• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew

    'En geniet je van de show?' Een knap meisje komt naast me zitten. Ik glimlach. 'Ja het is echt erg leuk.' antwoord ik. 'Ik ben Matthew maar bijna iedereen noemt me Matt.' voeg ik er aan toe en steek mijn hand uit.

    Scarlett Raven Xena
    Ik moest grinniken toen Opera naar zijn schouder liep, maar de jonge man toen opstond en met één hand de spin woest van zijn schouder veegde en weg liep.
    Opera kwam met haar poten behendig op de grond en keek me ondeugend aan, waardoor ik mijn lachen niet meer in kon houden en het uitbulderde.
    De mensen om me heen durfde me niet eens meer aan te kijken en er zat een groot, leeg gapend gat om me heen. Ik wenkte de spin dat ze naar me toe moest komen en ze kwam er snel aan, waarna ze de trappen weer opliep en weer op mijn schouder klom.
    “Ik ben trots op je, Opera,” Grijnsde ik en ze knikte tevreden.

    (Wie wilt er naar Scarlett? ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik wil als iemand mij verteld hoe ik met Finn moet beginnen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wie wilt er iets doen met Madeline of Cathy? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gabumon schreef:
    [Ik wil als iemand mij verteld hoe ik met Finn moet beginnen ;d]

    (Finn kan zich klaarmaken voor zijn act, nadat Adam is geweest en toekijken?
    & @ Aragog: Scarlett?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Finn kan zich klaarmaken voor zijn act, nadat Adam is geweest en toekijken?
    & @ Aragog: Scarlett?)


    [Finn zit nog niet in het circus..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    [Finn zit nog niet in het circus..]

    (Dan kan hij gewoon nog in het publiek zitten en dingen flikken of toekijken, haha. Vraag of er iemand naar je toe komt? Anders kun je altijd nog naar de angstaanjagende Scarlett -wbw-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Morticia; is goed, ik laat Cathy wel naast je komen zitten ofzo, haha. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ehm.. Ik denk dat ik hem langs het circus laat rond lopen met zijn fakkelgevalletjes en dat hij nieuwsgierig word en naar binnen gluurt? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aragog schreef:
    @Morticia; is goed, ik laat Cathy wel naast je komen zitten ofzo, haha. (:

    (Yay, Cathy <3 a.k.a. Ariana Grande ghihi ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hihi yes, zij is awesome :3]
    Améliah Cathy Billington
    Met een grijns keek ik toe hoe de spin bij de jongen op de schouder klom, en hoe de jongen het beestje geërgerd wegsloeg. Mijn oog viel op een meisje die helemaal alleen zat. Het viel me net op dat mensen angstig opstonden en wegliepen, hoogstwaarschijnlijk was die spin haar eigendom.
    Ik zat ergens achteraan, en zonder blikken of blozen stond ik op en kwam naast haar zitten. ''Van jou?'' grinnikte ik, en gaf een knikje naar de spin.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:58 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gabumon schreef:
    [Ehm.. Ik denk dat ik hem langs het circus laat rond lopen met zijn fakkelgevalletjes en dat hij nieuwsgierig word en naar binnen gluurt? ;d]


    [kan je doen ja ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik schrijf dan zo een stukje.. Ik ben eerst even eten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    'Ja het is echt erg leuk,' glimlacht de jongen. 'Ik ben Matthew maar bijna iedereen noemt me Matt,' voegt hij er aan toe en hij steekt zijn hand uit.
    'Eden,' stel ik mezelf glimlachen voor waarna ik zijn hand schud. 'Lid van de circuscrew,' zeg ik er met een klein lachje achteraan. 'Als het goed is komt Adam nu. Hij heeft één van de wat meer interessante acts'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matthew

    Ik kijk haar verbaast aan. 'Moet jij ook zo optreden?' Vraag ik en klap net als de rest van het publirk voor de act van net