• Okay, ik ben verbaasd dat hier nog geen topic over is, dus bij deze.

    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen =3


    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië

    Nederland
    0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2012 - 19:27 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    En het is al een tijdje zo maar ik wil het toch nog eens vragen; waarom is het voetbaltopic verwijdert?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    En het is al een tijdje zo maar ik wil het toch nog eens vragen; waarom is het voetbaltopic verwijdert?
    Vroeg ik me ook af toen, denk omdat er te weinig gepost werd..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kuyt schreef:
    En het is al een tijdje zo maar ik wil het toch nog eens vragen; waarom is het voetbaltopic verwijdert?


    Het subforum bedoel je?
    Ik denk zoals de user hierboven al zegt; te weinig activiteit ;S.


    The odds are néver in our favor.

    Kuyt gaat trouwens naar Fener en weg van Liverpool!


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Kuyt gaat trouwens naar Fener en weg van Liverpool!


    ik hoorde het net op de radio ;o

    Spanje, Duitsland, Italië, Engeland en misschien Nederland. Portugal gaat 'm niet worden, ze hebben verloren met 3-1 tegen Turkije, die niet eens gekwalificeerd zijn voor het EK '12


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Spanje, Duitsland, Italië, Engeland en misschien Nederland. Portugal gaat 'm niet worden, ze hebben verloren met 3-1 tegen Turkije, die niet eens gekwalificeerd zijn voor het EK '12
    Maar dat is maar één wedstrijd he, ik vind niet dat je daarop kan oordelen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dickinson schreef:
    (...)Maar dat is maar één wedstrijd he, ik vind niet dat je daarop kan oordelen


    Idd. Duitsland verloor ook met 5-3.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Kuyt gaat trouwens naar Fener en weg van Liverpool!

    Echt niet cool.. maar voor hem is het ook niet leuk dat hij onder Kenny zoveel op de bank heeft moeten zitten de laatste tijd. En hij heeft al 6 jaar bij Liverpool gespeeld, dus ik snap het wel.


    ars moriendi

    Meade schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd dat Nederland enkel van Denemarken gaat winnen en niet verder komt, lol - lekker positief.

    Hier hetzelfde. Ik zou het fantastisch vinden als we ver komen, of beter gezegd; winnen. Maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Nu maar hopen dat ik er naast zit.

    Vanavond VI - Oranje :)
    Yeey!!!
    Dan hebben we de echte kenners aan het woord :P
    Tenminste als ze het toevallig nog over voetbal gaan hebben :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    De topper van vandaag, match of the day, gaat zoo beginnen .
    Polen - Griekenland...
    Jaaaahhaaa, ga daar maar eens goed voor zitten :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vind poule A echt zo'n baby-poule


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dickinson schreef:
    Ik vind poule A echt zo'n baby-poule


    En dat is waarom ik nu tennis kijk. Veel interessanter met echte spelers :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    En dat is waarom ik nu tennis kijk. Veel interessanter met echte spelers :')


    Jaaa tennis is geweldig zeg xD
    beetje kijken hoe balletje heen en weer wordt geslagen en wachten op het moment dat die uitgaat.
    Nah, doe mij dan maar voetbal veel beter vind ik. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.