• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden Florence Morales
    'Beide,' antwoordt Matthew. 'Ik speel zelf gitaar en piano het beste maar zingen gaat me nog wel oke af.'
    'Het zou leuk zijn om je een keer te horen spelen, jammer dat je zo meteen al weer weg moet,' zeg ik tegen hem met een lichte glimlach.
    'Het komt helemaal niet goed,' mompelde ik. 'Echt, ik doe al dingen waar mijn ouders eigenlijk niet eens blij mee zijn en dan moet ik het nog erger maken door later thuis te zijn dan dat we afgesproken hadden?' vraagt Finn waarna hij gelijk verder praat. 'Waarom wil jij eigenlijk zo graag dat wij blijven? De inkomsten heb je al binnen. Matthew heeft het kaartje al betaald en aan mij heb je niet eens wat aan, want ik heb helemaal niks betaald.'
    Ik haal mijn schouders op. 'Het is ook wel eens leuk om andere mensen te leren kennen. Als je bij het circus zit gebeurd dat natuurlijk ook wel maar nooit echt goed omdat je op de meeste plekken maar een paar dagen blijft.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    Ik negeerde het gesprek een beetje van Eden en Matthew, eerlijk gezegd kon het mij weinig schelen. Ik wou gewoon naar huis. 'Het is ook wel eens leuk om andere mensen te leren kennen. Als je bij het circus zit gebeurd dat natuurlijk ook wel maar nooit echt goed omdat je op de meeste plekken maar een paar dagen blijft,' zei ze nadat ze haar schouders had opgehaald. Ik trok een wenkbrauw op. 'Dan zoek je toch iemand anders op om te leren kennen als ik weg ben?' zei ik en ik haalde mijn schouders op. 'Zo simpel is het. Er zijn zat andere mensen.'

    [Als ik niet meer reageer ben ik even eten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Matthew

    Ik glimlach. 'Ja neem les en ik zal je piano of gitaar leren spelen.' Grinnik ik en kijk Eden lachend aan.

    Eden Florence Morales
    Finn trekt een wenkbrauw op. 'Dan zoek je toch iemand anders op om te leren kennen als ik weg ben?' zeg hij schouderophalend. 'Zo simpel is het. Er zijn zat andere mensen.'
    Ik zucht even. Het is maar goed dat het niet goed af te lezen is hoe ik me voel. Ik werp nog even een blik op zijn fakkels. 'Wat moet je eigenlijk daarmee?' vraag ik.
    'Ja neem les en ik zal je piano of gitaar leren spelen,' grinnikt Matthew en hij kijkt me lachend aan.
    'Hmmm, gitaarles klinkt niet verkeerd,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Wat moet je eigenlijk daarmee?' vroeg ze toen ze een blik had geworpen op mijn fakkels. Ik wachtte eventjes totdat ze klaar was met praten tegen Matthew. Ik haalde mijn schouders op. 'Wat denk jij wat ik er mee moet?' vroeg ik met een glimlachje. 'Je kan er leuke dingen mee doen, vooral als de vuur eraan zit,' zei ik met een lachje.


    [Als ik trouwens niet meer reageer dan ben ik eten + me tas doen.. Ik heb alleen zo'n gevoel dat ik daarna gelijk door kan gaan naar mijn moeder.. en dan ben ik er pas weer tegen kwart over 9]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:13 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Heeft iemand nog iets tegen Adam gezegd, die buiten zit in de regen?]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:16 ]

    Blanche schreef:
    [Heeft iemand nog iets tegen Adam gezegd, die buiten zit in de regen?]


    [Eden had nog iets tegen hem gezegd voordat ze weer naar binnen ging, ik zal het even opzoeken

    'Adam,' begin ik met een zachte stem. 'Waarom doe je nu altijd zo?'
    Ik werp even een blik op de tent. Aan de geluiden in de tent te horen is Madeline begonnen met haar act.
    'Luister, er staan een paar mensen op het punt weg te gaan en je weet dat we ze dan moeten tegen houden. Bovendien regent het en ik heb géén zin om nat te worden,' zeg ik nog tegen Adam. Ik maak aanstalten om weer naar binnen te lopen. 'En je weet dat ik het niet fijn vind om jou en andere mensen van het circus te dwingen tot dingen maar als je je zo gedraagt heb ik geen keuze'. Ik glimlach zwakjes naar hem. 'Als je wilt praten dan kan je heus wel tegen mij doen, ik zal niks door vertellen'. Met die woorden loop ik de tent weer in. ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Heb ik iets gemist? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [*Wacht op reactie van Matthew*]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Waar is iedereen want ik stond bij jullie XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Matthew

    'Ik kan je wel een keertje gitaar les geven als je dat leuk vind?'
    Stel ik haar voor en glimlach even. Ik vond haar wel aardig.

    [ Ik ga gewoon op Finn reageren xd ]

    Amare Cecilia Jackson

    Ik luister naar wat Finn zegt. Ik grijns, een manier om hem misschien iets langer te houden. 'Ehm, wat dan?' vraag ik nieuwsgierig. 'Kan je het laten zien?' vroeg ik met een lichte twinkeling in mijn ogen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eden Florance Morales
    'Wat denk jij wat ik er mee moet?'glimlacht Finn schouderophalend. 'Je kan er leuke dingen mee doen, vooral als er vuur aan zit,'
    'Ehm, wat dan? Kan je het laten zien?' vraagt Amare nieuwsgierig.
    'Het lijkt me niet erg handig omdat hier binnen te doen,' zeg ik met een klein lachje.
    'Ik kan je wel een keertje gitaar les geven als je dat leuk vind?' glimlacht Matthew dan.
    Ik draai me om zodat ik hem aan kan kijken. 'Dat zou leuk zijn, maar ik denk dat we elkaar na vandaag toch niet meer zien, we gaan alweer bijna weg namelijk,' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amare Cecilia Jackson

    Ik grinnik, 'Buiten is ook goed, of ergens waar het een beetje overdekt is.' Zeg ik met een lachje. Ik mocht niet te lang onder blootstelling van de maan komen. Dat zou voor geen van ons prettig zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Matthew

    'Dat zou leuk zijn, maar ik denk dat we elkaar na vandaag toch niet meer zien, we gaan alweer bijna weg namelijk,' Ik knik. 'Tja zonde anders had ik je best wel les gegeven als vrienden dienst snap je?' Ik haal een hand door mijn haar en kijk weer even naar het podium