• Schrijfwedstrijd Russia


    Ik heb toestemming van Yoda.

    Wat is precies de bedoeling?


    Ik geef een opdracht en jullie krijgen ongeveer een dag of 14 om deze te schrijven hoewel dit dankzij vakanties kan variëren. Daarna zal ik alle inzendingen beoordelen [de tijd die daar voor nodig is hangt ook van vakanties af, maar ik doe mijn best] en komen zowel die beoordelingen als de uitslag online te staan. Ook zal ik de afvallers bekend maken. De mensen die door de eerste drie rondes heen zijn gekomen, kunnen de rest van de opdrachten maken zonder af te vallen. Na de laatste opdracht zal de top drie worden samengesteld die naast de eer ook prijzen zullen ontvangen.

    Wat ontvangen de winnaars?


    • De persoon die op de 3e plaats eindigt ontvangt naast de eer 5 credits en zijn of haar naam zal met trots twee weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 2e plaats eindigt ontvangt naast de eer 12 credits en zijn of haar naam zal met trots drie weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 1e plaats eindigt, onze winnaar, ontvangt naast eer en eeuwige roem 20 credits en zijn of haar naam zal met trots vier weken op mijn profiel pronken.

    Hoe zit het met uitstel?


    Uitstel kan je minimaal een dag van te voren met geldige reden aanvragen, dus niet op de dag zelf of na de deadline. Het maximale aantal dagen uitstel dat je krijgen kan zal verschillen, afhankelijk van hoeveel tijd jij zelf nodig denkt te hebben. Het zal zeker niet veel langer dan vijf à zes dagen zijn. [Zelf ga ik ook op vakantie, dus ik heb er heus begrip voor, maar ik wil mijn best doen om tussen mijn vakanties door alles na te kijken.]

    Waar ga ik op letten:


    • Spelling/grammatica/interpunctie
    • Geloofwaardigheid/originaliteit
    • De opdracht zelf (of je je er aan hebt gehouden)
    • Het verhaal zelf

    Verder wordt er natuurlijk ook gelet op:


    • Het minimaal aantal woorden van de opdracht

    Ook belangrijk:


    • Geef verandering van username altijd in het topic aan
    • Vraag alsjeblieft op tijd om uitstel
    • Zet je opdracht in een story en stuur de link OF naar mij via een pb, OF zet het in het topic
    • Bij de beoordeling worden ook tips gegeven
    • Commentaar op mijn commentaar is welkom, maar graag wel op een normale manier
    • Alleen Nederlandse inzendingen


    Story met opdrachten en beoordelingen.

    DE UITSLAG

    3. Yognaught
    2. LittleMixer
    1. freestyle

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:24 ]


    Intersectional feminist

    Als er iets mis is met de links die ik heb gestuurd, laat het me zo snel mogelijk weten.


    Intersectional feminist

    De link doet het bij mij niet ;x
    Ik kan 'm niet openen

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:27 ]


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    De link doet het bij mij niet ;x
    Ik kan 'm niet openen


    Ik heb 'm nog een x gestuurd, lukt het nu wel?


    Intersectional feminist

    Mijn link doet het ook niet...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Overzicht:

    freestyle: 9,9
    PeregrinTook: 9,9
    Ivan: 9,4
    Yognaught: 7,8
    xBritta: 7,6
    Artistique: 7,6
    Eevee: 5,9
    AdoreMalfoy: 5,7
    Tika18: 5,6

    NOTE: Omdat er iets mis is gegaan bij het beoordelen van het onderdeel grammatica/spelling/interpunctie, krijgen jullie allemaal 0,3 punten er bij, behalve als ik zeker weet dat bij jullie dit niet opgaat.


    Intersectional feminist

    Russia schreef:
    Overzicht:

    freestyle: 9,9
    PeregrinTook: 9,9
    Ivan: 9,4
    Yognaught: 7,8
    xBritta: 7,6
    Artistique: 7,6
    Eevee: 5,9
    AdoreMalfoy: 5,7
    Tika18: 5,6

    NOTE: Omdat er iets mis is gegaan bij het beoordelen van het onderdeel grammatica/spelling/interpunctie, krijgen jullie allemaal 0,3 punten er bij, behalve als ik zeker weet dat bij jullie dit niet opgaat.


    Volgens mij 0.3 heb je die bij dat overzicht:
    freestyle: 9,9
    PeregrinTook: 9,9
    Ivan: 9,4
    Yognaught: 7,8
    xBritta: 7,6
    Artistique: 7,6
    Eevee: 5,9
    AdoreMalfoy: 5,7
    Tika18: 5,6
    Al opgeteld, want 9.9 plus 0.3 gaat niet?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mijn excuses voor het ongemak. Okay, dat klink heel standaard, maar ik meen het. Ik heb bij het grammatica onderdeel sommige dingen verkeerd gedaan. Toch zijn er 3 beoordelingen die sowieso kloppen. De rest heeft allemaal de voordeel van de twijfel gekregen.

    Overigens gaan dezelfde mensen die met de 'vorige' cijfers doorgingen nu ook door.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 17:37 ]


    Intersectional feminist

    PeregrinTook schreef:
    (...)

    Volgens mij 0.3 heb je die bij dat overzicht:
    freestyle: 9,9
    PeregrinTook: 9,9
    Ivan: 9,4
    Yognaught: 7,8
    xBritta: 7,6
    Artistique: 7,6
    Eevee: 5,9
    AdoreMalfoy: 5,7
    Tika18: 5,6
    Al opgeteld, want 9.9 plus 0.3 gaat niet?


    Ik heb het opnieuw aangepast, omdat ik me besefte dat

    1. 0,3 best veel is als je er (bijna) niet voor bent afgerekend.
    2. Er 3 beoordelingen zijn die sowieso kloppen op dat gebied, omdat een vriend van mij die heeft gecheckt.


    Jouw cijfer is al aangepast. Jij bent van een 9,4 naar een 9,9 gegaan, dus het lijkt misschien wat vreemd om je nu een 10,2 te geven of iets in die richting.

    De nieuwe cijfers zijn - en sorry dat het WEER anders is, wow ik faal hier echt in - :

    freestyle: 9,9
    PeregrinTook: 9,9
    Ivan: 9,3
    Yognaught: 7,5
    xBritta: 7,5
    Artistique: 7,5
    Eevee: 5,9
    AdoreMalfoy: 5,6
    Tika18: 5,3

    Ja, ik zie ook dat dit nogal verschilt met wat de 2e versie cijfers was, maar ik heb nog even alles door gekeken en volgens mij is dit realistischer. Als iemand van jullie het echt niet met me eens is, zeg het maar gewoon. Kijk, ik wil het best WEER aanpassen, maar het maakt niks uit voor wie door is en wie niet.


    Intersectional feminist

    Wat maken die cijfers uit? (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    Wat maken die cijfers uit? (':


    Kijk, voor sommigen maakt het wel uit. Aan de ene kant kan ik best snappen dat je nou wel het goede cijfer wilt hebben, want tja, dat verdien je, maar aan de andere kant maakt het eerlijk gezegd inderdaad helemaal niks uit. Elf mensen hebben niks ingeleverd/zich uitgeschreven en twee mensen zijn simpelweg neit door naar de volgende ronde en dat verandert niet. Toch vind ik het wel jammer dat ik het niet gelijk goed heb gedaan, dus vandaar dat ik probeer de boel een beetje te saven. Het is meer stressen dan ik van te voren had gedacht, dit alles organiseren, maar ik vind het stiekem wel heel erg leuk om te doen :x


    Intersectional feminist

    Kijk het ging niet om die van mij, ik wist dat die van mij al veranderd was. Het maakte mij niet zo veel uit, ik wilde alleen je vertellen dat de dingen díe ik had opgeschreven wel goed waren :).
    Ik was al blij met die 9.4 hoor. Maar een 9.9. 0__0
    Woow :D


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    PeregrinTook schreef:
    Kijk het ging niet om die van mij, ik wist dat die van mij al veranderd was. Het maakte mij niet zo veel uit, ik wilde alleen je vertellen dat de dingen díe ik had opgeschreven wel goed waren :).
    Ik was al blij met die 9.4 hoor. Maar een 9.9. 0__0
    Woow :D


    Oh, die verdiende je, hoor :3 Ik sta echt te kijken van het talent van iedereen hier, serieus!


    Intersectional feminist

    Russia schreef:
    (...)

    Oh, die verdiende je, hoor :3 Ik sta echt te kijken van het talent van iedereen hier, serieus!


    Me 2, ik las wat van die verhalen en ik dacht echt : o mijn god :o

    Mijn lerares Nederlands en mijn oma zeggen de hele tijd dat ik iets naar een uitgever moet sturen, maar daar ben ik te slecht voor vind ik zelf. Hoewel het wel een droombaan is. -Jammer dat je er zo weinig mee verdient-. Ik heb een plannetje voor de volgende opdracht...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    PeregrinTook schreef:
    (...)

    Me 2, ik las wat van die verhalen en ik dacht echt : o mijn god :o

    Mijn lerares Nederlands en mijn oma zeggen de hele tijd dat ik iets naar een uitgever moet sturen, maar daar ben ik te slecht voor vind ik zelf. Hoewel het wel een droombaan is. -Jammer dat je er zo weinig mee verdient-. Ik heb een plannetje voor de volgende opdracht...


    Om eerlijk te zijn heb jij er zeker wel het talent voor. Geloof me, ik vind jouw inzending al beter dan al die Francine Oomen boeken bij elkaar, eigenlijk. :x


    Intersectional feminist

    Ik ben best teleurgesteld over mezelf met een 7.6 (begrijp me niet verkeerd, het is echt heel goed), maar iedereen zegt dat ik heel goed schrijf, en ze zeggen altijd dat ik er echt iets mee moet gaan doen...
    Maarja, ik probeer de volgende opdracht wel beter te doen!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.