• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eliana Quincy Jones
    rustig haal ik adem en bal mijn vuisten en maak dan een beweging waardoor er een soort van zwaarden van vuur uit mijn vuisten ontstaan. 'kom maar op' zeg ik hem met een grijns.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Phillip Lloyd Finley.

    Ze balt haar vuisten en maakt een beweging met haar handen, waardoor er zwaarden gevormd door vuur uit haar vuisten ontstaan. Iets wat me enigzins verbaast, maar wat ik me ook wel kon voorstellen. "Kom maar op" Zegt ze met een grijns.
    Eigenlijk wou ik wachten totdat zij haar eerste aanval in zou zetten, maar het duurt me te lang, dus stamp ik met mijn beide voeten ieder één keer op de grond, waarna er twee grote rotsen van aarde omhoog komen. Mijn handen breng ik strak en recht naar voren, waardoor de twee rotsen met een rot gang richting Eliana gaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliana
    Grijnzend wacht ik af tot op het laatste moment. Wanneer de rotsblokken op een meter afstand zijn laat ik me snel in vlammen op gaan en kom dan geluidloos achter hem neer. Snel zorg ik ervoor dat ik een paar centimeter in de lucht hang met mijn vuursturing waardoor hij me niet opmerkt.Snel en behendig ga ik op hem af en omsingel hem met een grote kring van vuur


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Lol, om even kort samen te vatten word ze dus onzichtbaar? x'D. Super realistisch]

    Phillip Lloyd Finley.

    Wanneer de rotsblokken valk bij haar zijn, gaat ze op in het niets. Iets wat ik totaal niet had zien aankomen. Bijna direct daarna verschijnt er een grote cirkel met vuur om me heen, waardoor ik nergens heen kan, tenminste dat denkt zij.
    Ik stamp een keer op de grond, waardoor een stuk aarde voor mij schuin omhoog komt. Met ene boogje spring ik erop en laat mijn voet van voor naar achter gaan, waardoor ik op het rotsblok door de vlammen heen ga. Snel draai ik me om en stuur ik doormiddel van een beweging met mijn beide voeten en een hand de aarde schuin omhoog richting Eliana.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    /hahah nee ze kan zich verplaatsen met vuursturen ;P/

    Eliana
    Snel land ik weer op de grond en ren behendig en ontwijkend naar Phillip toe.'Ik heb je onderschat' mompel ik als ik dichtbij hem ben. Snel maak ik een beweging waardoor ik een draak van vuur op hem afstuur.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Phillip Lloyd Finley.

    Wanneer ze weer op de grond terecht is gekomen, rent ze behendig en ontwijken naar me toe. "Ik heb je onderschat" Mompelt ze, als ze eenmaal dichtbij me staat. "Dat doen de meeste, maar insgelijks" Geef ik dan toe met een lichte grijns. Met een snelle beweging vormt ze van haar vuur een draak die op me af komt. Met een snelle beweging van aardsturing ontwijk ik hem en laat de grond onder haar dan naar boven komen, waardoor ze nu erg hoog boven het oppervlak is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliana
    Bang sta ik verstijft om me heen te kijken. Sinds ik blind ben vertrouw ik het niet meer als ik niet op de grond ben.Voorzichtig laat ik me zakken en ga rustig zitten en haal even diep adem.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Ik ga leren.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bonita105 schreef:
    Eliana
    Bang sta ik verstijft om me heen te kijken. Sinds ik blind ben vertrouw ik het niet meer als ik niet op de grond ben.Voorzichtig laat ik me zakken en ga rustig zitten en haal even diep adem.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Shizu Yuki Kamayi
    "Wat heb je op je arm?" vraagt ze. "Ik woonde eerst in Solagne," begin, ik sla mijn ogen neer. "Ik leefde daar nog een tijdje nadat de Avatar was verslagen, maar ik werkte voor Bejo en Fund. Toen ze dat ontdekten... Er kwamen veel bewakers, ik probeerde te vechten, maar zo kwam ik aan dit." Ik verbaas me over mijn vrijpostigheid. De band zit vast en ik maak hem vast. "En.. hoe is het bij jou?"


    Tijd voor koffie.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Emily Roxy Scott

    Ik glimlachte terug. 'Dat is mooi. Voorzichtigheid is geen zonde!'
    Ik schopte tegen een steentje aan die vlak voor mijn voeten terecht kwam en die stuiterde een paar meter verderop tegen een boom.
    'Naast je loopt wel iemand die behoorlijk opstandig en rebels is,' grinnikte ik en ik stuurde weer wat dauwdruppels omhoog, die ik richting haar stuurde. Ik was benieuwd of ze het ook zou 'opvangen'.