• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amorphous schreef:
    (...)

    [De mensen die al bij het circus zitten kunnen zien wie wel of wie niet een gave heeft, en ze moeten zorgen dat de mensen die een gave hebben het circus niet verlaten]


    [Yeah. Nu snap ik het wel. $; $;]

    dus dat betekend dat jou personage ze ook daar mag houden. ^^


    [Is dat soms een stille hint? ;D]

    Ik. Schrok. Me. Kapot. :'D

    Blanche schreef:
    (...)

    [Is dat soms een stille hint? ;D]
    Z
    (Voor?
    En ik wacht wel even totdat jij gereageerd hebt of zo, gehe. :3)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)Z
    (Voor?
    En ik wacht wel even totdat jij gereageerd hebt of zo, gehe. :3)


    [Ehm.. weet ik veel. XD
    Okey.. ik zal wel even iets verzinnen.]

    [Mijn topic en wat heb ik gemist?]

    Chaim schreef:
    [Mijn topic en wat heb ik gemist?]


    [Scarlett's spin zit voor Riley die nu zijn act doet. Je kan gewoon doen dat je personage in het publiek zit en naar de show kijkt]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oke ;3]

    Matthew

    Mijn ogen glijden over het podium terwijl ik naar de act kijk. Ik ben vaker naar het circus geweest maar dit is anders dan wat ik eerder gezien heb. Dit was voor mijn het echte circus. het circus met de zogenaamde 'freaks'. Ik zet mezelf ook maar onder het kopje freak aangezien ik dingen kan die elk ander persoon hoogst waarschijnlijk niet kan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:55 ]

    [Hey. Mijn personage staat er nog niet. Er staat 'jongen'..]

    Blanche schreef:
    [Hey. Mijn personage staat er nog niet. Er staat 'jongen'..]

    (Sorry -a- Ik heb het erbij geplaatst.. Zal ik nog even op je wachten? :'))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Adam Hayden Ravi Danner.
    Ik zit in de coulissen me voor te bereiden op mijn podiumact. Ondertussen hoor ik wel wat rumoer in de zaal, maar het stoort me niet. Ik probeer me voor te bereiden. Opnieuw flitst er een blik uit het verleden door mijn hoofd en voor mijn gezichtsveld. Soms is het van kort geleden, soms kan het wel duizenden jaren terug zijn. Dingen zoals de dood van Hiter, het falen van Napoleon of zelf andere dingen.
    Ik zucht en stroop de mouwen van mijn witte overhemd op en woel door mijn haar. Concentratie, Adam.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Sorry -a- Ik heb het erbij geplaatst.. Zal ik nog even op je wachten? :'))


    [Je kunt schrijven, mijn post staat er. (:]

    Scarlett Raven Xena
    Vermakelijk kijk ik toe hoe Opera op de tafel is gaan zitten, voor de jonge man, echter verstrakt zijn kaak een beetje en ik had verwacht dat hij haar op zou pakken en weg zou gooien of iets dergelijks, maar dit doet hij, tot mijn teleurstelling, niet.
    Hij blijft gewoon door eten, zonder nog maar op mijn lieve Opera te letten… Wow, dat noem je pas een bummer… Ik fluisterde zachte dingen, die de zwarte weduwspin duidelijk kon horen en ze knikte alleen even en liep toen over zijn arm naar zijn schouder en bleef hier zitten, terwijl ze kleine draadjes web had achter gelaten.
    Hierdoor moest ik mijn lach inhouden en steeds meer mensen keken mij vreemd aan, maar het maakte mij niets uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mijn topics, hoe kan ik beginnen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Nicolas Bennett
    De spin begint ineens te lopen. Via mijn schouder loopt hij of zij of wat het dan ook is naar mijn schouder waar die blijft zitten.'
    Geïrriteerd stop ik het laatste stukje metaal in mijn mond waarna ik opsta en met één hand de spin woest van mijn schouder afveeg en weg loop.
    'Jij bent aan de beurt,' grom ik tegen Adam als ik hem zie.

    Eden Florence Morales
    Ik moet op mijn lip bijten om niet te gaan lachen als ik Riley's geïrriteerde gezicht zie. Hij gromt naar Adam dat hij aan de beurt is en loopt dan verder. Als ik zeker weet dat hij weg is rolt er een kleine lachje over mijn lippen.
    'Succes,' glimlach ik dan naar Adam waarna ik de tent uit glip en via de ingang voor de bezoekers de tent weer in loop. Adam's act is veel interessanter om te zien vanuit het publiek. Mijn blik valt weer op een van de mensen die ik net ook al had gezien. Iemand met een gave. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. 'En geniet je van de show?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered