• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik beet bedenkelijk op mijn lip, "Geen idee, misschien wel helemaal niks" lachte ik. NO WAY dat ik dat ging doen ! Ik deed sowieso een zwemshort aan. Welke wist ik nog niet, maar dat kwam nog wel. Ik had er alsins genoeg mee.

    Felicia

    'Oh my god! Ja dat moet je doen!' lachtte ik. Ik zag het gewoon voor me, hoe iedereen daar dan zat te wachten, en dat Austin dan ineens naakt binnen kwam rennen, zo van, sorry dat ik te laat ben. 'Je beste idee van deze hele vakantie.' grinnikte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik begon te lachen en rolde van haar af. Mijn o zo mooie lach was te horen over de open plaats waar de tenten stonden. "ECHT NIET" riep ik, "Ik wil niet op mijn geweten hebben dat iemand bewusteloos op de grond valt hoor, No Thanks !".

    [OMG, ik lig echt plat hier, Alew Agnew - De islam, KAPOTLACHEN]

    Felicia

    'Bewusteloos van jou goddelijke lichaam?' zei ik en ik knipperde met mijn ogen. 'Nee, dat kan ik me toch niet voorstellen.' grinnikte ik toen ik naast me keek. 'Ik ga zo denk ik eventjes vragen wat er nog allemaal geregeld moet worden, weet jij waar Jacky of Jane ergens is?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:


    Ik aaide door haar haar. "Je kan echt mooi zingen." Mompel ik en staarde omhog. "En ik heb geen mooie ogen, ik ben niet lief, knap of wat dan ook. Ik een geluksvogel dat zo een mooi meisje mij mooi vindt."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij aaide door mijn haar. 'Je kan echt mooi zingen,' mompelde Jasper, en hij staarde omhoog. 'En ik heb geen mooie ogen, ik ben niet lief, knap of wat dan ook. Ik ben een geluksvogel dat zo een mooi meisje mij mooi vindt.' en ik moest er een beetje om glimlachen.
    'Dat heb en ben je wel,' zei ik. En ik ging een klein beetje overeind zitten zodat ik hem op de mond kon zoenen. Echt, hij kon verschrikkelijk goed zoenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik keek haar van opzij aan en haalde mijn schouders op. "Nee" zei ik spijtig. Ik beet zachtjes op mijn lip en draaide me op mijn buik. Mijn hoofd hing boven het hare, maar ik lag wel naast haar. "Ik zou het niet weten, maar Jacky zit waarschijnlijk bij Jasper en Jane stresst voor de bruiloft of zit bij Finn".

    Felicia

    'Nou ja, ik hoor het vanzelf wel als ik iets kan doen.' zei ik en ik concentreerde me eventjes op Austin's ogen die zich recht boven de mijne bevonden. Ik keek recht in zijn donkerbruine ogen met een klein goudachtig randje. Het was mooi en mysterieus tegelijk, alsof hij nog zoveel verborg..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik begon te lachen toen ze heel geconcentreerd mijn ogen bestudeerde. "Is het interessant ?" vroeg ik glimlachend. Ik draaide weer om zodat ik op mijn rug lag en sloot mijn ogen. De groene grassprietjes kietelden onder mijn handen. Ik trok wat gras uit en gooide het in de richting van Felicia. Wat was ik weer kinderachtig bezig !

    Jasper:

    Nadat de zoen beëindigt was keek ik haar aan en streek met mijn duim over haar wang. "Je bent geweldig." Zei ik onder mijn adem en gaf haar nog een zoen. "Ik hou van je." Zei ik blij en sloeg een arm om haar heen. "Ik vind deze vakantie nu al leuk."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij streek even met zijn duim over mijn wang. 'Je bent geweldig,' en hij gaf me nog een zoen. 'Ik hou van je,' zei hij, en hij klonk blij. Hij sloeg een arm om me heen. 'Ik vind deze vakantie nu al leuk.'
    'Oja, is dat zo,' vraag ik glimlachend. En ik geef hem nog een klein kusje, op zijn neus. 'Wat een toeval, ik ook.' en nog een klein kusje op zijn schouder [NIET OP HET PLEKJE XD]. En nog een klein kusje op zijn kaaklijn. En een kleintje op zijn mond als laatste.
    'Je weet niet half hoeveel ik van jou hou,' fluister ik naar hem. En kijk hem aan, die mooie ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Ja best wel.' grinnikte ik. 'Nou! Waarom ga je nou weer zo liggen?' vroeg ik toen hij weer op zijn rug ging liggen. Voordat ik het wist had ik een hele hand gras naar me toegegooid gekregen. Ik trok ook wat gras eruit en gooide het terug. 'Zo, meneertje dat krijg je ervan!' zei ik plagend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik trok nog wat gras uit en gooide het terug, "Néh !". Zoals verwacht kreeg ik er weer terug. Ik begon te lachen en ging weer op haar onderbuik zitten. Ongeveer dan. "Volgens mij wilt iemand hier een kietelactie" zei ik plagend.

    [Is er nog iets gebeurd?]

    Felicia

    'Neeeee! Hoeft niet.' zei ik en ik liet een hand over het gras glijden en gooide razendsnel nog wat gras naar hem. Ik wist dat ik nu wel een kietelactie kon verwachten, maar eerlijk gezegd was dat ook mijn eigen schuld.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.