey/
    Quinten
    'Ik geloof je wel alleen waarom zei je het zo snel'vroeg ik voorzichtig aan haar terwijl ik haar hand vasthoud


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Omdat ehh, omdat ehh... goede vraag' zeg ik lachend. 'Nou wat gaan we doen in fund?' vraag ik nogmaals.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten

    'hmmmmm geen idee wat rondlopen en wat kijken bij de winkels' vraag ik haar met een lach


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Misschien is dat wel het handigste' zeg ik met een glimlach.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten

    'helaas hebben we geen ge- heey wacht is' zeg ik. Grijnzend haal ik een portemonnee uit mijn broekzak die helemaal is gevuld met geld.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    Ik zie dat Quinten zijn portomonee uit zijn zak haalt. 'Nou ik heb geen geld bij me, helaas' zeg ik. 'Zullen we gaan?' vraag ik aan hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'Ik betaal voor jou love.Ik heb toch genoeg geld en nee niet zeuren'zeg ik haar streng maar lief. En doe mijn portemonnee terug in mijn zak


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Puh doe ik lekker wel, want het hoeft niet hoor' zeg ik glimlachend.


    That is a perfect copy of reality.

    {Mischien kunnen jullie wat grotere posten typen? Want op deze manier is het topic zomaar vol :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Quinten
    'Hmmm ik doe het lekker toch'zeg ik haar eigenwijs en neem haar mee naar een zaak met allemaal kleding.'Kies maar wat uit love'zeg ik glimlachend terwijl ik rustig bij de mannenkleding sta te kijken. Hmmm misschien kan ik nog wat meenemen voor mijn moeder.

    /Ik zal het doen maar het gaat niet echt makkelijk op mijn mobiel en ik weet niet of ik de laptop al aan kan zetten -.-/


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3