• Schrijfwedstrijd Russia


    Ik heb toestemming van Yoda.

    Wat is precies de bedoeling?


    Ik geef een opdracht en jullie krijgen ongeveer een dag of 14 om deze te schrijven hoewel dit dankzij vakanties kan variëren. Daarna zal ik alle inzendingen beoordelen [de tijd die daar voor nodig is hangt ook van vakanties af, maar ik doe mijn best] en komen zowel die beoordelingen als de uitslag online te staan. Ook zal ik de afvallers bekend maken. De mensen die door de eerste drie rondes heen zijn gekomen, kunnen de rest van de opdrachten maken zonder af te vallen. Na de laatste opdracht zal de top drie worden samengesteld die naast de eer ook prijzen zullen ontvangen.

    Wat ontvangen de winnaars?


    • De persoon die op de 3e plaats eindigt ontvangt naast de eer 5 credits en zijn of haar naam zal met trots twee weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 2e plaats eindigt ontvangt naast de eer 12 credits en zijn of haar naam zal met trots drie weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 1e plaats eindigt, onze winnaar, ontvangt naast eer en eeuwige roem 20 credits en zijn of haar naam zal met trots vier weken op mijn profiel pronken.

    Hoe zit het met uitstel?


    Uitstel kan je minimaal een dag van te voren met geldige reden aanvragen, dus niet op de dag zelf of na de deadline. Het maximale aantal dagen uitstel dat je krijgen kan zal verschillen, afhankelijk van hoeveel tijd jij zelf nodig denkt te hebben. Het zal zeker niet veel langer dan vijf à zes dagen zijn. [Zelf ga ik ook op vakantie, dus ik heb er heus begrip voor, maar ik wil mijn best doen om tussen mijn vakanties door alles na te kijken.]

    Waar ga ik op letten:


    • Spelling/grammatica/interpunctie
    • Geloofwaardigheid/originaliteit
    • De opdracht zelf (of je je er aan hebt gehouden)
    • Het verhaal zelf

    Verder wordt er natuurlijk ook gelet op:


    • Het minimaal aantal woorden van de opdracht

    Ook belangrijk:


    • Geef verandering van username altijd in het topic aan
    • Vraag alsjeblieft op tijd om uitstel
    • Zet je opdracht in een story en stuur de link OF naar mij via een pb, OF zet het in het topic
    • Bij de beoordeling worden ook tips gegeven
    • Commentaar op mijn commentaar is welkom, maar graag wel op een normale manier
    • Alleen Nederlandse inzendingen


    Story met opdrachten en beoordelingen.

    DE UITSLAG

    3. Yognaught
    2. LittleMixer
    1. freestyle

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:24 ]


    Intersectional feminist

    Thanks. Ik heb al 3 beoordelingen af, Ivan en Arstistique [eventueel] moeten nog inleveren.


    Intersectional feminist

    Heb je mijn beoordeling al?
    Ik ben zo nieuwsgierig!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik schrijf me sowieso uit, want mijn vriendin zit nu naast me, gaat bij ons eten en blijft hier tot tien uur 's avonds.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    Ik schrijf me sowieso uit, want mijn vriendin zit nu naast me, gaat bij ons eten en blijft hier tot tien uur 's avonds.


    Okay, veel plezier :3


    Intersectional feminist

    LittleMixer schreef:
    Heb je mijn beoordeling al?
    Ik ben zo nieuwsgierig!


    Yup, ik heb 'm. Ivan heeft nog de kans in te leveren tot vannacht, dus je zal nog even moeten wachten c:


    Intersectional feminist

    ARRRGH. Ik heb m'n username van Russia naar Loniless veranderd en dat was NIET de bedoeling, aangezien Loniless een niet bestaand woord is. Ik dacht er niet bij na en in de plaats van 'Loneliness' te typen, typte ik dit. Shit.


    Intersectional feminist

    Oh, dat is heel vervelend!
    Nu moet je een maand wachten!
    En oh god, ij wil mijn beoordeling zo graag!
    Vooral omdat het de laatste is!
    Kan je niet wat verklappen? (;


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Nee, nee, nee, ik ga lekker niks verklappen c:
    Ik moet trouwens verplicht meedoen aan een talentenjacht. Iemand enig idee wat ik kan gaan doen? [Geen zingen, want daar faal ik nogal in]


    Intersectional feminist

    Loniless schreef:
    ARRRGH. Ik heb m'n username van Russia naar Loniless veranderd en dat was NIET de bedoeling, aangezien Loniless een niet bestaand woord is. Ik dacht er niet bij na en in de plaats van 'Loneliness' te typen, typte ik dit. Shit.


    Zal ik eerder zijn, ik las het als loneliness nu je het zegt, zie ik het ook! (': En het klinkt ook nog wel leuk! :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)

    Zal ik eerder zijn, ik las het als loneliness nu je het zegt, zie ik het ook! (': En het klinkt ook nog wel leuk! :3


    Haha, bedankt c:


    Intersectional feminist

    Loniless schreef:
    (...)

    Yup, ik heb 'm. Ivan heeft nog de kans in te leveren tot vannacht, dus je zal nog even moeten wachten c:

    Ik heb het - as you know - niet kunnen redden. Ben op vakantie en was wel bezig met schrijven, maar ben pas rond een uur of 12 teruggekomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Ik heb het - as you know - niet kunnen redden. Ben op vakantie en was wel bezig met schrijven, maar ben pas rond een uur of 12 teruggekomen.


    Ik begrijp het en hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad c:


    Intersectional feminist

    WAAAH IK BEN ZO FUCKING BLIJ.
    -off topic, maar whatever-
    Ik heb dit afgelopen schooljaar FCE examen gedaan en ben fucking geslaagd met een fucking A! WHOOPWHOOP. Sorry, ik ben vrolijk, ghehe. Ik was zo zenuwachtig, echt hoor :x

    --

    Anyway, ik ga zometeen de uitslag & beoordelingen online zetten.


    Intersectional feminist

    Komen de beoordelingen dan online? (;


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Yeah!
    GEFELICITEERD! Hou een feestje (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.