• Schrijfwedstrijd Russia


    Ik heb toestemming van Yoda.

    Wat is precies de bedoeling?


    Ik geef een opdracht en jullie krijgen ongeveer een dag of 14 om deze te schrijven hoewel dit dankzij vakanties kan variëren. Daarna zal ik alle inzendingen beoordelen [de tijd die daar voor nodig is hangt ook van vakanties af, maar ik doe mijn best] en komen zowel die beoordelingen als de uitslag online te staan. Ook zal ik de afvallers bekend maken. De mensen die door de eerste drie rondes heen zijn gekomen, kunnen de rest van de opdrachten maken zonder af te vallen. Na de laatste opdracht zal de top drie worden samengesteld die naast de eer ook prijzen zullen ontvangen.

    Wat ontvangen de winnaars?


    • De persoon die op de 3e plaats eindigt ontvangt naast de eer 5 credits en zijn of haar naam zal met trots twee weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 2e plaats eindigt ontvangt naast de eer 12 credits en zijn of haar naam zal met trots drie weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 1e plaats eindigt, onze winnaar, ontvangt naast eer en eeuwige roem 20 credits en zijn of haar naam zal met trots vier weken op mijn profiel pronken.

    Hoe zit het met uitstel?


    Uitstel kan je minimaal een dag van te voren met geldige reden aanvragen, dus niet op de dag zelf of na de deadline. Het maximale aantal dagen uitstel dat je krijgen kan zal verschillen, afhankelijk van hoeveel tijd jij zelf nodig denkt te hebben. Het zal zeker niet veel langer dan vijf à zes dagen zijn. [Zelf ga ik ook op vakantie, dus ik heb er heus begrip voor, maar ik wil mijn best doen om tussen mijn vakanties door alles na te kijken.]

    Waar ga ik op letten:


    • Spelling/grammatica/interpunctie
    • Geloofwaardigheid/originaliteit
    • De opdracht zelf (of je je er aan hebt gehouden)
    • Het verhaal zelf

    Verder wordt er natuurlijk ook gelet op:


    • Het minimaal aantal woorden van de opdracht

    Ook belangrijk:


    • Geef verandering van username altijd in het topic aan
    • Vraag alsjeblieft op tijd om uitstel
    • Zet je opdracht in een story en stuur de link OF naar mij via een pb, OF zet het in het topic
    • Bij de beoordeling worden ook tips gegeven
    • Commentaar op mijn commentaar is welkom, maar graag wel op een normale manier
    • Alleen Nederlandse inzendingen


    Story met opdrachten en beoordelingen.

    DE UITSLAG

    3. Yognaught
    2. LittleMixer
    1. freestyle

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:24 ]


    Intersectional feminist

    @Hierboven: don't be :]. Ik heb ook wel eens in een schrijfwedstrijd in een verleden zoiets gehad van: hmm, een 7.(nogwat, ben het cijfer vergeten) valt me een beetje tegen, maar in the end gaat het ook om hoe je je eigen stijl vindt ^^. Ik zou deze wedstrijd dan ook voornamelijk vanuit een ander win-perspectief bekijken, namelijk de comments die je krijgt om beter te worden en jezelf te trainen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ooit meegedaan aan een wedstrijd toen had ik een 4.5, dus don´t be afraid.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    AAAH, teveel inspiratie voor opdracht 2 :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    There's no such thing as too much inspiration, is there? :3

    En ja, ik herken dat gevoel van teleurstelling best wel, maar let's face it, er zijn altijd wel verbeterpunten. Kijk, ik begon echt als een kneusje. Ik vond schrijven echt heel erg leuk om te doen & vond het leuk om mee te doen aan wedstrijden. Ik moet zeggen dat ik dankzij die wedstrijden echt veel beter ben gaan schrijven en daardoor heb ik er ook ooit een gewonnen, terwijl ik bij andere wedstrijden er na de eerste of tweede ronde al uit lag. Het helpt echt, althans, mij helpt het om mee te doen aan wedstrijden. Ik heb daar meer van geleerd dan al die shit op school die ze je bij Nederlands proberen uit te leggen & dat overdrijf ik niet eens :3

    En trouwens, het is echt niet zo dat ieder cijfer onder de 8 wil zeggen dat je faalt in schrijven of toevallig in die opdracht. Misschien is degene die beoordeelt [gnagna] gewoon heel streng bezig [of heeft zin om te mierenneuken], misschien is er 1 soort fout die je vaker maakt... Als je er eenmaal ooit puntenaftrek voor hebt gekregen, doe je het nooit meer fout. Ten minste, dat is mijn ervaring (:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:38 ]


    Intersectional feminist

    Bedankt allemaal!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    PeregrinTook -> Alladin


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Heeft iedereen de link kunnen openen? Zijn er nog vragen?
    Laat het me uiterlijk vrijdag weten :x


    Intersectional feminist

    Voor mij is alles duidelijk!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Yeah :]. Of 16+ scenes zijn toegestaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Yeah :]. Of 16+ scenes zijn toegestaan.


    Mij best. Tenzij m'n moeder ineens mijn Q account gaat overnemen of zo, maar ik zie dat niet gebeuren :x

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 19:40 ]


    Intersectional feminist

    I smell the sweet scent of corruption :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    I smell the sweet scent of corruption :D.


    Ghehe. (A)


    Intersectional feminist

    dat wil ik niet. te zoet. haah xd


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    dat wil ik niet. te zoet. haah xd


    Geef ze dan maar aan mij :3


    Intersectional feminist