• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (OMJ, we gaan uit mensen.)

    Lars:

    Ik schudde mijn hoofd en zei wat tegen het meisje. Daarna stond ik op, zwaaide naar haar en liep naar Jacky. "kom op dan gaan we." Riep ik blij en liep vast een stukje vooruit. "Hoe was jouw dag? aangezien ik je al de hele dag niet gezien had." Zei ik lachend en zwaaide even naar de rest.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Jane had sorry gezegt tegen Felicia. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    {aangepast]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik lachte zachtjes en liep naar Felicia toe. "Ongeduldigheid staat je niet Babe" fluisterde ik in haar oor waarna ik een zacht kusje op haar kaaklijn drukte. Ik legde mijn handen om haar middel en trok haar een stukje naar me toe.

    Megan

    Ik slaakte een gilletje en sprong in de lucht, "Geef me 5 minuten !" riep ik. Ik rende naar de tent en trok het jurkje aan dat ik altijd voor uitgaan aandeed. Niet altijd natuurlijk. Argh, je snapt me wel. Ik deed mijn schoenen aan en haalde mijn make-up tasje boven. Ik deed wat mascara aan en lipgloss. Ik stak een grote speld in mijn haar zodat mijn frou naar achteren zat en stapte het tentje onhandig uit. "Goed ik ben klaar".

    Jacky
    'Mijn dag,' begon ik aarzelend. Ik dacht terug aan Jane die boos werd, ik die huilend wegrende, Jasper die bezorgd was, en Felicia die ik getroost heb. Die erg huilde, waar ik de reden niet van weet. 'die was druk.' besloot ik diplomatisch te zeggen. 'En jij hebt ook bijgekletst met iemand dus.' zeg ik tegen Lars. We kwamen bij de andere aan, en alleen Megan kwam ook aan. 'Dan kunnen we vertrekken.' zeg ik lachend, en ga naast Jasper lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Ook hallo.' zei ik toen ik me omdraaide en naar hem glimlachtte. 'En, was het gezellig bij Jane?' vroeg ik zachtjes. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en drukte snel een kusje op zijn lippen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Nee" zei ik serieus, "Als iemand een onderbroek van iemand anders op je hoofd zet, kan je niet echt zeggen dat het gezellig was". Ik plantte mijn lippen zachtjes op de hare en liet ze toen weer los, "Laten we gaan, mevrouwtje Ongeduld" grijnsde ik.

    Jane
    Ik stond ondertussen nog steeds naast Austin en Felicia. Ik vond de opmerking van Austin echt niet leuk. 'Fijn dat je het net zo leuk vond als ik,' snauw ik en ga naast Megan lopen. Sinds de eerste dag heb ik haar niet meer gesproken. 'Dus, is het een beetje gezellig hier?' vraag ik maar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    Ik zuchtte door Jane's opmerking. 'En dat bied dan haar zogenaamde echte excuses aan.' zei ik zachtjes. Ik was blij dat Austin het niet leuk had gehad met haar, het klinkt heel erg bitchy, maar ik moet er niet aan denken dat hij me dadelijk dumpt voor haar. 'Dus, kan jij eigenlijk wel dansen?' zei ik plagend en ik grijnsde naar hem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik keek even naar Jane. Dat had ze nu toch wel kunnen verwachten ?! Niemand van het leuk om iemand anders onderbroek op zijn hoofd te hebben. Ik richtte mijn blik weer op Felicia, "Maybe" zei ik met dezelfde mysterieuze blik in mijn ogen. Ondertussen waren we al aan het lopen.

    Megan

    Ik keek naar Jane en haalde mijn schouders op, "Valt mee" mompelde ik. Ik keek voor me uit en trok mijn kleedje een beetje op, "Ik voel me nogal eenzaam" zei ik met een pruillipje.

    Jacky
    'Ik heb er echt zin in,' deel ik in de groep mee. Ik was van plan om helemaal los te gaan. Natuurlijk niet te veel drank enzo, maar weer dansen. Ik had al eventjes niet meer gedanst bij een disco. Maar dat gevoel raak je niet zo maar kwijt. Ik hield van dansen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Ik ook!' zei ik tegen Jacky. Ik keek naar mijn voeten die nu al pijn deden, waarom had ik ook alweer hakken aangedaan? Nou ja, dansen moest wel lukken. 'Maybe.' zei Austin op de vraag of hij kon dansen en hij keek me even mysterieus aan. 'Dat word dus laten zien dadelijk he!' zei ik lachend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Ik draaide me om naar Felicia. 'Die excuses meende ik echt.' Het is ook echt waar, ik heb nooit gewild dat iemand mij niet mag. Zo gemeen was ik toch ook niet? Ik heb inderdaad dingen gezegt die niet aardig waren, maar om dan zo te reageren? Austin en Felicia zijn de eersten sinds jaren die boos op me zijn. 'Nu voel ik me schuldig, sorry dat ik niet meer met je heb gepraat. Geloof me, vanavond haal ik dat allemaal in.' De tweedde keer dat ik sorry moet zeggen. Hopelijk draaien Felies en Austin nog wel bij en accepteerd Megan wel mijn excuses.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Ik liep bij Jasper vandaan en ging bij Austin en Felicia lopen. 'Al pijn in je voeten?' vraag ik grijnzend aan Felicia. Ik hield van mijn sneakers, dus trok ze ook onder mijn jurkje aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'En hoe.' zuchtte ik. 'Maar geloof me, ik ga dansen met je hoor!' zei ik vrolijk. Ik keek naar haar voeten, zij was veel slimmer geweest om sneakers aan te trekken. Ik had er ook nog over nagedacht, maar had me toch bedacht omdat ik mijn jurkje aan zou trekken en dat zou niet zo mooi staan, plus, ik zou eindelijk wat langer lijken dan de 1.60 die ik werkelijk was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.