• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Whuuut! Zo vroeg? Succes morgenochtend een slaap lekker! x]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    ]Slaap lekker, ik ben er weer ]

    Jacky
    Ik hoorde ineens allemaal gelach. En watergeplons. Ik keek op en zag dat Jasper en Jane daar aan kwamen. Ik was even opgelucht, die twee zouden samen niets doen. Totdat ik zag hoe ze bezig waren. En ik woorden opving. Jasper zei dat jane lief was. En ze lachte samen. En ik kon het niet meer hebben. Hoe kon Jane dat doen? Notabene degene wie ik heb verteld dat mijn moeder overleden was. Dat ik haar had zien sterven. Ik wist niet meer wat ik er van moest denken. Maar ik wist wel wat ik moest doen. Ik klom de boom in, en zij zagen me niet. Gelukkig. Ik wilde niet dat ze me zagen. Jasper en Jane die beide dronken waren. Nu was het echt voorbij wist ik. Jasper had helemaal niets voor mij gevoeld. Nooit niet. Dit was 1 van mijn grootste fouten uit mijn leven. Jasper toe laten in mijn hart, om hem vervolgens mijn hart te laten vertrappen als een olifant met obesitas. Ik had me helemaal klein gemaakt in de boom. Ik wilde eigenlijk verdwijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Veel plezier!!!)
    Jasper:

    Lachend sloeg ik mijn armen om haar heen. "Tuurlijk ben je leuker dan een spaanse." Hikte ik en tekende met modder ´´Vanilla´ op haar wang. "Mar spaanse meiden zien er heel oed uit zonder kleren." ik probeerde rechtop te gaan zitten en keek even om me heen. "Maar oke, als ik een prins ben heb ik een prinses nodig. wil jij die dan zijn."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ OLIFANT MET OBESITAS! *ligt in een deuk* Jup mijn soort humor. Arme Jacky, maar Jane is dronken he, ze weet niet wat ze doet. Don't hate her.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    'Hoe weet jij hoe Spaanse eruit zien zonder kleren?' Daarna ging ik weer verder met de tekeningen. 'Klaar!' Trots bekijk ik het gezicht die vol met modder zit.'Ik wil ook een kroontje als prinses, anders is het oneerlijk!' De lach verdwijnt maar niet van mijn gezicht. 'Finnie is een slechte prins vergeleken met jou!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Japser:

    "Ik heb ooit een spaanse vriendin gehad." mompel ik. "Zij was pretty much......" ik stopte even mijn zin. "Ja." Ik ging dat soort niet dronken op een camping lopen schreeuwen. Ik tekende een kroontje en klapte in mijn handen. "Nu zijn we een prins en een prinses." Lachte ik en kroop uit de modder. "Ik ben vies, ik moet douche." Besloot ik en knikte even. Daarna zwaaide ik vrolijk. uiteindelijk hielp ik haar toch eerst uit de modder.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik weet ook niet hoe ik erop kwam xd. Maar ik wilde een zware olifant. En olifant met gewichten van 20 kilo op zijn rug, dat klinkt minder leuk :3]

    Jacky
    Ze hadden erg veel lol samen, en ik hoorde dingen die ik niet wilde horen. Ik drukte mijn oren dicht. En sloot alles buite. Net zoals vroeger. Het geluid stierf weg, maar wanneer ze lachtte hoorde ik dat toch nog zachtjes jennend in mijn oor. Ik wilde het uitschreeweun, maar ik hield mijn mond. In mijn hoofd neuriëde ik kalmerende liedjes. hoorbaar voor mij, niet hoorbaar voor de rest. En ik bleef daar maar zitten in die boom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Jaa douchen!' Ik haak mijn arm om die van Jasper en probeer net in een rechte lijn te lopen, wat me voor geen meter lukt. Met mijn hand doe ik de Bestrix-zwaai na, die wel lukt. We komen bij de douches aan. 'Als mijn kroontje weg is, ben ik dan nog steeds jouw prinses?' vraag ik en zet de douche aan. Ik ga er nog niet onder staan, ik wil eerst zijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 23:10 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ghehhe, hij heet Jasper, niet Vincent :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    De weg naar de douche ging erg goed. "Tuurlijk kroon of geen kroon, een prinses zal zal je blijven." Lachte ik en ga haar een knuffel. "Maar wel mijn prinsesje." Zei ik erachteraan en knikte overdreven. "Finn moet maar met iemand anders trouwen. Jij bent te goed voor hem." Zeg ik en maak een buiging. "Gaat u voor, schoonheid."

    (Als ik soms 5 min. ofline ben is het omdat ik moet hidden.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Whooops, al aangepast.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    Vrolijk stapte ik onder de douche en maakte mijn gezicht schoon. 'Een niet Spaanse heeft anders ook een heel mooi lijf hoor!' Giechelend trek ik mijn rokje en topje uit. Mijn onderbroek en bh houd ik nog wel aan. 'Told ya!' Lachend richt ik de dtraal op hem, wat ik vanmiddag ook bij Jacky deed, waardoor hij ook helemaal nat wordt. Als ik de straal weer op mezelf richt begin ik te zingen. 'It's raining man! Halleluja it's raining man! Amen!' Dan begin ik weer aan het volgende lied. 'Ay ay ay, ay ay ay, let it rain over mee!' Meerdere liedjes net als drze volgen, terwijl ik de douchekop als microfoon gebruik om Jappie een prive optreden te geven.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Vincent houd al van Julie)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ach, het kan erger Anne, ik had dan weleens datk op Jasper ging reageren, en in plaats van Jacky opschreef als dikgedrukt, Jasper xd. Dat faalt pas.]
    Jacky
    Ze waren weggelopen samen, richting de douches. Ik had zowat moordneigingen hiero, wat ik natuurlijk niet echt meende. Ik bleef maar gewoon zitten in de boom, waar ik zat. Ik keek omhoog waar een uil zachtjes oe'oede. Uilen waren mijn lievelingsdieren, samen met zebra's. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Of ik in de tent moest gaan liggen, hier moest blijven, whatever. Het was al nacht. Ik dacht rond een uur of 2, 3. Ik besloot om toch maar even langs de tent te gaan. Ik verruilde mijn jurkje en legging voor een broek en trui en dezelfde sneakers trok ik weer aan. Ik pakte mijn slaapzak, trok die mee naar buiten, en ging er samen mee in de boom zitten. Tot ik besloten had, zou ik het in iedergeval niet koud hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En zelfs wanneer Jane aan Jacky even denkt, baf, denkt ze niets.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.