• Okay, ik ben verbaasd dat hier nog geen topic over is, dus bij deze.

    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen =3


    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië

    Nederland
    0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2012 - 19:27 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Louvre schreef:
    6-0 bam, haha dat vind ik leuk. Ook al was het nou niet echt een moeilijke wedstrijd, ik vind dit echt geweldig :')
    En onze poule-genoot Portugal verloor met 1-0 van Turkije.


    =D

    Hoewel Turkije niet bepaald zwak is :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Saruman schreef:
    (...)

    =D

    Hoewel Turkije niet bepaald zwak is :3


    Dit dus. Gelukkig dat Turkije nog niet officieel meedoet met het EK.

    Wel een mooie eindstand 6-0. N Ierland is niet echt een goed land qua voetbal, maar dit hadden we wel echt nodig.


    The odds are néver in our favor.



    @Je knappe voetballers opmerking.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 23:09 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    YESH, 6-0 made my day! Nu ook nog goed spelen op het EK... -bijt nagels om Portugal & Duitsland-. Poule des doods. Als we verliezen van Duitsland ga ik serieus huilen.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Krypton schreef:
    YESH, 6-0 made my day! Nu ook nog goed spelen op het EK... -bijt nagels om Portugal & Duitsland-. Poule des doods. Als we verliezen van Duitsland ga ik serieus huilen.


    Alle poules zijn rot poules, behalve A.
    Maar ik hoop écht dat we tweede worden in de poule. Dat zou het echt geweldig maken.


    The odds are néver in our favor.

    Harries schreef:



    @Je knappe voetballers opmerking.




    Deze ook =$


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Krypton schreef:
    (...)



    Deze ook =$




    Deze ook.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 23:23 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Harries schreef:
    (...)



    Deze ook.




    & Lord Pershoofd. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Net terug van Nederland - Noord-Ierland, wat een feestje was dat in het stadion zeg! Die foto van Robin is onwijs sexy trouwens ^


    ars moriendi

    Cadentium schreef:
    (...)

    Alle poules zijn rot poules, behalve A.
    Maar ik hoop écht dat we tweede worden in de poule. Dat zou het echt geweldig maken.


    Nou, ligt eraan hoe je het bekijkt vind ik.
    Poule B vind ik toch wel de sterkste poule waar kwalitatief het meeste voetbal inzit, vind ik. Want landen als Italiè en Frankrijk lijken voor veel mensen goed, maar wat ik op het WK en in de kwalificatieduels en oefenduels heb gezien, is het niet echt veel meer. Het is meer dat het nog een grote naam heeft, vind ik. En een team als Zweden draait om een groot gedeelte om één voetballer en dat is Zlatan Ibrahimovic, want zonder hem is Zweden ook geen sterk elftal vind ik.
    En kroatiè vind ik wel goed vooral die Modric, Olic en Petric, zit goed voetbal in, maar ik schat ze niet veel sterker dan een team als Zweden. Het is geen absoluut top team.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, ligt eraan hoe je het bekijkt vind ik.
    Poule B vind ik toch wel de sterkste poule waar kwalitatief het meeste voetbal inzit, vind ik. Want landen als Italiè en Frankrijk lijken voor veel mensen goed, maar wat ik op het WK en in de kwalificatieduels en oefenduels heb gezien, is het niet echt veel meer. Het is meer dat het nog een grote naam heeft, vind ik. En een team als Zweden draait om een groot gedeelte om één voetballer en dat is Zlatan Ibrahimovic, want zonder hem is Zweden ook geen sterk elftal vind ik.
    En kroatiè vind ik wel goed vooral die Modric, Olic en Petric, zit goed voetbal in, maar ik schat ze niet veel sterker dan een team als Zweden. Het is geen absoluut top team.


    Frankrijk en Engeland kunnen dit EK nog wel eens gaan verassen. Het is sowieso niet moeilijk om de Engelsen te verassen, die zijn al verbaasd als ze niet 4e worden. Maar ze hebben dit keer een Engelse coach ivp Capello, en de speler zijn daarmee erg blij. Vooral om dat de nieuwe coach op een Engelse marnier wilt voetballen.

    Frankrijk heeft meer dan een grote naam, en alle spelers spelen ook op een hoog niveau. Bovendien hebben ze een andere coach dan op het WK (toen hadden ze werkweigering van de spelers). Maar met spelers als Ribery, Benzema, Evra en Nasri kun je zeker wel wat.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Kuyt schreef:
    Net terug van Nederland - Noord-Ierland, wat een feestje was dat in het stadion zeg! Die foto van Robin is onwijs sexy trouwens ^



    I know. Robin is ook onwijs sexy hehe. Ik ben zo trots op hem dat hij het zo goed doet bij Arsenal en bij Nederland.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Poule schema.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, ligt eraan hoe je het bekijkt vind ik.
    Poule B vind ik toch wel de sterkste poule waar kwalitatief het meeste voetbal inzit, vind ik. Want landen als Italiè en Frankrijk lijken voor veel mensen goed, maar wat ik op het WK en in de kwalificatieduels en oefenduels heb gezien, is het niet echt veel meer. Het is meer dat het nog een grote naam heeft, vind ik. En een team als Zweden draait om een groot gedeelte om één voetballer en dat is Zlatan Ibrahimovic, want zonder hem is Zweden ook geen sterk elftal vind ik.
    En kroatiè vind ik wel goed vooral die Modric, Olic en Petric, zit goed voetbal in, maar ik schat ze niet veel sterker dan een team als Zweden. Het is geen absoluut top team.

    Klopt, met de ploegen van Frankrijk, Italië, Engeland etc gaat het allemaal helemaal niet zo best meer als de naam doet klinken. Franck Ribéry, die toch wel wordt gezien als dé man uit Frankrijk, vindt zijn draai de laatste tijd bij Bayern ook niet goed en ook van Italië en Engeland moet je niet zoveel meer verwachten als eens het geval was. Ik kan er niet mee zitten though. Alleen maar beter voor ons Oranje.


    Bromance

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 12:18 ]


    ars moriendi

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, ligt eraan hoe je het bekijkt vind ik.
    Poule B vind ik toch wel de sterkste poule waar kwalitatief het meeste voetbal inzit, vind ik. Want landen als Italiè en Frankrijk lijken voor veel mensen goed, maar wat ik op het WK en in de kwalificatieduels en oefenduels heb gezien, is het niet echt veel meer. Het is meer dat het nog een grote naam heeft, vind ik. En een team als Zweden draait om een groot gedeelte om één voetballer en dat is Zlatan Ibrahimovic, want zonder hem is Zweden ook geen sterk elftal vind ik.
    En kroatiè vind ik wel goed vooral die Modric, Olic en Petric, zit goed voetbal in, maar ik schat ze niet veel sterker dan een team als Zweden. Het is geen absoluut top team.


    Ik bedoelde dat alle poules sterke landen hebben, behalve A. Die wedstrijden worden volgens mij niet spectaculair, & I agree; poule B is echt de moeilijkste en beste, daarom vind ik het kut dat wij daarin zitten.


    Saruman schreef:
    (...)

    Frankrijk en Engeland kunnen dit EK nog wel eens gaan verassen. Het is sowieso niet moeilijk om de Engelsen te verassen, die zijn al verbaasd als ze niet 4e worden. Maar ze hebben dit keer een Engelse coach ivp Capello, en de speler zijn daarmee erg blij. Vooral om dat de nieuwe coach op een Engelse marnier wilt voetballen.
    (...)


    Frankrijk kan ons misschien nog wel verassen, maar ik denk niet dat dit het jaar wordt van Engeland. Er vallen volgens mij al drie of twee spelers uit, waaronder Lampard, en Rooney is geschorst voor de eerste twee wedstrijden :/,


    The odds are néver in our favor.