• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    May Violet Grey
    Ik volg zijn blik over de palmbomen en de mooie zee. 'Het uitzicht is zeker mooi. Maar ik ben ook heel tevreden over het weer. Plus de mensen hier en de uitgaansplekken.' Zeg ik grijnzend. Het klopte wel. De uitgaansplekken waren hier heel goed zei diegene die me naar de villa reed.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Simon Elijah Blake -Voortan geef ik me poppetje maar 1 naam..-

    'Het uitzicht is zeker mooi. Maar ik ben ook heel tevreden over het weer. Plus de mensen hier en de uitgaansplekken,' vertelde ze. Ik keek haar aan en zag dat ze aan het grijnzen was. Ik glimlachte vriendelijk naar haar. 'Hmm, over de mensen en uitgaansplekken weet ik nog niet zo veel,' zei ik met een klein lachje. 'Daar heb ik me nog niet zo bezig mee gehouden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Diegene die mij naar deze villa bracht gaf me meteen een rondleiding door. De stad met de auto.' Zeg ik met een glimlach. 'Ga je anders na het eten mee naar de club hier 5 minuten van lopen?' Vraag ik aan hem. Het was gezellig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xIbiMalik schreef:
    Chayenne

    Ik plofte naast hem neer op het bed en liet me achterover vallen. 'Sydney, in Australië. En jij?' vroeg ik aan hem. Ik keek naar boven, zelfs het plafond hier was mooi.


    Jason

    'San Marino, Italië' Andwoorde ik terwijl ik een korte blik op het plafond wierp, echt alles was hier mooi, net iets te mooi voor wat ik gewend was, er waren wel grote huizen in de omgeving waar ik woonde maar mijn huis behoorde er niet toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jim Alex Mcarty

    Ik loop naar boven en begin mijn tas maar uit te pakken. Ik zie dat ik een sms'je van mijn zusje heb en open hem. Heeey broer, heb je het leuk daar? Hier is het niks aan.... Xxx Violet. Zo heette mijn zusje Violet. Ik sms'te haar terug en ging verder met uitpakken. Netjes zette ik alles op stapeltjes in de kast en keek goedkeurend naar de nette kast. Zo net was mijn kamer nog nooit geweest en ik bleef hier maar voor een paar maanden. Ik zag een tv staan en zette hem aan. Ik liet me op me bed vallen en keek tv.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Chayenne

    'Dus je spreekt Italiaans? Dat heb ik echt altijd al willen leren.' geef ik toe aan hem. Ik kwam langzaam overeind en richtte mijn blik op hem. Ik nam zijn gezicht eventjes goed in me op.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Evelyn Farah Winter

    'New york is geweldig,' zegt Josh. 'Ik ga er elk jaar heen met kerst, naar familie. Het is echt geweldig,' voegt hij er aan toe. 'Je moet er zeker een keer heen gaan. Wil je best een rondleiding daar geven hoor,' grijnst hij . 'Mocht je dat nodig hebben'.
    'Waarschijnlijk wel,' grinnik ik. 'Mijn richtingsgevoel is echt verschrikkelijk en ik kan echt geen kaartlezen dus alle hulp is welkom,' zeg ik glimlachend. 'Vooral oo met kerst lijkt New York me mooi.'

    [Zit op mobiel dus reageer traag]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason

    'sì' Zei ik glimlachend, 'Mijn vader is Amerikaans en mijn moeder Italiaans' Legde ik uit, 'Welke talen spreek je allemaal al?' Vraag ik haar, mijn beurt om vragen te stellen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    'Amerikaans natuurlijk en een klein beetje Frans.' glimlachtte ik. 'Mijn moeder is Frans van origine en toen ze op vakantie was in Australië ontmoette ze mijn vader op Bondi Beach. Hoe cliché kan het zijn?' gaf ik blozend toe.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason

    'Bij mij ongeveer hetzelfde, mijn vader vaarde samen met een paar vrienden in een bootje rondom Italië en ontmoete toen mijn moeder' Zei ik grijnzend, wauw cliché, op vakantie iemand ontmoeten waarvan je dacht dat je diegene nooit zou ontmoeten, en zeker niet daar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    'Vakantieliefdes houden wel degelijk stand.' lachtte ik toen. Grappig dat allebei onze ouders elkaar bij toeval op vakantie hadden ontmoet. 'En, heb jij al een kamer gevonden?' vroeg ik uiteindelijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason

    'Ja, ik heb ze ergens op een kamer gezet.. Als ik nog weet welke..' Gaf ik toe, een erg goed geheugen had ik niet, behalve voor onzinnige dingen, maar onthouden waar ik mijn spullen had gelaten.. Dat was altijd al een probleem geweest.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    'Inderdaad, dit huis is zo groot. En het is dat we nu hier zitten, anders was ik ook allang weer vergeten op welke kamer ik zat hoor.' Ik raakte altijd al mijn spullen kwijt. Mijn mobiel was ik al een stuk over 10 keer kwijt geweest, en zulke dingen had ik ook met opladers en dat soort prutdingen. 'Zullen we gaan zwemmen? Ik heb het namelijk echt superwarm.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason

    'Sì, mi piacerebbe' Zei ik plagend waarna ik een blik op mijn kleren werp, ik was blij dat ik een zwembroek had aangetrokken, iets wat ik bijna altijd deed, vooral aan mijn korte verzameling lange broeken. 'Ja, dat lijkt me leuk' Zei ik toen vertalend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    Ik stond op en trok Jason aan zijn hand overeind. Ik zette mijn handen tegen zijn rug en probeerde hem zo de kamer uit te duwen. 'Deze dame heeft een beetje privacy nodig meneertje.' zei ik grijnzend. Ik gooide de deur achter hem dicht en trok snel mijn bikini aan. 'Klaar!' riep ik toen ik de deur weer opende.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.