• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    Ik doofde de laatste fakkel en boog voor mijn vrienden. Een brede lach kwam op mijn gezicht toen ik ze hoorde klappen en juichen. 'Doe het nog eens!' riepen ze en ik schudde lachend mijn hoofd. 'Een ander keer,' antwoordde ik. Ik pakte mijn shirt op van het gras en liet die hangen over mijn schouders. 'Ik ben er van door!' riep ik naar mijn vrienden en ik liep weg, richting huis. Achter me hoorde ik ze nog doei roepen.
    Onderweg naar huis kwam ik de tenten weer tegen van een circus. Vanmiddag zag ik ze ook, maar ik besteedde er toen geen aandacht aan, nu wel. Het wekte toch nieuwsgierigheid bij me. Ik naar één van de tenten waar ik het meeste geluid hoorde. Er stond niemand bij de ingang, dus ik kon zo naar binnen glippen. Voorzichtjes liep ik verder en keek ondertussen om mij heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scarlett Raven Xena
    “Van jou?” hoorde ik opeens naast me en ik zag een roodharig meisje dat een zacht knikje richting Opera deed.
    “Nee, van mijn kat,” antwoordde ik haar sarcastisch terug en ik keek weer voor me. Ik had niet eens een kat, maar goed, het gaat om het sarcasme.
    Ondertussen was er een andere jongen in het midden gekomen en ik keek om me heen. Weer keken de mensen gefascineerd, al was er nog niet eens iets begonnen!
    “Niet bang voor spinnen? Jammer,” Zei ik haar toen maar, op een emotieloze toon. Ik had geen zin om ‘vrienden’ te maken, of hoe mensen ze tegenwoordig noemen. Vrienden, matties, makker, gabbers, metgezel? Whatever.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden Florence Morales
    Matthew kijkt me verbaasd aan. 'Moet jij ook zo optreden?'
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik denk dat je iets te laat binnen was,' zeg ik. 'Ik was al als een van de eersten'. Eigenlijk vooral omdat ze aan het begin nog wel eens praten en ik ze met één klein woordje stil kan laten zijn. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat er een jongen de tent in loopt. Adam is nog niet begonnen dus ik bestudeer de jongen even. Ook iemand met een gave.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cathy
    ''Nee, van mijn kat.'' zei ze, en het sarcasme droop er vanaf. Ik fronste. Gezellig persoon.
    ''Niet bang voor spinnen? Jammer.'' zei ze emotieloos, en ik schudde mijn hoofd.
    ''Waarom zou ik er bang voor zijn?'' mompelde ik, en zakte wat onderuit in mijn stoel terwijl ik naar de persoon op het podium keek. Goh, dacht je ook een keer vriendelijk te zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Adam komt eraan!]

    Matthew

    Ik glimlach. 'Ik stond in de file.' Geef ik toe. 'Maar mag ik vragen wat jou act is? '

    Scarlett Raven Xena
    “Waarom zou ik er bang voor zijn?” mompelde ze, en uit mijn ooghoeken zag ik hoe ze onderuit in haar stoel zakte, terwijl ze voor zich uitkeek – naar de persoon die nu zijn optreden moest doen.
    “Vraag dat aan de angsthazen die er bang voor zijn,” antwoordde ik haar terug, waarna ik een gebaar maakte naar het rest van het publiek.
    “Ze zitten niets voor niets ver van me af.” Opera knikte en humde even, waarna ze zuchtte en haar ogen dichtdeed. “Het is best grappig,” Grinnikte ze even, met een klein piepstemmetje, maar alleen ik kon haar verstaan, aangezien ik met spinnen en insecten overweg kon en Opera mijn spin was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [abo]


    Inspiration can hit you any time

    [Iemand voor Finn ? ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cathy
    ''Ze zitten niet voor niets ver van me af.'' zei het meisje, en ik haalde mijn schouders op.
    ''Aanstellers.'' zei ik, en grinnikte zwakjes. Ik speelde verveeld met een rode haarlok, en een kleine zucht ontsnapte uit mijn mond.

    [Oei, deze is wel heel kort. Sorry :c]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gabumon schreef:
    [Iemand voor Finn ? ;D]


    [You could go to Matthew and Eden. Eden zit Finn nu toch al te bestuderen xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [niet gemerkt! Naar wie kan ik?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Adam Hayden Ravi Danner.
    Ik weet dat ik hierna moet, maar toch blijf ik zitten. Ik heb nog geen volledige concentratie.
    Toch sta ik op en sjok richting het podium. "Jij bent aan de beurt," Gromt Riley.
    Wauw. Die heeft zo te horen een geweldige act gehad.
    In tegenstelling tot Riley, wenst Eden me wel succes, mét een glimlach.
    Ik loop het podium op, rol een tafel voor me uit en breng een stoel mee. Alles zet ik op en laat mijn blik door de zaal glijden.
    "Ik zoek een persoon die me assisteert," En zijn of haar ergste nachtmerrie ondergaat, denk ik er achteraan. "Wie biedt zich aan?" Zeg ik met een grijns.

    [Ik zoek iemand uit het publiek, wie komt? ^^]

    [HA, ben gewoon nu officieel toegelaten voor de opleiding ;D]

    Vincent Reese

    Ik keek om mij heen en zag heel veel mensen. Mijn ogen vielen op een meisje die naar mij keek. Vragend keek ik haar aan. Blijkbaar was ze ondertussen aan het praten met iemand anders. Ik deed mijn hoofd een beetje schuin en bleef haar aankijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you