• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'We moeten gaan slapen,' fluisterde Jasper. En dat klopte, want het was al best wel laat. En ik lag nog half op Jasper, maar het lag heerlijk.

    De volgende MIDDAG XD hoorde ik ineens in mijn oor 'Jacky, wakker worden.' het was Jasper. Mijn eerste reactie was:
    'Waaaaaattt,' waarna ik me even omdraaide. Totdat ik me realiseerde dat het Jasper was die het zei. Ik draaide me terug, en keek hem slaperig aan. Ik wreef even in mijn ogen en zei toen lachend:
    'Goodmorning, handsome.' want zijn haar stond heel schattig-slaperig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Tot mijn verbazing vroeg hij er niks over en ik stopte snel mijn mobiel weer weg. Ik lachte eventjes naar Austin. Hij wist precies wanneer hij iets wel, en wanneer hij iets niet moest vragen.
    Vroeg of laat zou hij er toch achter komen en ik besloot het maar gewoon te vertellen. 'Dat uhm..', begon ik moeizaam en ik voelde hoe tranen zich begonnen te vormen. 'Dat ging over de vriend van mijn moeder van een jaar geleden..' zei ik en ik slikte de brok in mijn keel snel weg.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    Ik keek de man aan en deed wat ik moest doen. "Ja, wij zijn gewelidig, Dat is de reden dat we geen vriendje hebben, niemand is geweldig genoeg." Zeg ik trots. Ik was echt druk de laatste tijd, maar ja. De ober kwam en ik begon hongerig aan mijn pizza.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper:

    "Goodmorning sexy." Antwoorde ik en pakte mijn mobiel. "Kijk Misery moest mee naar een parkje van haar ouders." Ik liet de foto die ze mij gestuurd had zien en legde mijn mobiel weg. "Dus wat wil je vandaag doen?" Vraag ik blij en ga voor haar zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Dus wat wil je vandaag doen?' vraagt Jasper blij en hij gaat voor mij zitten. 'Wat een schattige foto,' zei ik als eerst. 'En ik weet wat ik als eerst ga doen, en dat is mij even omkleden .' Ik kleedde me even snel om, waarna ik weer voor Jasper ging zitten. 'En het lijkt me leuk om vandaag te stad te verkennen. Weet jij trouwens wanneer nou die bruiloft van Jane en Finn is?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    "Ik moet nu zo hard denken aan een liedje" lachte ik, "Jeweetwel, dat van, Don't you wish your girlfiend was hot like me". Ik nam mijn mes en sneed een punt van de grote pizza. "Ik mag zoveel niet eten" kreunde ik.

    Austin

    "Je moet het niet zeggen als je het niet wilt" zei ik vlug, als ik zag dat ze het moeilijk kreeg. Ik nam nog een broodje, legde er een plakje kaas op en nam het stokje van een ijsje dat ik al had opgegeten. Ik stak het in de pot en smeerde een laag choco op de kaas.

    Felicia

    'Wel, om een lang verhaal kort te maken, hij heeft me toen hij een relatie had met mijn moeder, misbruikt. Als mijn moeder werken was, of een avondje weg, dan was ik aan de beurt. Werkte ik niet mee, dan werd ik geslagen, geschopt en uitgescholden.' zei ik snel. Nog steeds beet ik op mijn lip om het huilen tegen te houden maar toen ik weer beelden in mijn hoofd kreeg van toen rolden de tranen over mijn wangen. 'Ik was zo bang..' fluister ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    Ik at nog steeds even snel. "Je moet meer eten." Zei ik tegen haar en knikte -alweer-. Ik tikte op haar buik, of eigenlijk het platte, bijna naar binnen staande, gebeuren waar een buik harde te zitten. "En trouwens ik moet nu denken aan dat liedje van Avril Lavigne."

    Jasper:

    "Ik wil niet naar de stad." Zei ik rustig en pakte haar enkels. "We unnen ook iets interessant gaan doen." Zeg ik lachend. Ik trok haar dichter bij aan haar enkels. Hierdoor zat ze nu tussen mijn benen, maar dan ook weer met har benen langs mijn zij. Moeilijk uit te leggen.... "Ik weiger om naar de stad te gaan." Zeg ik en geef haar een kusje op haar neus. "En ik weet niet wanneer Janies bruiloft is, ik denk tegelijk met de onze."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Ik wil niet naar de stad,' zei Jasper rustig, en hij pakte me bij mijn enkels. 'We kunnen ook iets interessant gaan doen,' zegt hij lachend. En hij trok me nog dichter naar zich toe, bij mijn enekels. Hierdoor zat ik met mijn benen langs zijn zij, en ook tussen zijn benen. Ingewikkeld dus, maar ik snapte het nog 'Ik weiger om naar de stad te gaan.' zegt hij, en hij geeft een kusje op mijn neus. 'En ik weet niet wanneer Janies bruiloft is, ik denk tegelijk met de onze.' ik moest er om lachen.
    'Aha, dat zou Jane echt geweldig vinden.' zei ik,' en vind je het dan niet interessant om naar de stad te gaan?' vraag ik geamuseerd. 'Dat heet toch, cultuurverrijking?' ik ging overal waar ik was wel 1 keer naar het stadje, en ik zou er sowieso een keer uitgaan, dus dan is het handig als ik het alvast ken. 'Had jij dan soms andere dingen in gedachten?' vraag ik. En ik geef hem een piep klein kusje op zijn... [TAM TAM TAMMMM] neus terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Misschien." Zei ik. en keek in haar ogen. "Oke, heel eerlijk er is maar een plek...... ding....... mooiheid??/" Ik dacht even na, het zou wel goed zijn. "Die ik wil verkennen." Ik grijnsde geheimzinnig en lag mijn ahnde nop haar rug. "Wil je wete n hoe het heet." Fluisterde ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Die had ik niet zien aankomen. Ik trok haar naar me toe en sloeg mijn armen om haar heen. "Wel dat kan nu niet meer gebeuren want het eerste het beste menselijk wezen dat maar naar je durft te kijken op een vuile manier heeft een groot probleem, genaamd Austin" zei ik, deels om haar gerust te stellen, deels om haar weer aan het lachen te maken.

    Megan

    Ik keek naar mijn buik, "Wat ? Ik heb daar hard voor gewerkt hoor !" zei ik waarna ik ondertussen het laatste stukje van mijn 5e pizzapunt naar binnen werkte. Ik dacht even na, "Over welk liedje heb je het ?".

    [Ik ben slapen, ben egt zoooo moe !]

    (@ LEADERLOUIS, trusten!!!!!!!!!!!!!!!!!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Hij trok me naar zich toe en ik duwde mijn hoofd tegen zijn borst. Nog steeds huilde ik maar door Austin's opmerking moest ik weer lachen. Ik voelde me echt veilig bij hem, hier zo in zijn armen, maar ook gewoon, als we samen waren. Ik hief mijn kin en veegde mijn tranen weg. Snel drukte ik een kusje op Austin's wang. 'Ik zit wel goed zo.' zei ik met mijn nog steeds trillende stem.

    [Slaap lekker en tot morgen xo.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    Hij legde zijn handen op mijn rug en zei fluisterend en grijnzend:
    'Wil je weten hoe het heet?'
    Ik was bang dat hij meer wilde dan ik, daar was ik namelijk écht nog niet aan toe. Maar ik was wel nieuwsgierig wat hetgene was, wat hij bedoelde. En als ik het te ver vond gaan, kon ik het altijd nog tegenhouden.
    'Je maakt me nu wel nieuwsgierig,' fluisterde ik terug. En ik sloeg mijn armen rond zijn nek. We keken elkaar recht aan, zoals gewoonlijk. En, zoals gewoonlijk, vond ik zijn ogen zo mooi. Zo vrolijk en leuk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga ook slapen, weltrusten lieve Jaimy en Savannah =) Ik noem geen anderen aangezien jullie de enige aanwezige in dit topic zijn hihi. Tot morgen.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.