• Schrijfwedstrijd Russia


    Ik heb toestemming van Yoda.

    Wat is precies de bedoeling?


    Ik geef een opdracht en jullie krijgen ongeveer een dag of 14 om deze te schrijven hoewel dit dankzij vakanties kan variëren. Daarna zal ik alle inzendingen beoordelen [de tijd die daar voor nodig is hangt ook van vakanties af, maar ik doe mijn best] en komen zowel die beoordelingen als de uitslag online te staan. Ook zal ik de afvallers bekend maken. De mensen die door de eerste drie rondes heen zijn gekomen, kunnen de rest van de opdrachten maken zonder af te vallen. Na de laatste opdracht zal de top drie worden samengesteld die naast de eer ook prijzen zullen ontvangen.

    Wat ontvangen de winnaars?


    • De persoon die op de 3e plaats eindigt ontvangt naast de eer 5 credits en zijn of haar naam zal met trots twee weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 2e plaats eindigt ontvangt naast de eer 12 credits en zijn of haar naam zal met trots drie weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 1e plaats eindigt, onze winnaar, ontvangt naast eer en eeuwige roem 20 credits en zijn of haar naam zal met trots vier weken op mijn profiel pronken.

    Hoe zit het met uitstel?


    Uitstel kan je minimaal een dag van te voren met geldige reden aanvragen, dus niet op de dag zelf of na de deadline. Het maximale aantal dagen uitstel dat je krijgen kan zal verschillen, afhankelijk van hoeveel tijd jij zelf nodig denkt te hebben. Het zal zeker niet veel langer dan vijf à zes dagen zijn. [Zelf ga ik ook op vakantie, dus ik heb er heus begrip voor, maar ik wil mijn best doen om tussen mijn vakanties door alles na te kijken.]

    Waar ga ik op letten:


    • Spelling/grammatica/interpunctie
    • Geloofwaardigheid/originaliteit
    • De opdracht zelf (of je je er aan hebt gehouden)
    • Het verhaal zelf

    Verder wordt er natuurlijk ook gelet op:


    • Het minimaal aantal woorden van de opdracht

    Ook belangrijk:


    • Geef verandering van username altijd in het topic aan
    • Vraag alsjeblieft op tijd om uitstel
    • Zet je opdracht in een story en stuur de link OF naar mij via een pb, OF zet het in het topic
    • Bij de beoordeling worden ook tips gegeven
    • Commentaar op mijn commentaar is welkom, maar graag wel op een normale manier
    • Alleen Nederlandse inzendingen


    Story met opdrachten en beoordelingen.

    DE UITSLAG

    3. Yognaught
    2. LittleMixer
    1. freestyle

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:24 ]


    Intersectional feminist

    Artistique schreef:
    (...)

    CHANTAGE! Zal ik ze komen brengenn -wbw-


    Doe dat ;D


    Intersectional feminist

    Okay folks,
    ik vertrek morgenochtend & ga er van uit dat hier alles goed komt :3
    Zorg dat je uiterlijk de 20e je inzending stuurt, in het topic of via pb/gb. Geen uitstel mogelijk. Het topic wordt - duhh - niet geupdate tot de 21e & ik zal m'n best doen alles af te krijgen. Ik zal wel moeten, aangezien ik de 22e weer vertrek :3
    Heel veel succes & plezier c:
    Love you guys. :x

    Ps. Jullie mogen de donuts ook naar mijn vakantieadres brengen, hoor.


    Intersectional feminist

    Oe, ik moet snel verder! :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    As woensdag ga ik 5 weken (of 4) op vakantie en ik heb geen tijd om voor woensdag wat in te leveren, sorry. Dan ga ik het afraffelen en dat vind ik echt niet fijn.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Heyah, ik heb ongeveer 10 minuten internet weten te regelen :3
    Ik ga niet nu al beginnen met de beoordelingen, maar ik wilde gewoon even kijken of jullie het nog redden :3

    @ Alladin

    - barst in snikken uit -
    Jammer, maar ik begrijp het wel. Veel plezier op vakantie :3


    @ De rest

    Alles nog goed? Leven jullie nog?

    X


    Intersectional feminist

    Ja!
    Hoe is het daar? (:
    Beter weer als hier?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    @Russia
    Ik leef nog, maar zonder inspiratie -__-


    ' Nyctophilia '

    Fijn om te horen dat jullie nog leven :3
    Nou, het regent hier ook nogal veel, maar ach :3
    Ik ga nu aan de 2e beoordeling beginnen, zodat ik zondag minder hoef te doen.
    Succes c:


    Intersectional feminist

    Oke zal proberen die shit af te krijgen, maar ben zelf ook op vakantie nu.


    No growth of the heart is ever a waste

    xBritta


    > LittleMixer


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Het spijt me. Ik moet me uitschrijven er zijn wat dingen tussen door gekomen en ik heb de opdracht niet af kunnen krijgen. Het kan zijn dat je vanavond toch nog iets ziet verschijnen, maar ga er maar vanuit dat ik stop.. :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik zal me dan ook moeten uitschrijven want ik kreeg absoluut geen inspiratie voor deze opdracht :x. Sorry!


    ' Nyctophilia '

    Dus folks,
    ik ben een dag eerder dan gepland terug gekomen, maar zie nu dat er maar4 deelnemers overblijven. Dat betekent dus dat dit de laatste opdracht was, aangezien we nu niet meer verder kunnen. Ik ga alles beoordelen [ik heb er al 2 af] zodra iedereen die nog over is iets heeft ingeleverd & dan krijgt de top 3 dus hun prijzen.

    Ik vind het jammer dat de wedstrijd vroegtijdig moet stoppen, maar ik snap het aan de andere kant wel. Heel erg bedankt allemaal voor jullie deelnamen, ik heb er echt van genoten & hopelijk jullie ook :3

    Voor de duidelijkheid:
    - De beoordelingen + uiteindelijke uitslag komen waarschijnlijk morgen of misschien zelfs vanavond al online te staan.
    - De top 3 ontvangt prijzen & eer.
    - Ik hou van jullie. Ja, dat is ook belangrijk, ja (:

    Fijne vakantie iedereen & take care!

    Janneke.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 15:33 ]


    Intersectional feminist

    Opdracht 2 ! (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.