• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amare Cecilia Jackson

    Ik zucht, 'Het zou jammer zijn als je jou talent zou weggooien. Je kan zien dat je het leuk vind, en dat dit ook echt iets voor jou is.' Ik glimlach. 'Je zal vroeg of laat afscheid moeten nemen van je ouders en voor je zelf moeten kiezen. Je kan niet steeds afhankelijk zijn.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik heb een idee met veel tekst voor Adam, reactie komt morgen.]

    Vincent Reese

    Ik luisterde verbaasd naar Amare. Ik wist dat ze gelijk had, maar het kon gewoon niet. 'Ik ben niet afhankelijk!' protesteerde ik. Ik liep naar de kant toe om mijn slippers en shirt weer aan te doen. 'Ik moet gehoorzaam zijn, maar dat betekent niet gelijk dat ik afhankelijk ben. Ik mag mijn ding doen van ze. Ik moet daar blij mee zijn en niet meer dingen verwachten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blanche schreef:
    [Ik heb een idee met veel tekst voor Adam, reactie komt morgen.]

    (Omg, ik ben benieuwd...)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden Florence Morales

    'Finn, kan het niet gewoon proberen te vragen aan je ouders?' Zeg ik tegen hem. 'Als je het nooit vraagt kan je ook geen ja als antwoord krijgen en dan blijft het sowieso nee'. Ik glimlach even naar hem en kijk dan naar Matthew. 'En, heb jij nog geheime talenten?' Vraag ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matthew

    Ik kijk naar Eden. 'Ik denk dat als je dat hoort dat je me gelijk eruit trapt.' Grinnii ik en kijk haar met eeb kleine glimlach want.

    Vincent Reese

    Ik schudde heftig mijn hoofd. 'Vragen is geen optie,' zei ik en ik keek Eden voor een moment aan. 'Ze vinden het al niet goed dat ik met vuur speel, laat staan dat ik met de circus mee ga en nog meer met vuur speel.' Dan drongen de woorden van Matthew tot me door. 'Wacht, dus je wilt zeggen dat jij ook iets kan?' vroeg ik. 'Laat zien!' voegde ik er nieuwsgierig aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Morticia schreef:
    (...)
    (Omg, ik ben benieuwd...)


    [Ja.... ^^]

    Amare Cecilia Ramirez

    Ik grinnikte om Matthew. 'Nou, last zien zou ik zeggen. ' ik draaide me om naar Finn. 'Ik weet dat jij weet dat ik gelijk heb. Finn je moet doen wat jij het leukst vind. Je ouders zullen het je heus veel vergeven. Ze houden van je. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adam Hayden Ravi Danner.
    "Ik genoot van het moment waarop je haar angst tot werkelijkheid schepte, ja," Zegt ze met een sadistisch ondertoontje. Op haar lippen staat een grijns van hoor tot oor.
    Ik laat mijn ogen even over haar gezicht glijden. Haar ogen zijn groen/gelig, haar haren zijn lichtbruin en zijn verwilderd over haar schouders gedrapeerd. Ze heeft volle lippen en ik zou bijna de neiging krijgen om te vragen of ze botox heeft gebruikt.
    Ook op mijn gezicht komt een grijns. Ik werp een blik op de gigantische spin die op haar schoot zit. Of ik er bang voor ben? Nee.
    "Ach, dat is slechts een van de dingen die ik kan," Mompel ik en kijk naar de show. "Enkel kon werd ze behoorlijk bang en dat had ik niet verwacht. Uit angst van de reactie van het publiek ben ik maar gestopt," Vervolg ik tegen haar en kijk haar aan. "Soms kan publiek raar reageren, ook al weten ze dat alles fake is," Voeg ik er nog aan toe, maar besef me dan dat ze misschien wel meer weet dan de normale sterveling. Ze heeft immers een gigantische spin op haar schoot. En zo'n spin zie je niet elke dag. Ik tenminste niet.

    [Wat is het laatste stuk van Cameron?]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 21:22 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Scarlett Raven Xena.
    “Ach, dat is slechts een van de dingen die ik kan,” Mompelde hij en ik zag hoe hij van mij weer terug naar de show keek. Ik keek nog steeds voor me uit, maar enkel en alleen om de illusie te wekken dat ik hem niet bestudeerde, zijn bewegingen in me opnam.
    “Enkel kon werd ze behoorlijk bang en dat had ik niet verwacht. Uit angst van de reactie van het publiek ben ik maar gestopt,” Hij keek me aan, maar ik keek nog steeds niet terug, want dat wilde ik niet. Ik voelde de poten van Opera zachtjes in mijn blote armen prikken toen ze zich een weg baande naar mijn schouder en daar bleef zitten.
    “Soms kan publiek raar reageren, ook al weten ze dat alles fake is,” Ik krulde de ene kant van mijn lippen omhoog, waardoor het er vermakelijk uitzag, alsof ik iets meer wist dat hij had meegemaakt of zo.
    “Het is leuk mensen bang te maken,” Sprak ik na een kleine stilte, terwijl ik mijn hoofd langzaam zijn richting opdraaide, waarna ik hem uitdagend aankeek. “Welke dingen kun je nog meer, Tiger?” Ik noemde mensen graag bij koosnaampjes, vooral om ze te plagen of kijken hoe ze erop zouden reageren. Deze noemde ik zo, omdat hij een gespierd, goed gebouwd lichaam had en niet één van de zwakste leek. Grijnzend keek ik hem aan met dezelfde uitdagende blik in mijn ogen. Waarom wist ik niet, misschien wilde ik wel dat hij iets zou flikken, om hem uit zijn tent te lokken. Hoe ironisch.. Letterlijk misschien wel, het ligt eraan hoe hij dit opvatte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    Ik keek naar Amare. 'Ze houden van me?' zeg ik verbaasd. 'Hoe weet jij dat nou! Als ze van me hielden dan zeiden ze dat wel een keer.' Ik pakte mijn fakkels op en liep weg van de coulissen. 'Het is niet zo makkelijk als je denkt, oké..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik heb een leuk idee voor Adam, ik post het morgen. Ik ben moe & ga slapen. Truste. xx]

    (Mijn vader heeft een motor ongeluk gehad dus ik heb veel gemist sorry)