• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cathy
    ''Wie biedt zich aan?''
    Mijn ogen begonnen te twinkelen, en ik sprong op terwijl ik mijn hand opstak. Ik was niet de enigste, bijna de helft in de zaal volgde mijn beweging.
    Ik had geen idee wat voor act die kerel had, maar dat maakte me niks uit; ik verveelde me kapot als ik hier zo zat, met een onvriendelijk persoon.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:57 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pronks schreef:
    [niet gemerkt! Naar wie kan ik?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eden Florence Morales
    'Ik stond in de file.' ]geeft hij glimlachend toe. 'Maar mag ik vragen wat jou act is?'
    'Oh, daar kom je nog wel een keer achter,' zeg ik met een geheimzinnig lachje. Vanuit mijn ogenhoeken zie ik dat de jongen die net binnen kwam lopen me vragend aan kijkt. Ik glimlach naar hem en gebaar dat hij onze kant op moet komen.
    'Wie biedt zich aan?' hoor ik Adam vragen. Zo ongeveer de helft van het publiek steelt zijn hand op. Ik grinnik zachtjes. Ze weten niet waar ze aan beginnen.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 20:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pronks, je kan naar Madeline als je wilt? Die staat te niksen 'backstage' :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Scarlett Raven Xena
    “Aanstellers.” Ik zei er niets op en staarde voor me uit naar degene die nu zijn act ging doen. “Ik zoek een persoon die me assisteert. Wie biedt zich aan?” Zegt hij met een grijns, die ik totaal niet vertrouw, maar het roodharige meisje dat net verveeld aan haar haarlok zat te frunniken, sprong op.
    Ik rolde mijn ogen en hoopte op het beste. Misschien kon deze gast wel mensen op eten en was stiekem een kannibaal, en misschien kon hij dan ook dit meisje opeten. Dan zou ze gelijk weten nooit meer die grijns te vertrouwen…
    “Have fun, pumpkin,” Grijnsde ik met een vermakelijke blik in mijn ogen, maar een mysterieuze glimlach op mijn lippen, alsof ik iets meer dan haar wist dat er stond te gebeuren.

    (Scarlett?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    Het meisje antwoordde op de jongen en keek toen mijn kant weer op. Ze glimlachte en wenkte dat ik moest komen. Ik keek beetje om mij heen en liep toen haar kant op. 'Wie biedt zich aan?' hoorde ik de persoon vragen die nu was. Ik keek hem eventjes aan en liep toen verder naar het meisje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik maak zo een post hoop ik]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Adam Hayden Ravi Danner.
    Na mijn vraag springt er direct een roodharig meisje op. "Mevrouw met het rode haar, komt u maar naar voren!" Roep ik naar haar en maak een uitnodigend gebaar, terwijl ik de stoel naar het publiek richt.
    Dit gaat nog leuk worden. Heel erg leuk.
    Hm.. Zal ik maar 'zachtjes' met haar doen? Anders rent straks de hele zaal hier gillend weg. Fantastisch.

    Cathy
    Ik wierp een dodelijke blik op het meisje van net, en wou zó graag even mijn gave op haar uitproberen. Net toen ik er iets van wou zeggen, begon de jongen op het podium weer te spreken.
    ''Mevrouw met het rode haar, komt u maar naar voren!''
    Met grote ogen keek ik om, en uit het publiek waren er teleurstellende geluidjes te horen. Oh, wacht, ík moest naar voren!
    Met een brede grijns nam ik plaats op de stoel, en keek de kerel afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eden Florence Morales
    'Mevrouw met het rode haar, komt u maar naar voren!' hoor ik Adam zeggen.
    Ik kijk even op en zie dat een meisje met rood haar met een brede grijns op haar gezicht op de stoel gaat zitten. Die grijns is zo meteen wel weg.
    Ondertussen is de jongen mij kant op gelopen. Als hij bij ons staat klop ik uitnodigend op het lege plekje naast me. 'Stiekem aan het binnen glippen?' vraag ik met een kleine grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    Ik keek beetje aarzelend naar het plekje waar het meisje op klopte. De jongen die een act deed had een meisje gekozen met rood haar. Dat zei hij. 'Stiekem aan het binnen glippen?' vroeg het meisje voor mij met een grijns. Ik haalde mijn schouders op en ging toch maar naast haar zitten. De fakkels klemde ik een beetje tussen mijn benen. 'Ligt er maar net aan wat je onder binnen glippen vind vallen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Wie gaat er naar Scarlett?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Adam Hayden Ravi Danner.
    Het meisje neemt plaats in de stoel en kijkt me afwachtend aan.
    "En jouw naam is?" Vraag ik aan haar en ga op de tafel zitten. Ik kijk de zaal in. "Wees niet getreurd. Volgende keer kies ik weer iemand anders uit," Zeg ik met een grijns.

    Cathy
    ''En jou naam is?'' vroeg hij.
    ''Cathy.'' antwoordde ik glimlachend, en was nieuwsgierig naar zijn act. Zo erg zal het wel niet zijn, toch?
    Ik liet mijn ogen door de zaal glijden, en eindigde weer bij de jongen die het publiek vertelde dat de volgende keer iemand anders werd uitgekozen.
    Een grijns sierde zijn gezicht, en ik veegde wat plukjes uit mijn zichtsveld.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adam Hayden Ravi Danner.
    "Cathy," Antwoordt ze.
    "Mmm.. Mooie naam," Zeg ik mysterieus. "En mag ik weten wat jouw grootste angst is?" Vraag ik aan haar.
    Ik weet dit natuurlijk allang al, maar voor de 'show' is het wel makkelijk. Dan is het wel handig dat ze denken dat het allemaal nep is. Anders krijg ik allemaal gezeik, net als een tijdje terug.
    Ik vroeg niet wat de angst van Haylay - Dat was de vrouw die toen hier in de stoel zat - was, dus later kwam er een man naar me toe. Hij vroeg hoe ik het deed en ik weigerde het te vertellen. Toen werd hij pissig en begon te schelden dat ik slecht was, dus heb ik hem met mijn handen vertelt wat ik vind. Helaas was de circus-eigenaar daar niet zo blij.