• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Robin Daniel Hastings
    'ik kan totaal niet masseren, dus als je mijn proefkonijn wil zijn. Graag!" Zei ik terwijl ik knipoogde 'En over dieren, een vriendin van me had ooit een hond vanaf dat moment was ik daar echt dagelijks. Dus ja ik vind sommige honden wel leuk maar de meesten dieren veracht ik alleen maar.' Haar glimlach was aanstekelijk daarom glimlachte ik maar terug.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Antz zit ook in 2, daar kan je wel heenkomen. ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elena

    Mijn ogen volgden de landschappen die voorbij flitsten, ik had nog niemand aangesproken en was waarschijnlijk ook niet vanplan om het te doen, thuis had ik niet veel mensen gekent, vooral om het fijt dat ik niet vaak mensen aansprak.


    Don't be like the rest of them, darling

    [O, sorry, moet ik het anders veranderen?]
    Piper
    Ik trok een wenkbrauw op, en keek naar de jongen ik grijnsde ik mocht mensen wel als ze niet afschrokken en wat terug zeiden.
    "Ik ben Piper, en jij bent?" vroeg ik aan hem. "Sorry dat ik zo bot deed, ik verwacht alleen geen hoog arrogante personen op mijn vriendenlijst, maar jij klinkt niet zo arrogant."


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Jayden

    Nouja , naar mijn mening had ik niets verkeerds gezegd tegen de jongen. Misschien kon ik wel enkele contacten sluiten met rijke stinkerds om aan geld te komen. Ik keek naar het meisje en tilde mijn schouders op. "In ruil..? Een kus van de juf." Ik grinnikte opnieuw en keek haar aan. "Nee, serieus, waar had je aan gedacht?" Mijn wenkbrauwen schoten in de lucht toen ze sorry zei tegen de rijkerd. Nouja, misschien wilde ze slijmen om een gouden ring te kunnen bemachtigen ofzo. Uit vriendelijkheid zou ze het vast niet doen..

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 20:39 ]


    And I hope.. we'll meet again..

    Piper
    Ik grinnikte even en begon te fluisteren. "In ruil daarvoor gooi jij van een van die rijke verwende meisjes de koffer inhoud in het zwembad, 's nachts zodat ze 's ochtends wakker wordt zonder make-up of kleren" ik grinnik even "Akkoord?"
    Oké het was best duivels maar het was vast erg lollig om te zien hoe een tutje ging flippen over haar natte koffer inhoud. Mijn blik verschoof zich naar het raam, de zon scheen nog steeds fel en we reden op een snelweg.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    [nee, hoeft niet :3 ]

    Brandon 'Bam'
    'Ik ben Piper, en jij bent?' ik was ondertussen alweer op de stoel achter ze gezakt en had mijn voeten op de stoel naast me gezet. Ik keek op en keek weer naar het meisje voor om te kijken of ze het tegen mij had. 'Sorry dat ik zo bot deed, ik verwacht alleen gaan hoog arrogante personen op mijn vriendelijst, maar jij klinkt niet zo arrogant.' met opgetrokken wenkbrauwen keek ik haar aan. 'ik vroeg je enkel of je wist Hoelaat we aankwamen, ik vroeg niet of je met me wilde trouwen.' ik snapte haar vriendelijst gedeelte niet echt. En hoe kon je weten of iemand arrogant was na zo'n vraag, ik begon er niet verder op in te gaan en stelde me voor. 'ik ben Bam.' stelde ik mezelf ook maar voor terwijl ik haar een glimlach schonk. Ik zei nooit mijn volledige of echte naam. Ik was gewoon Bam. Ik zetten mijn zonnebril die ik nog altijd op mijn neus had staan op de clep van mijn pet die ik nog altijd op mijn hoofd had en beet even op mijn lip uit gewoonte toen ze het over rijke mensen begonnen te hebben en koffers in het zwembad gooien. Echt serieus wat hadden hun tegen mensen met geld.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 20:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    Anthony 'Antz'
    Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat et een meisje naast me ging zitten. Ik zag haar lippen bewegen maar hoorde niet wat ze zij. Snel trok ik mijn oortje uit en keek ik echt naar haar op. 'sorry, wat zei je?' vroeg ik terwijl ik in mijn zakken naar mijn iPod zocht om deze vervolgens op stop te drukken. Als ik toch niet luisterde kon ik mijn batterij maar beter besparen. 'Ik ben trouwens Antz. Ik zette voor de zoveelste keer mijn zonnenbril meer in mijn haren en wreef wat in mijn ogen van het plots Belle licht. Ik was niets voor niets echt een avondmens.

    [ja sorry zit nu op werk en ik kan enkel posten in mijn pauzes dus ik ga niet zo snel. ]

    Geen idee of ze al zijn gearriveerd, ik loop een beetje achter steeds ;c

    Madeline 'Maddy'
    ''Sorry, wat zei je?'' vroeg hij, nadat hij zijn iPod wegstopte. Ik glimlachte. ''Ik ben Madeline.'' herhaalde ik.
    ''Ik ben trouwens Antz.'' zei hij, en ik knikte. ''Aangenaam.'' zei ik, en bekeek hem even toen hij zijn zonnebril in zijn haren zette.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Piper
    De jongen maakte even een rot opmerking over mijn reactie op zijn vraag, daarna stelde hij zich voor als Bam. Honderd-en-een opmerkingen over zijn naam schoten me te binnen maar ik besloot mijn mond te houden en knikte even naar Bam. "Als je me had gevraagd om te trouwen was je nu dood geweest, Bam" antwoordt ik onverschillig, eerlijk toegegeven zat er inderdaad een vlijmscherp zakmes in mijn tas, gewoon voor het geval dat, en anders kon het altijd nog met mijn blote handen.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 20:48 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    [nee er is net omgeroepen in de bus dat ze er bijna zijn. ]

    Anthony 'Antz'
    'Ik ben Madeline.' herhaalde ze nogmaals zodat ik het dit keer wel verstond. 'aangenaam.' zei ze waarna ik me ook had voorgesteld en ik zag hoe ze me even bekeek. Ook ik bekeek haar even. Gewoon om te kijken of ik aan haar kon zien of ze arm of rijk was. Maar ik was altijd al slecht geweest in dat soort dingen. En ergens interesseerde het me ook niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayden
    "Simsalabam, ik ben Jayden." Grinnik ik waarna ik vanuit mijn ooghoeken naar Piper knik ten teken dat ik akkoord ga met de deal. Ik keek een tel rond in de bus en vroeg me af wiens koffer het slachtoffer zou worden >:3


    And I hope.. we'll meet again..

    Yasmin

    'Ja, ik zou graag je proefkonijn zijn zelfs!' zei ik en ik keek hem even aan. 'Mooi, dan kan jij mooi zeggen wat ik met die hond moet doen, want waarschijnlijk verwaarloos ik dat beest meteen.' gaf ik blozend toe.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Brandon 'Bam'
    Ik schudden grijnzend mijn hoofd toen Piper haar mislukte bedreiging deed. Of ik daar echt bang van zou worden. 'Als ik dat zou doen niet alleen dood hoor. Ook gek in mijn hoofd.' even keek ik haar grijnzend aan en zette toen mijn zonnebril weer op en pakte mijn iPhone en logte in op twitter. ''als iemand zegt dat ik vooroordelen heb, zal ik diegene even voorstellen aan het meisje voor me." Tweete ik. en dit kwam van recht uit mijn hart.
    'simsalabam, ik ben Jayden.' hoorde ik de jongen zeggen. Ik keek even op en rolde met mijn ogen. Goh, wat had die jongen een humor.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Robin Daniel Hastings
    'Je bent nog steeds schattig als je bloost.' herhaalde ik mijn opmerking van eerder. 'Ik zal proberen je schouder niet nog erger te maken.' Ik kneep zacht in haar schouder. 'We moeten toch een hond met een arm iemand verzorgen? anders had ik gewoon al het werk voor je gedaan!'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Piper
    Ik rolde met mijn ogen toen Bam een iphone uit zijn zak toverde, ik had een goedkoop 10-euro prepaid telefoontje, zonder beltegoed. En dat ding had ik jaren geleden al zo hard laten vallen dat er een grote barst in het schermpje zat. Nutteloos ding, ik zag meteen dat Bam Jayden niet mocht aan zijn gezichts uitdrukking. '

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:23 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous