• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yasmin

    'Ja, ook dat nog.' zuchtte ik. Ik zag er echt tegenop. Ik was wel gewend om met mensen om te gaan, maar met mensen die mijn ouders uitzochten, en dat waren mensen met veel geld en klasse. Ik hing naar voren zodat mijn gezicht nog maar een paar centimeters van die van hem verwijdert was. 'En ik ben niet schattig.' fluisterde ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jayden
    Toen de bus vertraagde keek ik meteen via het raam naar buiten. Ach. Ze was nog jong dus ze kon best even spelen met die rijke snotaap. Ikzelf zou hem zeker en vast een tijdje negeren, aangezien hij dat ook bij mij deed. Een hoge toon ontsnapte tussen mijn lippen door bij het zien van alle villa's in de wijk o,o


    And I hope.. we'll meet again..

    Robin Daniel Hastings
    'Laat me is kijken.' Ik pakte haar hoofd onderaan haar kin vast zodat ik haar gezicht van alle kanten kon bekijken. Ik begon bij haar oren zo naar haar ogen, neus, mond, kin. 'Jawel hoor en vooral die wangetjes.' zei ik en plagend en kneep zachtjes in haar linkerwang.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Bam zei dat niet hardop. hij Tweeten het.]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brandon 'Bam'
    De bus minderde zijn vaart en ik keek even op. uit het raar zag ik de Villa's al in zicht komen en even keek ik naar voren om de reacties van die twee zwerfers voor me te zien, die vast nog nooit in hun helle leven zowiets in het echt gezien hadden.
    Ik was heel spimpel ingesteld. normaal had ik mensen met wienig geld in hun waarde gelaten, maar als hun van mij verwachten dat ik een arrogant verwent joch was, zonder dat ze me kende, konden ze ook een arrogant verwent joch krijgen.
    Niet dat ik verwent kon zijn. ik had immers al mijn geld zelf verdient. er hard voor gewerkt. dus als hun zelf echt hadden gewilt hadden ze ook in mijn schoenen konden staan. en ik keek weer even naar mijn schoenen. oke, het was echt tijd voor nieuwe.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (heb het verandert)
    Piper
    Ik schrok op van het geluid dat Jayden maakte en keek hoe hij ontzet naar buiten keek, ik draaide me ook om en meteen zakte mijn mond open. "Jezus" was het einge dat ik over mijn lippen kreeg.
    Zwembaden, huizen die 5x ze groot waren als mijn eigen huis, tuinen die op parken leken, hoge hekken.
    "Jayden, knijp me eens, droom ik?" vroeg ik zachtjes onder de indruk van alle mooie huizen.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Jayden

    "Zou ik zelf ook kunnen vragen.." Mijn ogen begonnen te schitteren van opwinding. "Piper, wedden dat er een zwembad is." Ik stond al op voordat de bus stilstond en keek een tel over mijn schouder naar de jongen. Iets zeggen deed ik niet.


    And I hope.. we'll meet again..

    Brandon 'Bam'
    Ik zag hoe Jayden opstond en even over zijn schouder naar me keek. hij hield wijs zijn mond en ik kon alleen maar grinniken. Ik pakte mijn Iphone weer en maakte een foto vanuit het raam van de Villa's om deze vervolgens op Instgram te zetten. Ik hoefde niet eens te wachten op reacties want al snel stonden er jaloerse berichten onder de foto. Ik kon me enkel bedenken dat ik best met ze willen ruilen. ik strekte mijn benen en keek naar het skateboard wat k tegen de rugleuning had aangezet en kon enkel hopen dat er ook een skatebaan was. Ik moest immers wel in vorm blijven.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Piper
    Vol ongeloof liep ik achter Jayden aan en grinnikte er was een zwembad, voor het mega grote witte huis waarvoor we gestopt zijn. "Blijkbaar gaat onze deal door" zeg ik. Bam zag ik druk bezig met zijn telefoon dus ik lette niet meer op hem. Ik pakte mijn bagage (bestaand uit een grote groene koffer en eastpak) en liep terug maar Jayden.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Jayden
    "Giechel niet zo, trut." Snoof ik terwijl ik naar Bam keek. Ok, no hard feelings. Ik had echt niets tegen die kerel. In de eerste instantie wilde ik aardig zijn tegen hem maar als hij me zou gaan uitlachen...
    Ik keek hem nog een paar tellen aan voordat ik me langzaam omdraaide. Ik wilde natuurlijk wel een kingsize bed, net zoals in de films. Mijn sportzak hing ik handig over mijn schouder.

    [Ik gaat , tot later && jullie mogen gerust verder hoor]


    And I hope.. we'll meet again..

    Tiffany
    Eindelijk kwamen we aan. Zo snel als ik kon haastte ik de bus uit. Ik moest gewoon met iemand praten. Je zag een paar armere vol ongeloof naar de huizen kijken. Mij vielen ze nieteens zo op, thuis was mijn huis groter. Mijn koffers liet ik in de bus liggen, ik zou iemand anders later wel wat geld toestoppen om ze naar mijn kamer te brengen. Ik loop de bus van Yasmin en Robin in en plof naast ze neer. 'Praat tegen me, ik ga seriously dood van verveling, ik dacht, laat ik alvast beginnen met feest vieren. Dus ik zette de muziek aan en begon op een stoel te dansen. Echt iedereen zat maar een beetje voor zich uit te staren!' Mijn stem klinkt vol ongeloof.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon 'Bam'
    'Giegel niet zo, trut.' in eersten instantie had ik niet eens door dat Jayden het tegen mij had. ja hij kon het me niet kwaalijk nemen, aangezien ik me nou niet echt aangesproken voelde als er trut gezecht werd. eigenlijk wilde ik nog harden lachen maar ik hield me braaf in. 'Zou jij ook eens meoten doen. is goed voor je.' Zei ik terwijl ik mijn skateboard pakte door de beugels van mijn rugtas deed en deze op mijn schouder gooide waarneer ik was opgestaan. ik haalde mijn twee koffers onder het bankje vandaat en trok de hengsels uit zodat ik ze niet hoefde te dragen. zo liep ik langs Jayden heen die weer was omgedraaide en liep ik de onderhand gestopte bus uit. meteen dropte ik mijn koffers neer en gooide ik mijn tas weer af waarna ik mijn skateboaurd pakte en erop sprong. om alles daarna weer te pakken. terwijl een been op het skateboard stond en ik me met de andere voortduwde trok ik mijn twee koffers langs me heen, zo naar de villa.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {dus iedereen is nu bij de villa's?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [JUP]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Robin Daniel Hastings
    'Nou hier was het anders heel gezellig Tifanny,' Plaagde ik. Ik verliet de bus in mijn eentje de 2 meisjes achterlatend voor wat 'meisjestijd'.
    Ik griste mijn spullen van de grond en droeg ze zelf naar villa 2 omdat ik er geen zin in had dat er iemand anders aan mijn spullen zou zitten. Met enige moeite had ik mijn spullen voor de grote sierlijke deur gekregen en ging er uitgeput bovenop zitten.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 23:07 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor